Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Stevige Keelonsteking, stevige oorontsteking en tandabsces waardoor de kaak ook niet volledig meer open wil, oh boy.

Hoop dat de middelen van de dokter iets opleveren.

Oorpijn en tandvlees cva nog (lastig maar draaglijk) maar elke fucking keer slikken voelt als een paar messen.

Nu al dé quote van 2026

Stop gewoon met die website te bezoeken FFS, en share al zeker geen links van die rioolgazet.
Eerst de website bezoeken en dan hier de ergernis komen posten. Dat noemen ze dan een verslaving.

Ik wil het niet, maar toch doe ik het. Want ik heb het nodig.

Ik snap ook gewoon niet waarom iedereen die website blijft linken, zeker op Pol & Actua. Als ge iets wil meedelen, doe dat dan van een deftige website en niet van HLN. Zelfs het nieuws over Trump's tariffs op landen die niet meewillen in zijn Groenland verhaal, verscheidene leden die dat via HLN menen te moeten delen.

Ha! En kijkt ier! Hoe jong je er uitzag 3 jaar geleden. Vent toch gij wordt nen oude zak!
Ge lacht er mee maar ne goeie maat van mij: 3 jaar geleden nog ne bos vol zwarte haren en glad geschoren. (facebook ééntje om terug te zien)
Vandaag? Volledig grijs, ne onverzorgde baard, z'n haren al maanden niet meer gekamd en een groot kalend gat in het midden van zijn hoofdharen.
Hij ziet er plots 2x zo oud uit.

1 van zijn kinderen had kanker gekregen (gelukkig recent genezen verklaard) maar zoiets kan ne mens snel doen verouderen.

De PMD bak. Ongeveer 3,4 seconden nadat die geleegd is zit die weeral half vol. Wij zijn maar met twee, ik snap niet hoe wij dat blijven doen. Het is ook niet dat wij veel blikjes, brikken of PET-flessen kopen en toch is er zo'n eindeloze stroom aan plastiek en folie precies

De PMD bak. Ongeveer 3,4 seconden nadat die geleegd is zit die weeral half vol. Wij zijn maar met twee, ik snap niet hoe wij dat blijven doen. Het is ook niet dat wij veel blikjes, brikken of PET-flessen kopen en toch is er zo'n eindeloze stroom aan plastiek en folie precies
Is dat een bak bij jullie?

Hier zijn dat zakken. Om de 2 weken komen ze die halen en dat zijn hier toch telkens 4 a 5 zakken vol. Wij zijn dan ook wel met 5.

Is dat een bak bij jullie?

Hier zijn dat zakken. Om de 2 weken komen ze die halen en dat zijn hier toch telkens 4 a 5 zakken vol. Wij zijn dan ook wel met 5.
Welja ik bedoel de zak maar die zit in een bak. Het is per ophaling telkens wel maar 1 zak bij ons dus het valt al bij al misschien nog mee, maar het lijkt alsof die altijd quasi vol zit

Als ik ooit de lotto win, klaag ik HLN.be aan

Hoe kan een krant zoooveeel bagger en onwaarheden online plaatsen? En er mee wegkomen ook? Ik word daar extreem agressief van. Vooral omdat het hier rondloopt met dom volk dat die titels allemaal gelooft.

Ik las op dit forum deze kemel

Daar is voor de 1000e keer niets van waar, van die titel. Dag Allemaal is er niets tegen. Welke influencer met miljoenen volgers durft deze wanpraktijken te ontmaskeren?

Uw persoonlijke aanvallen beginnen serieus op mijn systeem te werken.
Uw mening over mij is zowat dezelfde als mijn mening over u. Niet positief. Dus laat mij gewoon met rust zoals ik u met rust laat, ok?

Als ik nieuws bekijk is dat via https://www.vrt.be/vrtnws/nl/of VRT trouwens

Nooit hln.be of VTM
ik ben nu gewoon @Str8_6 aan't nadoen, maar blijkbaar was die niet duidelijk?

kben aan het denken om ne nieuwe moto te kopen en 't is 1 van de zeldzame momenten in mijn leven dat ik spijt heb dat ik niet rijk ben :p zoveel mooie modellen... I WANT THEM ALL

(maar 't zal waarschijnlijk gewoon terug dezelfde zijn als ik nu heb, alhoewel ik die wat saai vind qua kleurenaanbod, nml. Kawa Versys 650. Die is ideaal voor mijn gebruik)

Ik heb dat met de fucking wasmand.
We zijn maar met twee en dat ding is nooit leeg.
En als da ding es voor maar 10% gevuld is dan zit die twee dagen later weer vol.

Hier ook, gisteren ne halve fles Jack en 4 duvels in mijn kloten geslagen en kvoel me vandaag zoals ne vod en heb ne bakkes van een inlegkruisje. Twas ooit anders geweest

Terug
Bovenaan