Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Klassiek business model in bouw, wegenwerken en dergelijke denk ik: onderaannemers van Turkse/Poolse/... afkomst die Turken/Polen/... tewerk stellen die geen woord andere taal spreken.
Een business model is iets wat je kiest. Wat we zien in de wegenwerken momenteel is gewoon noodzaak, zoek maar eens een vlaming om nutsleidingen te gaan vernieuwen.

De wereld is tegen mij.

Eerste dag vakantie, dus tijd om de motor die ik 2 maand geleden heb gekocht van stal te halen. Nieuwe banden op laten zetten (off road) en vering ingsteld. Na een kwartier rijden merk ik dat de achterband vreemd doet, en blijkt die lek te staan van een nagel
:angry:
Dat is €350 in de vuilbak, en ik die tijdens mijn twee weken congé weer niet ga kunnen rijden. Gelukkig krijg ik binnen een week mijn vakantiegeld want het gaat al op zijn. Top!
Een nagel in je band kan je toch gewoon laten herstellen.

Een business model is iets wat je kiest. Wat we zien in de wegenwerken momenteel is gewoon noodzaak, zoek maar eens een vlaming om nutsleidingen te gaan vernieuwen.
²
Hier in't dorp is er ook zo'n Turkse firma bezig met vernieuwen van nutsleidingen en die mannen doen verdikke goed door.
Op 6 dagen hebben ze 350m leidingen gelegd en de voetpaden terug mooi hersteld, zelfs op zaterdag werken ze door.

Halverwege 2026 en nog zo veel en regelmatig grote ontslagrondes in the game industrie. Ik weet nog toen ik werk zocht (2023-2024) dat de slogan was "survive 'till '25". 2 jaar later en nog steeds hoor ik maandelijks over collega's, vrienden en kennissen die hun job kwijt zijn. Het mag eens gaan stoppen. :cry2:

De wereld is tegen mij.

Eerste dag vakantie, dus tijd om de motor die ik 2 maand geleden heb gekocht van stal te halen. Nieuwe banden op laten zetten (off road) en vering ingsteld. Na een kwartier rijden merk ik dat de achterband vreemd doet, en blijkt die lek te staan van een nagel
:angry:
Dat is €350 in de vuilbak, en ik die tijdens mijn twee weken congé weer niet ga kunnen rijden. Gelukkig krijg ik binnen een week mijn vakantiegeld want het gaat al op zijn. Top!
Gewoon een plug insteken. Dat kost u mss 30€.

Terug
Bovenaan