Je ergernissen van vandaag - Deel 2

op weg naar de kapper, bijna geen volk in't straat. dus ik denk, bij de kapper zal't ook wel rustig zijn, misschien direct aan mij.

staan ze bijna tot buiten te wachten. :mad:

Veel gasten van de jeugd zijn naar de kloten man. Khad nog meer respect voor de gabbers of de drairis met hun dégradé zéro, veste en cuire, air max dan die bende 🥦
Die zijn niet harder naar de klote dan onze jeugd op hun leeftijd. Het valt meer op door de sociale media maar die zouden ook in hun vuistje staan lachen moesten ze ons hebben bezig gezien.

Niet zo’n oude zeur zijn, mijnheer.

Laat die mannen toch gewoon hun ding doen, waarom zoude die aanspreken met ‘waarom doede graaf als ge eruit ziet als een janet’? Dan zijde toch een even harde zuurpruim.

Word altijd wa simpel van de mannen die zo stereotype denken om dan mensen in hokjes te steken. Om dan gezamenlijk met zwarte t-shirts en leren vesten te staan roepen op een festival en te bashen op de normale mensch met hun sociale media.

Heb hetzelfde probleem gehad met de overgang van Scarlett naar Proximus. Uiteindelijk het bedrag bij Proximus in korting gekregen en zo toch nog alles in orde geraakt.

Edit: idem ook problemen met die tv levering. Is gelukkig opgelost geraakt en een heb er een mooie korting aan overgehouden door iemand gevonden te hebben die me wel fatsoenlijk wou helpen.
Ik hoop dat ik straks dan toch de juiste persoon aan de lijn krijg. Net nog eens de chat geprobeerd. Ik heb de indruk dat ik in een of ander sociaal experiment beland ben, of een verborgen camera.

Ik geef al mijn gegevens voor de zoveelste keer door. Ze zegt dat ze het gaat bekijken. Tien minuten later:
"Maar wanneer zijn je internet diensten bij ons geactiveerd?"
Ik denk, jullie zijn Proximus, hoe is het mogelijk dat je dat moet vragen. Maar ik antwoord beleefd, "op 2 december is de installateur langsgekomen."
Zij: "Dit is helemaal geen Easy Switch hoor, het is een standaard webaanvraag, dus je moet zelf je Orange opzeggen".
Ik: "Neen, het is wel een Easy Switch. Ik heb mijn easy switch nummer doorgegeven, en in de mail én de orderbevestiging wordt geconfirmeerd dat het om een Easy Switch gaat. Onze telefoonnummers zijn intussen al overgezet." Dan zwijg ik nog over het feit dat ook die telefoonnummers overzetten pure miserie was, en stuur ik ook nog een screenshot van de bevestiging.
Zij: "Ja het is een Easy Switch, maar de andere provider wordt pas door ons opgezegd op het moment van de installatie, 2 december dus."
Ik: "Zo zou het moeten, maar het is 10 december. Dat is het probleem net."
Zij: *beëindigt chat"

Die mensen moeten toch honderden aanvragen per dag binnenkrijgen? Hoe kan dat nu in godsnaam zo moeilijk zijn? Mag ik vanavond weer een halfuur in de wacht hangen om sowieso weer niet geholpen te worden met het eenvoudigste probleem allertijden. Dit zou strafbaar moeten zijn.

Die zijn niet harder naar de klote dan onze jeugd op hun leeftijd. Het valt meer op door de sociale media maar die zouden ook in hun vuistje staan lachen moesten ze ons hebben bezig gezien.

Niet zo’n oude zeur zijn, mijnheer.

Laat die mannen toch gewoon hun ding doen, waarom zoude die aanspreken met ‘waarom doede graaf als ge eruit ziet als een janet’? Dan zijde toch een even harde zuurpruim.

Word altijd wa simpel van de mannen die zo stereotype denken om dan mensen in hokjes te steken. Om dan gezamenlijk met zwarte t-shirts en leren vesten te staan roepen op een festival en te bashen op de normale mensch met hun sociale media.
Dit is het juiste topic hiervoor ket. Ge zult u aan zakens storen waar ik mij niet aan stoor en vice versa. Mij verslijten voor oude zeur terwijl ge zelf aant zagen bent op mij eh.

Laatst bewerkt door een moderator:
coup de brocolli
de broccoli's
2 van die broccoli's
Wat is dat eigenlijk "coup de broccoli"? Enige wat ik vind via Google is onderstaande, maar dat zal het wel niet zijn zekers?

bvrx279.png

Sommige leden hier die enorm rancuneus kunnen doen. Je rijdt 1 keer tegen hun kar en ze achtervolgen u tot in de eeuwigheid. En dat gaat dan om verstandige mensen die toch zo'n kinderachtig gedrag vertonen. Onbegrijpelijk soms.

Sommige leden hier die enorm rancuneus kunnen doen. Je rijdt 1 keer tegen hun kar en ze achtervolgen u tot in de eeuwigheid. En dat gaat dan om verstandige mensen die toch zo'n kinderachtig gedrag vertonen. Onbegrijpelijk soms.
Op P&A is dat soms wel heel erg, blijf ik veelal daarom van weg (+ waste of time, circle jerks, teveel zijdiscussie). Een beetje de negatieve zijde van dit forum voor me. Niet iedereen is natuurlijk zo. Als iemand een slechte dag heeft kan ik er nog inkomen. Maar mensen die dan blijven rancuneus zijn omwille (soms maar) een (enkel) meningsverschil, idd hatelijk.

Ik hoop dat ik straks dan toch de juiste persoon aan de lijn krijg. Net nog eens de chat geprobeerd. Ik heb de indruk dat ik in een of ander sociaal experiment beland ben, of een verborgen camera.

Ik geef al mijn gegevens voor de zoveelste keer door. Ze zegt dat ze het gaat bekijken. Tien minuten later:
"Maar wanneer zijn je internet diensten bij ons geactiveerd?"
Ik denk, jullie zijn Proximus, hoe is het mogelijk dat je dat moet vragen. Maar ik antwoord beleefd, "op 2 december is de installateur langsgekomen."
Zij: "Dit is helemaal geen Easy Switch hoor, het is een standaard webaanvraag, dus je moet zelf je Orange opzeggen".
Ik: "Neen, het is wel een Easy Switch. Ik heb mijn easy switch nummer doorgegeven, en in de mail én de orderbevestiging wordt geconfirmeerd dat het om een Easy Switch gaat. Onze telefoonnummers zijn intussen al overgezet." Dan zwijg ik nog over het feit dat ook die telefoonnummers overzetten pure miserie was, en stuur ik ook nog een screenshot van de bevestiging.
Zij: "Ja het is een Easy Switch, maar de andere provider wordt pas door ons opgezegd op het moment van de installatie, 2 december dus."
Ik: "Zo zou het moeten, maar het is 10 december. Dat is het probleem net."
Zij: *beëindigt chat"

Die mensen moeten toch honderden aanvragen per dag binnenkrijgen? Hoe kan dat nu in godsnaam zo moeilijk zijn? Mag ik vanavond weer een halfuur in de wacht hangen om sowieso weer niet geholpen te worden met het eenvoudigste probleem allertijden. Dit zou strafbaar moeten zijn.
Ik herken de frustraties. Ik was enorm blij dat die ene persoon me toen geholpen had. En de korting die hij had geregeld was ook nog mooi meegenomen.

op weg naar de kapper, bijna geen volk in't straat. dus ik denk, bij de kapper zal't ook wel rustig zijn, misschien direct aan mij.

staan ze bijna tot buiten te wachten. :mad:

Gelijkaardige ergernis: ik moet een boodschap doen + gaan tanken, beide liggen 500m van elkaar.
Tankstation telt 6 pompen (3x2) en er staat één auto. So far so good, vroege namiddag, kalm moment dus ik had niets anders verwacht eigenlijk.
Ik besluit eerst de boodschap te doen omdat ik dan ineens in de goede rijrichting zit, moet anders 2 keer de steenweg over en als je pech hebt en het was net groen aan de andere kant kun je daar wel even staan.
Kom terug, max. 15 min. later: alles plein vol aan de 3 rijen + aan elke rij nog 2 wachtenden! WTF zeg waar komen al die apen ineens vandaan op een kwartier??
Geen zin om te wachten en ben dan maar doorgereden. Morgen passeer ik er weer rond 20u-20u30...

Gelijkaardige ergernis: ik moet een boodschap doen + gaan tanken, beide liggen 500m van elkaar.
Tankstation telt 6 pompen (3x2) en er staat één auto. So far so good, vroege namiddag, kalm moment dus ik had niets anders verwacht eigenlijk.
Ik besluit eerst de boodschap te doen omdat ik dan ineens in de goede rijrichting zit, moet anders 2 keer de steenweg over en als je pech hebt en het was net groen aan de andere kant kun je daar wel even staan.
Kom terug, max. 15 min. later: alles plein vol aan de 3 rijen + aan elke rij nog 2 wachtenden! WTF zeg waar komen al die apen ineens vandaan op een kwartier??
Geen zin om te wachten en ben dan maar doorgereden. Morgen passeer ik er weer rond 20u-20u30...
'k Weet niet. Misschien eerst allemaal boodschappen gaan doen aan de andere kant van de steenweg? :cheer:

Ik herken de frustraties. Ik was enorm blij dat die ene persoon me toen geholpen had. En de korting die hij had geregeld was ook nog mooi meegenomen.
Uiteindelijk iemand van Proximus aan de lijn gehad, die me nog eens durfde vertellen dat ik iets fout gedaan had. Eventjes mijn geduld verloren en kwaad geworden, wat uiteindelijk toch in een compensatie van 120 euro heeft geresulteerd. Maar dan nog moest ik naar Orange bellen om het in orde te krijgen.

Daar kreeg ik zowaar iemand competent aan de lijn. Vriendelijk, duidelijk en in nog geen 5 minuten alles opgelost. Nadat de voorbije dagen meerdere collega's van haar verkondigden dat wat ik vroeg onmogelijk was.

Soit, ik denk dat het eindelijk in orde is nu.

"De Remco-reflex"

Echt fuck off, hetzelfde als die zever rond Waes zijn stomiteiten. Dit jaar al meer dan 350 ongevallen met fietsers die tegen een openstaande deur knallen, maar van zodra er een of andere coureur bij betrokken is moeten we allemaal de Remco-reflex gaan leren en onze gratis sticker aanvragen zalle.

"De Remco-reflex"

Echt fuck off, hetzelfde als die zever rond Waes zijn stomiteiten. Dit jaar al meer dan 350 ongevallen met fietsers die tegen een openstaande deur knallen, maar van zodra er een of andere coureur bij betrokken is moeten we allemaal de Remco-reflex gaan leren en onze gratis sticker aanvragen zalle.
Ik stoor mij niet aan de sensibilisering, maar wel aan de eenzijdige sensibilisering. Eerste artikels spraken over een "openstaande" deur, aka een deur die al even open staat. Niet slim van de postbode, maar wel een voorzienbare hindernis. Sinds de campagne gaat het over een "openslaande" deur. Gigantisch groot verschil.
Daarnaast had het misschien ook benoemd mogen worden dat met 50kmh rakelings (anders raakt die deur je niet) langs een stilstaande auto knallen niet bijster slim is. Of je nu in je recht zou zijn bij een ongeval of niet, maakt niet uit als we het over sensibiliseren hebben.
Volgens die campagne moet je over je schouder kijken voor je je deur opent. 100% akkoord en zo wordt het ook geleerd. Maar in het geval remco zou je in je spiegel kijken, over je schouder kijken, 2x geen fietser gezien en je opent je deur. Aan die snelheid is dat bijna niet te zien of in te schatten.
Gemiste kans om het ook daar eens over te hebben, maar waarschijnlijk willen ze niet tegen bepaalde schenen schoppen om in de toekomst geen interviews te verliezen.

"De Remco-reflex"

Echt zo een gevalletje “We gaan u geld geven, zodat je meewerkt aan onze campagne en ondertussen poetsen wij ons imago op en hebben we reclame voor beide partijen.”

Ik zie de marketing boys bij Bpost al glunderen.

Terug
Bovenaan