pardal
Well-known member
Een goed griepke zou ook werkenDe periode van het jaar dat velen corona missen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een goed griepke zou ook werkenDe periode van het jaar dat velen corona missen.
Hier net van t zelfde!Uit het niks plots keelpijn. Zoals altijd, geen goed moment om ziek te worden.

Design gaat nu eenmaal mee met de tijd.Nieuwe iOS op mijn iPhone trekt op niets imo.
Vroeger kreeg je updates omdat ze handige of leuke nieuwe snufjes bevatten. Vandaag de dag heb ik de indruk dat updates vooral random veranderingen zijn, gewoon om te veranderen. Hier een update van een paar Gigabyte (!): daarvoor krijg je dan nieuwe layout, een nieuw lettertype, en een andere indeling van het menu. Wie is daar eigenlijk vragende partij voor?
Wellicht is het een reden om vanaf een bepaald moment te kunnen zeggen dat dit besturingssysteem niet langer draait op die hardware, en je dus een nieuwe moet kopen.
Design gaat nu eenmaal mee met de tijd.
Anders zag je beginscherm er nu nog zo uit:
Bekijk bijlage 36577
De allereerste iPhone (die nooit in België is uitgebracht) was eigenlijk heerlijk minimalistisch. Enkel trage 2G verbinding, initieel ook geen App Store, want volgens Apple moesten ontwikkelaars zich beperken tot webapps. Met andere woorden: een veredelde iPod Touch waarmee je kon bellen en sms'en.Anders zag je beginscherm er nu nog zo uit:
Is een Apple sowieso geen mode-toestel?Exact mijn punt: het is van een gebruiksvoorwerp nu eerder een mode-toestel geworden. Een gewoonte. Als ze het nooit veranderd hadden, vond je bovenstaand scherm wellicht nog altijd hypermodern.
Wat is er bijvoorbeeld zo erg of gebruiks-onvriendelijk aan bovenstaande screenshot?

Het is eerder een fuik.Is een Apple sowieso geen mode-toestel?![]()
Ik zou graag uw kledij wel eens zien.Exact mijn punt: het is van een gebruiksvoorwerp nu eerder een mode-toestel geworden. Een gewoonte. Als ze het nooit veranderd hadden, vond je bovenstaand scherm wellicht nog altijd hypermodern.
Wat is er bijvoorbeeld zo erg of gebruiks-onvriendelijk aan bovenstaande screenshot?
De koorden, touwen zijn gebruiksonvriendelijk, je haakt achter elke deurhendel.Ik zou graag uw kledij wel eens zien.
Jij loopt er toch ook nog zo bij toch?
Want zeg nu zelf, wat is er zo erg of gebruiksonvriendelijk aan deze kledij?
Bekijk bijlage 36580
Het punt is @mac-bc dat tijden en mode (ook in interfaces) nu eenmaal af en toe veranderen.
En echte toga was heel arbeidsintensief om aan te doen en daardoor ook een statussymbool bij de Romeinen. Daarom ook dat de senatoren dat droegen.De koorden, touwen zijn gebruiksonvriendelijk, je haakt achter elke deurhendel.
Een toga lijkt me een beter voorbeeld, maar ook daar zijn er praktische overwegingen.
Exact mijn punt: het is van een gebruiksvoorwerp nu eerder een mode-toestel geworden. Een gewoonte. Als ze het nooit veranderd hadden, vond je bovenstaand scherm wellicht nog altijd hypermodern.

Waarschijnlijk, die mensen hebben niets anders te doen in een dag.Mijn notaris is met geen stokken vooruit te krijgen. Er moeten heel dringende zaken gebeuren en die kerel blijft gewoon domme, nietszeggende antwoorden uitbraken zonder concrete acties en zonder concrete tijdslijnen. Fucking hell.
Ik durf wedden dat hij ervan geniet hoe ik mij zit op te fokken terwijl hij daar in zijn ivoren toren geniet van de almacht.
Dan mag hij toch nog ranten over de notaris nu? Reminder dat de bescherming van het beroep een zware welvaartskost heeft voor onze maatschappij. De onderzoekers zijn nog wat lief, maar eigenlijk zijn notarissen maar parasieten.Waarschijnlijk, die mensen hebben niets anders te doen in een dag.
Als ge echt niet tevreden zijt, zoek u een andere notaris.
Hij mag zeker ranten, maar het laatste stuk is gewoon gratuit wat insinuaties maken en heeft niets met ranten te maken.Dan mag hij toch nog ranten over de notaris nu? Reminder dat de bescherming van het beroep een zware welvaartskost heeft voor onze maatschappij. De onderzoeks zijn nog wat lief, maar eigenlijk zijn notarissen maar parasieten.
Ergernis nr 1 zonder concurrentie: banken en met straten voorsprong Fortis, de pretentie dat ze bij mijn lokale afdeling hebben doet zelfs de braafste klant schuimbekken.

Schoonvader van mijn schoonbroer (dus niet mijn vader, maar langs de andere kantBij onze bank hebben ze zelfs een erfenis van mijn overleden vader zo geblokkeerd dat we met vruchtgebruikers en erfgenamen allemaal samen in het kantoor de boel niet kunnen vrijkrijgen zonder notariele akte. En de notaris weet van niks en kan niks doen buiten een briefke opstellen naar de bank dat hij er niks kan aan doen
Daarnaast hebben we een document waarop zwart wit staat dat enkel alle handtekeningen voldoende zijn.
bankmedewerker:
![]()
), had dat ook bij het overlijden van zijn vrouw. Zelfs zo erg dat hij zijn eigen zichtrekening niet meer kon gebruiken, want ook die was geblokkeerd tot die papieren in orde kwamen, omdat het een gemeenschappelijke rekening was. Heeft toch een half jaar aangesleept.