Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ja goedkoop is het niet. In de winkel vind ik zelden tot nooit ne kalkoen van 6 kg maar bestellen gaat natuurlijk wél ;)

Maar de grootste ergernis is dus dat ik een kalkoen bestelde van 6+ kg en dat ze dan in praktijk afkwamen met 2 x 3kg.
Dat was wél niet in de delhaize maar swoit, in die zaak waar ze dit mij geflikt hebben zien ze mij dus nooit nog terug hé.

Colis privé, altijd een avontuur. Blijkbaar vonden ze er niet beter op om mijn pakket open te maken en alles appart in de brievenbus te rammen. En klacht neerleggen kan je niet doen want hun klantendienst bestaat niet. Privé my ass.

Colis privé, altijd een avontuur. Blijkbaar vonden ze er niet beter op om mijn pakket open te maken en alles appart in de brievenbus te rammen. En klacht neerleggen kan je niet doen want hun klantendienst bestaat niet. Privé my ass.
Hier zijn ze ook geweest vanavond, wel netjes geleverd en vriendelijke bediening. Maar ik was thuis, dat is een verschil natuurlijk.

Ge kunt op de google maps pagina van colis privé een slechte review achter laten, het haalt geen zak uit maar ge voelt u nadien toch iets beter net zoals die 2000man voor u :unsure:

Geen klacht bij hun indienen maar een klacht indienen bij de verzender.

Het begint al terug…

Auto rijdt in op kerstmarkt in Maagdenburg in Duitsland: "Minstens 1 dode en 50 gewonden"

Het begint al terug…

Auto rijdt in op kerstmarkt in Maagdenburg in Duitsland: "Minstens 1 dode en 50 gewonden"
De kerstman achter het stuur, duidelijk.

Terug
Bovenaan