Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Den deze zit met het lopend snot, godverdoemsteliljaardenju![]()
Ben aan het werken, menneke.Morgen genezen en werken !

)
Hier ook weer aan’t werk, op zich ga ik ook wel graag werken maar die eerste dag zie je toch tegenop.Morgen terug werken. Nu op zich geen probleem mee, ik ga graag werken. Ergernis is dat ik altijd bijna een volledige week nodig heb om echt in vakantiemodus te raken. En tegen de tijd ik erin zit is m’n verlof half voor.
Had nu 2 weken verlof, maar vanwege bovenstaande + feestdagen voelt het alsof ik maar 3-4 dagen verlof heb gehad.
Wou graag Final Fantasy VII Rebirth spelen, zelfs niet aan kunnen beginnen![]()

‘t moment dat je dan plots beseft dat het voorbij is en dat dezelfde shit van voor het verlof terug zal opduiken piekt wel eventjes![]()
.Ik heb eerder het omgekeerde. Ik zie er ook niet tegenop om weer te gaan werken, maar na een lange vakantie (>10dagen) heb ik altijd bijna een volledige week nodig om echt terug in werkmodus te raken.Morgen terug werken. Nu op zich geen probleem mee, ik ga graag werken. Ergernis is dat ik altijd bijna een volledige week nodig heb om echt in vakantiemodus te raken. En tegen de tijd ik erin zit is m’n verlof half voor.

Hierbij aansluitend eigenlijk het gevoel geen vakantie gehad te hebben. Wij zijn dicht tussen 25/12 en 1/01. Ik had de paar dagen voor de 25ste en na de 1ste ook genomen, want crèche dicht en vermits mijn vrouw kookt in een WZC kan die niet zomaar verlof nemen. Ze moest ook gewoon werken op 01/01 na, dus mijn vakantie was voornamelijk met de dochter bezig zijn. Niet dat ik dat erg vind, maar kerst was dan in zeven haasten na mijn vrouw haar werk nog net aanschuiven voor het dessert met wat familie, en oudejaar was doodop wachten tot middernacht bij vrienden (met de dochter die we daar wonderbaarlijk toch in slaap kregen). Soms ben ik dan wel jaloers op vrienden die hun kinderen bij de ouders laten en zo eens kunnen uitslapen. Dan vorig weekend was het mijn vrouw haar beurt om te werken, dus ook weer amper wat samen kunnen doen.Morgen terug werken. Nu op zich geen probleem mee, ik ga graag werken. Ergernis is dat ik altijd bijna een volledige week nodig heb om echt in vakantiemodus te raken. En tegen de tijd ik erin zit is m’n verlof half voor.
Had nu 2 weken verlof, maar vanwege bovenstaande + feestdagen voelt het alsof ik maar 3-4 dagen verlof heb gehad.
Wou graag Final Fantasy VII Rebirth spelen, zelfs niet aan kunnen beginnen![]()
Da komt wel eens ze wat ouder zijn, weet ni hoe oud uw kinderen zijn ?Hierbij aansluitend eigenlijk het gevoel geen vakantie gehad te hebben. Wij zijn dicht tussen 25/12 en 1/01. Ik had de paar dagen voor de 25ste en na de 1ste ook genomen, want crèche dicht en vermits mijn vrouw kookt in een WZC kan die niet zomaar verlof nemen. Ze moest ook gewoon werken op 01/01 na, dus mijn vakantie was voornamelijk met de dochter bezig zijn. Niet dat ik dat erg vind, maar kerst was dan in zeven haasten na mijn vrouw haar werk nog net aanschuiven voor het dessert met wat familie, en oudejaar was doodop wachten tot middernacht bij vrienden (met de dochter die we daar wonderbaarlijk toch in slaap kregen). Soms ben ik dan wel jaloers op vrienden die hun kinderen bij de ouders laten en zo eens kunnen uitslapen. Dan vorig weekend was het mijn vrouw haar beurt om te werken, dus ook weer amper wat samen kunnen doen.
2 jaar en enkele maanden. Ik weet wel dat het beter wordt, het was gewoon niet zo'n leuke "vakantie".Da komt wel eens ze wat ouder zijn, weet ni hoe oud uw kinderen zijn ?
Ah ja in dat geval, de mijne zijn bijna 14 en 17j dan kan je wel al eens uitslapen.2 jaar en enkele maanden. Ik weet wel dat het beter wordt, het was gewoon niet zo'n leuke "vakantie".
Da's hier ook zo hoor. Zoon wordt 3 in april. IK ben tussen kerst en nieuw thuis geweest en da's op zich wel leuk, maar ontspannend is het idd niet. Toch zeker niet 'genoeg'.Hierbij aansluitend eigenlijk het gevoel geen vakantie gehad te hebben. Wij zijn dicht tussen 25/12 en 1/01. Ik had de paar dagen voor de 25ste en na de 1ste ook genomen, want crèche dicht en vermits mijn vrouw kookt in een WZC kan die niet zomaar verlof nemen. Ze moest ook gewoon werken op 01/01 na, dus mijn vakantie was voornamelijk met de dochter bezig zijn. Niet dat ik dat erg vind, maar kerst was dan in zeven haasten na mijn vrouw haar werk nog net aanschuiven voor het dessert met wat familie, en oudejaar was doodop wachten tot middernacht bij vrienden (met de dochter die we daar wonderbaarlijk toch in slaap kregen). Soms ben ik dan wel jaloers op vrienden die hun kinderen bij de ouders laten en zo eens kunnen uitslapen. Dan vorig weekend was het mijn vrouw haar beurt om te werken, dus ook weer amper wat samen kunnen doen.