Je ergernissen van vandaag - Deel 2

seffes kerstfeestje in de familie.
mijn broer heeft mijn goesting al verbrod door in de whatsapp te sturen van een bepaald onderwerp dat we best niet over spreken, "maar we kunnen bvb wel spreken over marcel zijn arm"
ja, t staat nu een tattoo op, ons ma weet dat nog niet.
dus zij "wat is er met marcel zijn arm?"
en hij dus weer: "ah, weet gij dat niet? iedereen heeft dat nu toch al gezien??"

fucking subtiliteit man, 't is misschien aan mij om dat soort dingen te zeggen? smijt mij gewoon onder de bus om af te leiden van zijn eigen ding, waar we het 9/10 sowieso niet zouden over hebben

seffes kerstfeestje in de familie.
mijn broer heeft mijn goesting al verbrod door in de whatsapp te sturen van een bepaald onderwerp dat we best niet over spreken, "maar we kunnen bvb wel spreken over marcel zijn arm"
ja, t staat nu een tattoo op, ons ma weet dat nog niet.
dus zij "wat is er met marcel zijn arm?"
en hij dus weer: "ah, weet gij dat niet? iedereen heeft dat nu toch al gezien??"

fucking subtiliteit man, 't is misschien aan mij om dat soort dingen te zeggen? smijt mij gewoon onder de bus om af te leiden van zijn eigen ding, waar we het 9/10 sowieso niet zouden over hebben

Ik zou dan over dat onderwerp beginnen dan. Over wat gaat dat?

zijn eigen relatie-drama waar ik zelf niet echt op de hoogte van ben, waar ik dus zelf niet eens zou kunnen over begonnen zijn.
maar ik ben zo niet, het is niet omdat hij mij onder de bus smijt, dat ik mij tot datzelfde niveau verlaag

Mensen die niets lusten en niets willen proberen.

Oudejaarsavond met vrienden. Moeilijk geregeld te krijgen, koppels die net hun 2de kind hebben. Bon ging hier vlakbij bij iemand door, lekker gemakkelijk. Mijn vrouw werkt heel de week en het weekend tussen kerst en nieuw. Normaal brengt er iemand een stoofpot van hert mee maar ging niet dit jaar.

Stoofpot, dus mijn vrouw denk dat ze ook wel vrij snel zoiets kan maken. Bv. varkenswangen.
Koppel A: dat lusten wij niet hoor.
Vrouw koppel B: ik lust dat wel maar mijn vent niet.

Bon mijn vrouw al niet echt happy met meteen zo'n reactie dus die zegt ook foert.

Vissoep? Ah nee koppel A heeft dan toch liever tomatensoep.

Ik denk dat wij hier elke avond zowat beter eten dan wat er met oudejaar op het menu komt.

Mensen die niets lusten en niets willen proberen.

Oudejaarsavond met vrienden. Moeilijk geregeld te krijgen, koppels die net hun 2de kind hebben. Bon ging hier vlakbij bij iemand door, lekker gemakkelijk. Mijn vrouw werkt heel de week en het weekend tussen kerst en nieuw. Normaal brengt er iemand een stoofpot van hert mee maar ging niet dit jaar.

Stoofpot, dus mijn vrouw denk dat ze ook wel vrij snel zoiets kan maken. Bv. varkenswangen.
Koppel A: dat lusten wij niet hoor.
Vrouw koppel B: ik lust dat wel maar mijn vent niet.

Bon mijn vrouw al niet echt happy met meteen zo'n reactie dus die zegt ook foert.

Vissoep? Ah nee koppel A heeft dan toch liever tomatensoep.

Ik denk dat wij hier elke avond zowat beter eten dan wat er met oudejaar op het menu komt.
Spaghetti? 🤣

Het onze is ook besteld. Gourmetschotel, tepanyaki gemarineerd en niet gemarineerd. Raclettekaas..

En bakt het es allemaal zelf. Ik blijf dit jaar es mee aan de feestdis zitten ipv mij uren af te zonderen tussen de kookpotten.

Hoe maken jullie eigenlijk die geschift coole AI foto's. is hier een topic voor ? ik zou het heel graag kunnen eigenlijk.....

Meer dan 2000 man in Ahoy Rotterdam en net voor ons zit een zuurpruim van een Hollandse vader tijdens de Studio 100 kerstshow armen gekruisd geërgerd het stemmetje van Samson na te doen.

Docu over P Diddy van 50 cent. Ik word daar oprecht verdrietig van. Eén omdat mannen zo kunnen zijn en twee, omdat vrouwen soms jaren bij zo iemand kunnen blijven. Is dat nu zo moeilijk om weg te wandelen? Ja ok ja, jouw carrière zal misschien niet zo’n vaart lopen, maar was dit dan beter? Echt zieke documentaire. Waarschijnlijk zullen zijn advocaten de waarheid verbloemen. Alhoewel het wel lijkt alsof ‘de wereld’ hem sowieso zal cancellen. En terecht.

Het onze is ook besteld. Gourmetschotel, tepanyaki gemarineerd en niet gemarineerd. Raclettekaas..

En bakt het es allemaal zelf. Ik blijf dit jaar es mee aan de feestdis zitten ipv mij uren af te zonderen tussen de kookpotten.
Het mijne ook.

Pizza. En als ik daar te mottig voor ben : spaghetti.

Docu over P Diddy van 50 cent. Ik word daar oprecht verdrietig van. Eén omdat mannen zo kunnen zijn en twee, omdat vrouwen soms jaren bij zo iemand kunnen blijven. Is dat nu zo moeilijk om weg te wandelen? Ja ok ja, jouw carrière zal misschien niet zo’n vaart lopen, maar was dit dan beter? Echt zieke documentaire. Waarschijnlijk zullen zijn advocaten de waarheid verbloemen. Alhoewel het wel lijkt alsof ‘de wereld’ hem sowieso zal cancellen. En terecht.

En wat mij dan nog meest aanstoot in dat soort zaken is dat men dan altijd afkomt met "iedereen wist dat". Weinstein, Saville, Diddy, Epstein, al die figuren..
Het overgrote deel van de mensen die we zien op TV, lezen in de kranten, die beslissing maken over ons leven is daar allemaal van op de hoogte en denkt bij zichzelf ( in het beste geval) " dat is erg maar er staat volgende maand toch weer een hoop extra op de rekening dus laat het maar zo."

Dat is niet de minderheid dat is het overgrote deel

Voor het eerst in anderhalf jaar dat ik nog is ´echt´ ziek ben. Woensdag begonnen met mega hoofdpijn en lichte koorts, me donderdag ziek gemeld en nu drie dagen wat uitgerust. Hoofdpijn is weg maar in de plaats veel keelpijn en nog meer snot.

Probleem is dat vanwege stage en blok ik niet echt de mogelijkheid heb om me langer ziek te melden, dus ga me morgen naar de stage moeten sleuren en daar wat collega´s gaan aansteken. Wat-een-timing.

Terug
Bovenaan