Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij ons kost een pitta nog steeds €7Wat heb je tegenwoordig nog voor minder dan 15 euro? Ne grote pitta voor mij alleen kost al bijna zoveel.
Eerder een dieptepunt in 15 jaarMan man, het is -1 graad of -2 graden en dat is gewoon een hoofdpunt !

Man man, het is -1 graad of -2 graden en dat is gewoon een hoofdpunt !
Even ergerlijk als men dan ook doet alsof we al lange tijd deze "helse koude" trotseren. Zeg dan gewoon dat we terug warmere temperaturen krijgenHet wordt dan stilaan ook wat minder koud met temperaturen die vanaf begin volgende week ook 's nachts boven het vriespunt blijven.
Bij ons kost een pitta nog steeds €7
Het mag van mij de hele winter zo zijn: koud en helder. We moeten de winter terug leren omarmen, want het is bij momenten een ongelofelijk mooi seizoen. De zomer is echt overgewaardeerd.![]()
Koudste kerst in 15 jaar: "De gure wind doet het nog ijziger aanvoelen" | VRT NWS Nieuws
Het is officieel de koudste kerstdag in 15 jaar. In Ukkel blijft de temperatuur de hele dag onder het vriespunt. Daarmee is het ook de eerste ijsdag van deze winter. Door de gure wind uit het noordoosten voelt het alsof het nog een heel stuk kouder is. Vanaf morgen wordt het iets warmer.www.vrt.be
Even ergerlijk als men dan ook doet alsof we al lange tijd deze "helse koude" trotseren. Zeg dan gewoon dat we terug warmere temperaturen krijgen
Van mij mag een winter gewoon zijn zoals hij is, soms warm, soms koud, regenachtig of droog. Ik hekel gewoon het feit dat men de laatste jaren precies vergeten is dat het in de winter kan koud zijn, dat we eens een kwakkelzomer kunnen hebben, de herfst regenachtig en guur kan zijn en het in de lente ook nog kan vriezen. We zijn nog altijd geen costa del flamenco, ondanks de opwarming van de aardeHet mag van mij de hele winter zo zijn: koud en helder. We moeten de winter terug leren omarmen, want het is bij momenten een ongelofelijk mooi seizoen. De zomer is echt overgewaardeerd.
we moeten leren aanvaarden dat we nooit nog een winter krijgen. een half weekske onder 0 is al uitzonderlijk.Het mag van mij de hele winter zo zijn: koud en helder. We moeten de winter terug leren omarmen, want het is bij momenten een ongelofelijk mooi seizoen. De zomer is echt overgewaardeerd.
Met zuigbeurt incl hoop ik brah?Kleine pitta is 10 bij ons.
ter uwer info:Al 3 dagen in Sicilië en nergens spaghetti bolognese te vinden
Enkel carbonara met zoutige varkenswangen.of met swordfish of tonijn.
Pffff
En ik heb er nogtans zin in.
Time to impose some tariffs!
Nee alle gekheid op een stokje, blijkbaar is dit normaal volgens chatGPT...
Nogtans zo lekker en bekend. Ik dacht in rome en milaan dit toch wel al gegeten te hebben?...
In de westerse wereld bestaat er een misverstand over dit gerecht, namelijk dat het een tomatensaus met gehakt en groenten naar keuze is, en dat het traditioneel wordt gegeten met spaghetti. ... Deze bereidingswijze komt niet overeen met de keuken van Emilia-Romagna en is voor veel Italianen dan ook een doorn in het oog. De burgemeester van Bologna heeft in het verleden zelfs uitgesproken dat "spaghetti bolognese" helemaal niet bestaat.[3] Het traditionele gerecht heet namelijk "Ragù alla Bolognese" en bestaat uit een vleessaus[4] die meestal opgediend wordt samen met tagliatelle. .... Ragù alla Bolognese wordt in Italië zelden opgediend met spaghetti.
Idd, op die week zal het niet meer komen.Gisteren kerstfeest waarvan een aantal familieleden ziek waren.
En nu heb ik het zitten, blijf toch gewoon thuis als ge ziek zijt. Ik overleef het wel dat ik u pas volgend jaar terug zien.