Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Echt man. Hopelijk vinden ze iets wat hen kan leiden naar de sluikstorters.
het lijkt dus dat @Plutus zijn gerief toch ergens is kwijtgeraakt.

Iemand een goed idee voor tijdens deze periode overdag? Ik verveel me eerlijk gezegd rot. We hebben al een kerstmarkt gedaan, cinema, eens gaan lunchen, al wat gaan sporten, … maar we hebben nog zaterdag zondag maandag dinsdag om op te vullen.

Ik denk aan die indoor ski pistes, maar dat is ook wel niet goedkoop.

... Is dat omdat ik recent 30 ben geworden? Aftakeling begonnen?
Is gewoon brute pech. Het is bij mij al van 2016 geleden dat ik minder ziek ben geweest dan in 2025.
Toen was ik er 41. Nu ben ik er 50. Maar liefst 20 jaar ouder dan jij! :)

Ik hou wel mijn hart vast. Nog 5 dagen te gaan (en nog niet ziek).

Iemand een goed idee voor tijdens deze periode overdag? Ik verveel me eerlijk gezegd rot. We hebben al een kerstmarkt gedaan, cinema, eens gaan lunchen, al wat gaan sporten, … maar we hebben nog zaterdag zondag maandag dinsdag om op te vullen.

Ik denk aan die indoor ski pistes, maar dat is ook wel niet goedkoop.
The same. Vandaag 26 dec = Er was en is helemaal NIKS te doen.
En gaan werken? Dat mochten wij vandaag niet. Het bedrijf is gesloten tem 1 januari.

Thermostaatdisplay kapot, staat onwrikbaar vast op 19° met slecht geïsoleerde muren, technieker kwam platweg niet opdagen op de afspraak van 22/12, sindsdien niks meer van gehoord, kerstweek in de kou.

Mijn grote teennagel hangt ineens half los.

Bengel bengel. Iew. Zal er maar niet aan trekken, wie weet wacht me een tot nu toe onbekende pijn op. Plaaster erover telkens en hopelijk groeit het eruit.

Is wsl reeds een tijd aan het loskomen, maar niks gemerkt gehad. Ook niet blauw of bruin geweest.

(Vermoed dan van de steps on fire 65km nog, wat toch al een maand is geleden.)

---
Normaal duurt het wel twaalf tot achttien maanden voordat een afgevallen nagel opnieuw is aangegroeid

F*ck.
Worden vele pakken plaasters.

Laatst bewerkt:
Thermostaatdisplay kapot, staat onwrikbaar vast op 19° met slecht geïsoleerde muren, technieker kwam platweg niet opdagen op de afspraak van 22/12, sindsdien niks meer van gehoord, kerstweek in de kou.
En nu iemand te pakken krijgen wordt lastig…

Als het een troost mag zijn: ik heb al 1,5 dag geen water wegens waterleiding bevroren, en met alle verwarming vollenbak krijg ik het niet boven de 14 graden in de leefruimte :biglaugh:

Terug
Bovenaan