Je ergernissen van vandaag - Deel 2

2 pakketjes die naar een pakjesautomat gestuurd zijn.

Geweigerd door ontvanger. Waarschijnlijk vol maar geen info waar ze dan nu naartoe zijn.

Ik zal m’n glazon bol maar bovenhalen zeker.

Amazon die zaken verstuurt in een envelope die totaal niet bedoeld zijn om in een evelope gestoken te worden. Ook 16 dagen wachttijd op een item dat in voorraad was.

Dagje uit geweest vandaag. Allemaal leuk tot ik melding kreeg dat mijn FB mogelijk gehackt was. WW verandert en dacht het is opgelost...

3u later kijk is op mijn gsm en heb ik +100 e-mails met allemaal inschrijvingen met mijn emailadres en via etsy heeft iemand voor 700€ juwelen gekocht met mijn gegevens en adres maar een vreemde visa nummer. Ben al heel de avond bezig met al mijn wachtwoorden te vervangen. Heb de etsy verkoper en etsy zelf gemaild maar nog geen antwoord gehad. Morgen ga ik bij de politie maar klacht indienen en hopelijk is dit vlug vd baan want is toch serieus verschieten.

Laatste loonfiche ontvangen van mijn werkgever met aankomend ontslag op 31 december.
Gewoon loon, eindejaarspremie en al (dubbel) uitbetaald vakantiegeld.

48% van het totale brutoloon direct naar RSZ en België NV. Jesus fucking Christ

Prijs met bril 25€

Film duurt 3 uur dus ik koop 1l water, 400g m&m en oven baked chips. Prijs 23€

48€ om naar de film te gaan.:wallbash:

Die zak van 400g kost 3€ in de albert heijn maar 10 € in de kinepolis. Wat een hebzucht om even 3x meer te vragen.

Prijs met bril 25€

Die zak van 400g kost 3€ in de albert heijn maar 10 € in de kinepolis. Wat een hebzucht om even 3x meer te vragen.

Won't somebody think of the shareholders???

Prijs met bril 25€

IMG_6607.jpeg

die prijzen zijn zo fucked up dat ik eigenlijk al lang niet meer graag ga. Dat is zo'n afzetterij en ze weten dat mensen het toch kopen.
Kan je zeggen: koop dat niet, maar het is half de beleving. (hoewel de chips meestal al op is tegen dat de reclame gedaan is)

op zich wel 'grappig' dat we dan ook klagen dat een game 60€ kost, terwijl ge daar gemiddeld 20 tot 40u aan gameplay hebt én ge het kunt refunden als ge binnen de twee uur er niks aan vindt. Ne film in de cinema kost u een derde daarvan en ge krijgt een tiende aan amusementsduur. En als hij op niks trok, zijt ge uw geld ook kwijt en zijt ge teleurgesteld dat ge uw avond er aan gehangen hebt :p

Wie duwt er tijdens ene film nen halve kilo m&m's en ne zak chips in zijn bakkes?

Da's pakweg 2500kcal en dan heb ik nog de gewone m&m's genomen en een zak oven baked van €1.79.

Cinéma moet het ook hebben van de extra's, van de filmtickets alleen houden ze nauwelijks wat over...

Ja tis duurder geworden, zoals alles. Maar kijk dan thuis of gaat naar een kleinere ciné.

Prijs met bril 25€

Dan mag je al content zijn dat er geen wc-madam niet meer staat om u ook nog eens geld afhandig te maken om uw duur betaald water terug de deponeren... :unsure:

Wat ik vooral storend vond toen ik laatst nog eens naar een Kinepolis ging, is dat je met een vergrootglas op zoek moet gaan naar de prijzen van het eten en drinken. En dat zal uiteraard wel bewust gedaan zijn, om hun dure prijzen te 'verbergen' voor de klant, maar bij mij zijn ze dan toch aan het verkeerde adres. Ik heb expres geen popcorn gekocht uit irritatie, hoewel ik dat wel van plan was. :eviltongue:

4 vuurvreters gefret gisteren met sauce samourai resulterend in ne dag vol met remsporen en ne stinkend bakkes. Ik zal het nooit leren kluutzak dak zen! :angry:

Terug
Bovenaan