Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Belgische Jérémy wordt aangereden in Thailand, maar mag ziekenhuis niet verlaten tot hij 60.000 euro betaalt

Welke reisverzekering had hij? Welke kredietkaart? Ik haat het dat men 'bewust' deze info weg laat.
En had meneer dan tevens geen hospitalisatieverzekering? Neen zeker?

Allé het is erg dat hij daar ligt he, maar het is allemaal weer zo vaagjes.

In het reistopic verhaal van Thailand staat een hele uitleg over het al dan niet gebruiken van scooters in Thailand als toerist.

Dat is zoals deze:

Enkele dagen voor Monique op vakantie zou vertrekken, kwam haar man onder een trein terecht. Hoewel ze een annuleringsverzekering had, wordt haar reis niet terugbetaald. “De schuld van uw man”, aldus de verzekering.

“De verzekering weigert om mijn vakantie terug te betalen, omdat mijn man zelf schuld zou hebben aan het ongeval”, vertelt Monique. “Hij is met de fiets de sporen overgestoken aan de Hamonterweg in Pelt. De slagbomen waren naar beneden. In bepaalde media verschenen toen berichten alsof mijn man langs de slagbomen zou hebben gelaveerd. Dat is niet waar.

Dan denk je: hoe erg, zo harteloos die verzekering.. en dan:

Hij is de spoorweg overgestoken even verderop. Daar zijn geen slagbomen.

Gewoon de sporen over dus, dan heb je toch al minder recht van spreke

Op de autostrade.
Ik rij links, een 90-100km/u.
Sneller ging toch niet, of ik zat op mijn voorligger. Spits en donker.
Hangt er een krel in mijn gat, met povere lichten. Dichter plakken kon niet.

Een tesla die steeds rechts ging hangen, om dan sterk te vertragen, waarop de achterligger dan voorbij stak.
Maar op dat moment versnelde de tesla en zoefde die de inhaler voorbij tevens links gaand.
Heeft die meermaals herhaald.

Zo. Ik heb nood aan schadenfreude.
(Niemand hier die ooit ruig wilde zijn in zijn auto, en waarbij het verkeerd is afgelopen? Vertel op!)

Laatst bewerkt:
In het reistopic verhaal van Thailand staat een hele uitleg over het al dan niet gebruiken van scooters in Thailand als toerist.

Dat is zoals deze:

Enkele dagen voor Monique op vakantie zou vertrekken, kwam haar man onder een trein terecht. Hoewel ze een annuleringsverzekering had, wordt haar reis niet terugbetaald. “De schuld van uw man”, aldus de verzekering.

“De verzekering weigert om mijn vakantie terug te betalen, omdat mijn man zelf schuld zou hebben aan het ongeval”, vertelt Monique. “Hij is met de fiets de sporen overgestoken aan de Hamonterweg in Pelt. De slagbomen waren naar beneden. In bepaalde media verschenen toen berichten alsof mijn man langs de slagbomen zou hebben gelaveerd. Dat is niet waar.

Dan denk je: hoe erg, zo harteloos die verzekering.. en dan:

Hij is de spoorweg overgestoken even verderop. Daar zijn geen slagbomen.

Gewoon de sporen over dus, dan heb je toch al minder recht van spreke
Hahaha gewelig. "Hij is niet tussen de slagbomen gelaveerd, hij is 100 meter verder gewoon over de sporen gereden omdat de slagbomen toe waren" :lol:

Ik ken viavia trouwens ook iemand die met zo een scooter in Thailand gecrasht is. Tijd in coma geleden ginder en nu zit die in een home want die kan niks meer alleen.

Prijs met bril 25€

Film duurt 3 uur dus ik koop 1l water, 400g m&m en oven baked chips. Prijs 23€

48€ om naar de film te gaan.:wallbash:

Die zak van 400g kost 3€ in de albert heijn maar 10 € in de kinepolis. Wat een hebzucht om even 3x meer te vragen.
Ik snap niet dat je dat daar koopt. Ik ga al 20 jaar naar de cinema en breng cola en chips mee en daar heeft nog nooit iemand iets op gezegd.

Soms koop ik me prul en denk ik van dat is eigenlijk vergooid geld.

Maar dan denk ik van, ik ga toch nooit naar de cinema, ik kan het nog harder vergooien.

Die marginalen die vuurwerk afsteken tegenover de plek waar mijn dieren staan. Geen nagel om aan hun gat te krabben, geen gordijnen en meubels in huis, maar wel vuurwerk afsteken wanneer het niet eens toegelaten is. Degenerates.

Met het gezin naar de cinema en alles ter plaatse kopen, iets minder pijnlijk dan:

Daar zijn mensen bij die spreken over sparen. Ik hoop dat die niet gewoon cash geld in een kluis hadden liggen bij de bank, want dat klinkt echt als het meest absurde idee. Kan natuurlijk zijn dat het in goud geïnvesteerd zat dat daar in de kluis zat.
Voor die 1e bomma heb ik wel compassie, schaap is haar erfstukken/herinneringen kwijt.

Terug
Bovenaan