Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hier waren ze wel open. (Heist Op den Berg)Naar het containerpark met een loodzware remorque, alles herschikt zodat alles mooi past, riemen en zeilen gespannen zodat er niks kan afvallen.
En toen waren ze dicht want vlaamse feestdag![]()
Raar hé. Ik had verwacht dat in Vlaanderen ALLE containerparken dicht zouden zijn, maar dat bleek niet te kloppen.Kom maar naar hier, bij ons is het containerpark wel open.
Ouders die het over hun "kids" hebben...
![]()
voor mij een reden om hun uit te sluiten van de sociale zekerheid, kindergeld af te nemen, hun pensioenleeftijd op te trekken en de pensioenuitkering op nul te zetten.Ouders die het over hun "kids" hebben...
![]()
Jetlag.
Ik vond het nog subtiel.Bg flexing om te zeggen dat ze een vliegvakantie gedaan hebben ze!
Ik vond het nog subtiel.
Die generatie valt stilaan weg.RIP Sam Neill
Echt zot he, precies of er staat iemand met een vlammenwerper in de deuropening.Beelden van de brand in BKK.
Lijkt wel een vlammenwerper. Absurd gewoon.
Beide boodschappentassen vastgehangen aan die haakjes van de kofferbak. Enkel de tas met een verpakking appelsap (flesjes) en een verpakking Orangina (blikjes) ‘stond’ gewoon. Haal ik thuis die blikjes uit, krijg daar een straal Orangina récht in mijn façade… Blijkt dat door het simpele verschuiven van tien of wat centimeter onder het rijden, de Orangina een dodelijke breuk in de integriteit heeft ondergaan.
De meeste blikken trekken op de zak tegenwoordig, maar Orangina is wel koploper. Één teug en alle bubbels zijn er al uit en je moet er maar naar kijken of da spel barst. En flesjes zijn precies een minuut na aanvullen altijd al uitverkocht.
William Shatner en Dick Van Dyke ?Die generatie valt stilaan weg.
Weldra een Schwarzenegger en Stallone.
Goed dat we AI hebben ter vervanging.
En den Eastwood.William Shatner en Dick Van Dyke ?
Dat zijn er van een nog vroegere generatie ..