Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Toen wij nog regelmatig naar de Gentse feesten gingen (reken dus maar op 20 jaar geleden) werd daar ook quasi elke avond geklopt. Enige verschil: de GSM was nog niet alomtegenwoordig dus het kwam niet in de gazetten. Meeste gevechten waren al lang gedaan tegen dat de politie in de buurt kwam.

In Gent genoeg gezien vroeger. Heb het hier ooit al gepost denk ik, maar ik heb ooit om 8 uur 's ochtends (ik op weg naar de les) een kerel de kop zien ingeslaan worden met een ijzeren pijp in de Overpoort. Die was aan het stappen en van achter hem kwam er een kerel die hem gewoon met de pijp knal op z'n kop sloeg. Kerel ging natuurlijk neer, dader stapte weg alsof er niks gebeurd was.

Toen wij nog regelmatig naar de Gentse feesten gingen (reken dus maar op 20 jaar geleden) werd daar ook quasi elke avond geklopt. Enige verschil: de GSM was nog niet alomtegenwoordig dus het kwam niet in de gazetten. Meeste gevechten waren al lang gedaan tegen dat de politie in de buurt kwam.

In Gent genoeg gezien vroeger. Heb het hier ooit al gepost denk ik, maar ik heb ooit om 8 uur 's ochtends (ik op weg naar de les) een kerel de kop zien ingeslaan worden met een ijzeren pijp in de Overpoort. Die was aan het stappen en van achter hem kwam er een kerel die hem gewoon met de pijp knal op z'n kop sloeg. Kerel ging natuurlijk neer, dader stapte weg alsof er niks gebeurd was.
OMG. Je hebt toch de hulpdiensten verwittigd?

Ik liep aan de andere kant van de straat. Er zijn direct een paar anderen naar die kerel gelopen (Overpoort was toen ook nog gewoon een tweerichtingsstraat dus ook veel passage van auto's). Geen idee of ik toen al een GSM op zak had. Misschien zo'n Nokia 3210.

Meisje dat ik kende van vroeger is een paar jaar geleden ook dood terug gevonden op straat in Gent voor haar appartement. Nooit geweten door wie of voor wat. Zat ook niet in rare milieus of zotte exen ofzo.

Die beelden van die vechtpartijen op de Gentse Feesten die nu rond gaan op social media.
Wat is dat toch, man. Met 5 man op 1 persoon springen zoals beesten, op de kop trappen, als het slachtoffer KO op de stoeprand hangt er nog op slaan en trappen.
Wal-ge-lijk
Het slachtoffer daarvan is een vriend van mij.

Er loopt ook gewoon veel raar volk rond tijdens de Gentse feesten.
Alsof ze wachten om uit de spleten van de muren en de putjes te kruipen om dan die ene week in Gent boven water te kom.

Alsof ze wachten om uit de spleten van de muren en de putjes te kruipen om dan die ene week in Gent boven water te kom.
Drank, testosteron, een goede beat en dat ene onschuldige of makkelijke slachtoffer. Het ideale recept voor een avondje fun.

ge kunt ook, en het is maar een idee, op de luchthaven naar de bagageafhandelaars zélf gaan en een klacht indienen. kunt ge vergoeding voor krijgen.
én als de schade groot genoeg is, hebben ze daar gewoon vervang-valiezen liggen, just in case.
en, as always, shit happens. op brussels airport is de kans tegenwoordig klein, maar het kan dat ze onderweg van de kar gevallen is, en onder een wiel terecht gekomen of zo. ge kunt gewoon pech gehad hebben. (tenzij àlle bagages op die band er zo uit zagen, dan was er idd waarschijnlijk kwade wil mee gemoeid)
“Just in case”, goeike :laugh:

De racist doet het weer, blijft dat ongestraft?
Ik dacht eerst dat het clickbait was van onze kwaliteitskrant maar is het niet de eerste keer dat ze zo'n uitspraken deed. Altijd bizar gevonden dat diegene die het hardst roepen voor gelijkheid blijkbaar het wel ok vinden dat dit niet voor hun moet gelden. extreem-rechts/extreem-links, different name same shit.

ze verwijst in haar instagram naar Bikini Kill dat "in de jaren '80 hetzelfde deed". maar die riepen "girls to the front" wat toch een andere boodschap is, imo

Doorheen het jaar loopt er ook raar volk rond hoor. Maar doe daar nog eens 100.000 (zatte) bezoekers bij, en dan gaan de poppen aan het dansen...

De racist doet het weer, blijft dat ongestraft?

En dat net op de plaats waar een deel "witte" mannen in elkaar getimmerd zijn.

Terug
Bovenaan