Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Hoe vreselijk is die signature ook.Wanneer de stagair toch nog niet helemaal mee is met Outlook.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe vreselijk is die signature ook.Wanneer de stagair toch nog niet helemaal mee is met Outlook.
Ik vind het raar dat als ge naar uw stagiair kunt mailen, kunt ge dan niet zelf antwoorden naar de "klant"?Wanneer de stagair toch nog niet helemaal mee is met Outlook.

Wie zegt dat dat ern stagair is. De jonge 50 met een carriereswitch maakt ook nog kans hoor.Wanneer de stagair toch nog niet helemaal mee is met Outlook.
Emailadres is letterlijk stagiair@Wie zegt dat dat ern stagair is. De jonge 50 met een carriereswitch maakt ook nog kans hoor.

Het erge is dat er nog een 2de mail aan vooraf ging ookIk vind het raar dat als ge naar uw stagiair kunt mailen, kunt ge dan niet zelf antwoorden naar de "klant"?![]()

Dat kan. Bij ons genieten stagiairs eigenlijk vrij veel privacy op dat vlak. Ik blijf het een tikkeltje ongepast vinden om dat met zoveel info op een forum te gooien, je had imo perfect het verhaal kunnen delen zonder het kantoor met naam en toenaam en telefoonnummer erbovenop te vermelden.Aangezien stagiair een algemeen adres is, kan men dat waarschijnlijk sowieso meelezen. Kans ook dat er nog iemand van het kantoor in cc staat ook voor opvolging
Geen klacht, gewoon oprechte vraag: hoe heeft een algemeen email adres dat gebruikt wordt om mensen te contacteren en een bedrijfsnaam impact op privacy?Sorry, omwille van privacyredenen de originele foto weggehaald uit de reacties. In de originele post staat de, bewerkte screenshot nog.
het is gericht aan 1 persoon, niet aan een algemeen e-mailadres (zelfs al is dat adres niet herleidbaar tot een naam voor ons, wel voor anderen). Vandaar de aanpassing.Geen klacht, gewoon oprechte vraag: hoe heeft een algemeen email adres dat gebruikt wordt om mensen te contacteren en een bedrijfsnaam impact op privacy?
(ik ben 50 jaar) en ik heb nog steeds mijn handen niet moeten gebruiken. Ik ben er dan maar mee gestopt.100x in 30 seconden? Of heb je 30 minuten gepakt?Een artikel over een maatstaf wanneer je echt oud bent.
Ouderen kunnen zelf testjes doen, zoals hoe vaak ze binnen 30 seconden kunnen opstaan van een stoel zonder hun handen te gebruiken. Dat zegt bij 60-plussers iets over de algemene fitheid.
Mmmm ... ik ben aan 100x geraakt(ik ben 50 jaar) en ik heb nog steeds mijn handen niet moeten gebruiken. Ik ben er dan maar mee gestopt.
Ik zal het over 10 jaar nog eens proberen.
Ik heb de zin een beetje geweld aan gedaan hé. Je kan de zin op twee manieren interpreteren.100x in 30 seconden? Of heb je 30 minuten gepakt?
Gij gaat dus in 0.3 seconden zitten en opnieuw rechtstaan en dat non stop voor 100 keer?
Vergeet mij dat ik het niet geloof.

Nee he, je komt trots vertellen hoe goed je het deed, maar blijkbaar heb je nu de zin geweld aan gedaan en moet je het anders interpreteren? Vreemd.Ik heb de zin een beetje geweld aan gedaan hé. Je kan de zin op twee manieren interpreteren.
Het is dan ook het glimlach topic.![]()

Ik kon niet meer toen ik het voor het eerst hoorde. Feit dat het gezegd wordt voor de komst van (toen nog)prins Herodes is de kers op de taart.En eentje die mij altijd een traan doet wegpinken als ik er aan terugdenk:Een random quote uit de serie Rome die me dom doet grijnzen telkens ik eraan denk. Geen echte spoiler, maar enfin
ALL MOCKERY OF JEWS AND THEIR ONE GOD SHALL BE KEPT TO AN APPROPRIATE MINIMUM.
Ik kon niet meer toen ik het voor het eerst hoorde. Feit dat het gezegd wordt voor de komst van (toen nog)prins Herodes is de kers op de taart.