Je glimlach van vandaag

youtube.com/watch?v=bwVVpwBKUp0

Eerste keer dit jaar dat ik deze luister, doe dat maximum een keer of 3 per jaar op een mooie zonnige dag.
Helpt me soms om bepaalde zaken wat te relativeren en op andere een tandje bij te steken. Het beperkt luisteren helpt ook om het effect te behouden, nog steeds kippenvel als ik dit in de auto hoor met de zon op mijn snoet.

youtube.com/watch?v=bwVVpwBKUp0

Eerste keer dit jaar dat ik deze luister, doe dat maximum een keer of 3 per jaar op een mooie zonnige dag.
Helpt me soms om bepaalde zaken wat te relativeren en op andere een tandje bij te steken. Het beperkt luisteren helpt ook om het effect te behouden, nog steeds kippenvel als ik dit in de auto hoor met de zon op mijn snoet.
Nog voor ik klikte wist ik wat het ging zijn!

Mijn hond liet net al slapend een scheetje. Het klonk zoals een ballon die je door de opening in een spleetje te trekken, laat afgaan. Heel kort, maar krachtig.

Na een zware deprimerende dag is dat een klein lachmomentje 😅

Die van ons is wat lente-spul als decoratie beginnen zetten op onze commode, waaronder 'SPRING' in houten letters.

Nu telkens als ik met de jongens daaraan passeer en iemand wijst dat aan doen we samen een collectief klein sprongetje en doen we verder met wat we bezig waren.

Begonnen als een flauwe mop maar nu zit ik telkens met de slappe lach als ik ons getimed zie staan springen :laugh:

Die van ons is wat lente-spul als decoratie beginnen zetten op onze commode, waaronder 'SPRING' in houten letters.

Nu telkens als ik met de jongens daaraan passeer en iemand wijst dat aan doen we samen een collectief klein sprongetje en doen we verder met wat we bezig waren.

Begonnen als een flauwe mop maar nu zit ik telkens met de slappe lach als ik ons getimed zie staan springen :laugh:
Dacht nu echt dat je telkens in zang zou uitbarsten.

Glimlach van dit weekend.
Een jaar Na het overleden van mn schoonvader en al zn motoprojecten verkocht zijn was er 1 scooter die ik mocht houden van mn schoonmoeder voor al het werk dat ik al gedaan heb.

Hij en mn schoonbroer hadden me er ooit al mee liggen gehad .... "we hebben een honda stream gekocht,hij staat ik de garage"
Ik .... "heuug past die in de garage dan??"
Garage gaat open ...ik "🤣"

Honda stream idd ... model nv50 3-wiel 50cc scooter van jaren 1982-83-84

Het is wat benidormbastard-achtig maar de zeldzaamheid en waarde in goede staat ben ik van verschoten.

Na dit weekend hem gestart gekregen te hebben ben ik er een beetje verliefd op geworden.
Ga hem in orde zetten en zelf houden voorlopig.

Ter info. Nooit een scooter of brommer gekregen toen ik jong was thuis,wegens "te gevaarlijk"

Hier eens vlug gezocht en verschoten dat er hier geen scooter-brommer- camino topic is gezien de leeftijd van BG 😁

Trein met twee wagons ipv vanwege (naar t schijnt) een poging tot zelfmoord, al dan niet geslaagd.

Maar de glimlach, stonden echt opeengepakt recht op de trein, mens achter/naast mij sowieso al ne vriendelijke mens, vrij in t begin, ja uwe rugzak staat vrij ver open, moet ik hem anders dichtdoen nu we toch zo familiair opeengepakt staan, ik moest er hard om lachen :lol: .

Glimlach van dit weekend.
Een jaar Na het overleden van mn schoonvader en al zn motoprojecten verkocht zijn was er 1 scooter die ik mocht houden van mn schoonmoeder voor al het werk dat ik al gedaan heb.

Hij en mn schoonbroer hadden me er ooit al mee liggen gehad .... "we hebben een honda stream gekocht,hij staat ik de garage"
Ik .... "heuug past die in de garage dan??"
Garage gaat open ...ik "🤣"

Honda stream idd ... model nv50 3-wiel 50cc scooter van jaren 1982-83-84

Het is wat benidormbastard-achtig maar de zeldzaamheid en waarde in goede staat ben ik van verschoten.

Na dit weekend hem gestart gekregen te hebben ben ik er een beetje verliefd op geworden.
Ga hem in orde zetten en zelf houden voorlopig.

Ter info. Nooit een scooter of brommer gekregen toen ik jong was thuis,wegens "te gevaarlijk"

Hier eens vlug gezocht en verschoten dat er hier geen scooter-brommer- camino topic is gezien de leeftijd van BG 😁
Hoe zalig is dat. 🤩

IMG_7482.jpeg

IMG_7484.jpeg

Laatst bewerkt:
Een cashback van 10€ verkregen.

Waarom in het glimlach topic? Ik wist helemaal van niks. Blijkbaar had ik ingetekend voor LTS toen er toevallig een cashback actie liep. Pas nu ik 10€ gestort kreeg kwam ik er achter.

Terug
Bovenaan