Je glimlach van vandaag

Dat zijn idd edibles, THC-gummies oftwel "spekken met drugs". Redelijk straffe. En hij eet er toch wel ferm veel van.

En ik moet just niks uitleggen, ik zeg toch ook al dat ik er te hard mee heb gelachen voor wat het maar is.

itjustcamenaturally-naturally.gif

Werken in de tuin ten huize Avondland betekent altijd bezoek krijgen van een roodborstje dat naast wormpjes meesleuren naar het nest ook nog een serenade aanheft. Of ik écht ooit iemand ga worden met groene vingers weet ik niet, maar dat vogeltje doet me toch wel iets.

Er is zelfvertrouwen en er is... Ruben.
Het zelfvertrouwen van Ruben. Zouden ze precies een stripreeks van kunnen maken :unsure:

Een duivelkoppeltje wil hier in een boom een nest maken maar de plaats is nogal ongelukkig gekozen.
Eén duif vliegt constant heen en weer, takjes aanbrengend die na het neerleggen meteen tussen de opening in de takken naar beneden vallen. De andere duif zit er op te kijken als om te zeggen: 'Help, mijn man is klusser!'.

Een duivelkoppeltje wil hier in een boom een nest maken maar de plaats is nogal ongelukkig gekozen.
Eén duif vliegt constant heen en weer, takjes aanbrengend die na het neerleggen meteen tussen de opening in de takken naar beneden vallen. De andere duif zit er op te kijken als om te zeggen: 'Help, mijn man is klusser!'.
Duiven zijn een sterk argument tegen intelligent design.

1777204547058.gif

Terug
Bovenaan