Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
K heb hier veel te hard mee gelachen...
Hij neemt edibles voor hij binnen gaat.Dat gaat ge toch is moeten uitleggen want de humor van dit filmke ontgaat mij volledig.
Hij neemt edibles voor hij binnen gaat.
Niet dat het grappig is maar bon.

.Vandaag weer iets bijgeleerd, ik wist dus niet wat "edibles" zijn tot enkele minuten geleden.![]()
Zeker gezien het een olympische discipline is. Da's toch het minimum aan berichtgeving dat je mag verwachten.Nina Sterckx heeft als enige Belgische vrouw ooit een gouden medaille gehaald op het Europees kampioenschap gewichtheffen vorige zondag. Ik vind dat we daar allemaal wat meer aandacht aan mogen schenken.
Bekijk bijlage 49701

They out-troll the trollers.Iran hun meme-game is toch wel on point.
Het zelfvertrouwen van Ruben. Zouden ze precies een stripreeks van kunnen maken![]()
Ruben Van Gucht brengt opmerkelijk quizboek over zichzelf uit: “Mijn favoriete ronde? ‘Wie zit er achter de koffiemok’”
Na zes eerdere boeken komt Ruben Van Gucht (39) deze zomer met een zevende publicatie onder zijn naam. Dit keer met een kwinkslag, want hij brengt namelijk een opmerkelijk én biografisch quizboek uit. “‘Vrouwen en ik’ is een druk besproken thema, dus dat leek ons wel gepast om daar ook wel wat...www.hln.be
Er is zelfvertrouwen en er is... Ruben.

Duiven zijn een sterk argument tegen intelligent design.Een duivelkoppeltje wil hier in een boom een nest maken maar de plaats is nogal ongelukkig gekozen.
Eén duif vliegt constant heen en weer, takjes aanbrengend die na het neerleggen meteen tussen de opening in de takken naar beneden vallen. De andere duif zit er op te kijken als om te zeggen: 'Help, mijn man is klusser!'.
Een duivelkoppeltje wil hier in een boom een nest maken maar de plaats is nogal ongelukkig gekozen.
Eén duif vliegt constant heen en weer, takjes aanbrengend die na het neerleggen meteen tussen de opening in de takken naar beneden vallen. De andere duif zit er op te kijken als om te zeggen: 'Help, mijn man is klusser!'.