Je glimlach van vandaag

Anyhow, als ik de meeste perso platen zie is het gewoon het bewijs van het bestaan van een belasting op marginaliteit. Well played government!

Gepersonaliseerde nummerplaten kosten 2.000 euro

...kstond erbij en ik keek ernaar. :unsure:

Anyhow, als ik de meeste perso platen zie is het gewoon het bewijs van het bestaan van een belasting op marginaliteit. Well played government!

Gepersonaliseerde nummerplaten kosten 2.000 euro

Dat is enkele jaren zo geweest en ze hebben de prijs terug naar 1000 euro gebracht omdat de vraag naar gepersonaliseerde nummerplaten opvallend daalde toen ze er 2000 voor vroegen.

Ik liep in Brugge centrum en er waren een oma en opa aan het wandelen met hun kleinzonen aan de Sint-Salvatorskathedraal. Die oma vroeg aan die ene kleinzoon of hij al eens eerder in een kerk was geweest. Die kleinzoon antwoordt ja, maar ik vond dat keisaai. Die oma vraagt waarom en hij zegt, omdat ik niet in God geloof. Die oma en ik maakten Jim Halpert-gewijs oogcontact met elkaar haha.
Heerlijk, die eerlijkheid van kinderen. :laugh:

Dat die zo'n mails durven versturen :rofl: '1 ding staat vast: wij staan voor je klaar!' Als er nu 1 voorspelbaar is aan hen, is dat er bij een klacht juist niemand klaar staat, en voor de rest zijn ze minstens even onvoorspelbaar als het weer: gaan ze het leveren waar je het gevraagd hebt? Gaan ze wel leveren? Gaan ze aanbellen?
IMG_20230705_121232.jpg

Oldies tijd.

Eergisteren total recall met schwarzenegger gekeken, gisteren The Matrix. Wat zullen we vanavond es bekijken? Tips op netflix/prime/kidney+?

Terug
Bovenaan