Sorry, ik krijg ze niet warm voor Jan Verheyen zijn werk![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, ik krijg ze niet warm voor Jan Verheyen zijn werk![]()
Maak u geen zorgen, als ze moeilijk in slaap geraken zet ik een arthouse film op. Liefst eentje met een gouden palm. Succes gegarandeerd.
Pulp Fiction ?Maak u geen zorgen, als ze moeilijk in slaap geraken zet ik een arthouse film op. Liefst eentje met een gouden palm. Succes gegarandeerd.
Nee, Cannibal Holocaust.Pulp Fiction ?

Die van ons: je partner of je kinderen?net "dino-fight" geroepen tegen die van ons, waarop we t-rex korte-arm-gewijs gevochten hebben zoals douglas reynholm tegen de priester...
![]()
maar dan zo:
![]()
I need a holiday
Als het al zou thuishoren in Algemeen, dan toch niet in de glimlachthread.![]()
Nieuwe beelden tonen duw- en trekwerk tussen Van Grieken en politie, waarna agent Vlaams Belang-voorzitter in gezicht slaat
Vlaams Belang-voorzitter Tom Van Grieken heeft een vuistslag in zijn gezicht gekregen van een politieman tijdens een betoging voor de zorg, zo is te zien op beelden van Vlaams Belang die VTM Nieuws in handen heeft gekregen. “Is dit wat Brussels PS-burgemeester Philippe Close verstaat onder...www.hln.be
Vuistslag? Lijkt mij eerder een opvoedkundige tik.
Moet kunnen.
Oh spijtig, @Coolguy en ik zijn net thuis van een weekendje daar.Geboekt om vanavond met vrouwke naar aqua mundo
Sun parks de haan, te zwemmen.
Normaal pokkeduur maar 11 euro, ticket na 17u tot 21u, wil ik wel nog geven.
Zal verfrissend zijn.
Wie komt af?![]()
Wij wonen daar op 15 km van. Is dus een heen en terug ritje met onze eigen drank mee.Oh spijtig, @Coolguy en ik zijn net thuis van een weekendje daar.
Tip: Neem genoeg centjes mee, de drank en het eten is daar prijzig. We waren 9-ish euro kwijt aan een Cola en een biertje.

.Geboekt om vanavond met vrouwke naar aqua mundo
Sun parks de haan, te zwemmen.
Da's wel een eind zwemmen dan heen en terug!Wij wonen daar op 15 km van.
Uit zijn wat?Eindelijk weer om de bbq uit z’n winterslaap te halen.
20 graden, zon en een licht briesje.
Eindelijk weer om de bbq uit z’n winterslaap te halen.
20 graden, zon en een licht briesje.

isEn waar ergens in België woon je dat het 20°?![]()