Je glimlach van vandaag

Op trein naar mechelen.
Precies gloednieuwe trein. Ik waande me in 1e klas maar nee hoor. Zalig zachte zetels. En vooral super rustig. Iedereen naar zee, en wij gaan de andere richting uit 😁

Lekker fris ook. Airco en geblindeerde ruiten. Gordijntjes... Kan niet beter.

Enkel zit er een vrouw schuin over mij die lijkt op Donatello. En ze maakt heeltijd gleufjes met haar tong. Scheelt wel wat mee. Maar goed, zo gaat de tijd voorbij natuurlijk. Ik mag niet meer kijken naar haar van mijn vrouw 😊

Op trein naar mechelen.
Precies gloednieuwe trein. Ik waande me in 1e klas maar nee hoor. Zalig zachte zetels. En vooral super rustig. Iedereen naar zee, en wij gaan de andere richting uit 😁

Lekker fris ook. Airco en geblindeerde ruiten. Gordijntjes... Kan niet beter.

Enkel zit er een vrouw schuin over mij die lijkt op Donatello. En ze maakt heeltijd gleufjes met haar tong. Scheelt wel wat mee. Maar goed, zo gaat de tijd voorbij natuurlijk. Ik mag niet meer kijken naar haar van mijn vrouw 😊
1688840728545.png

?

Anyhow, als ik de meeste perso platen zie is het gewoon het bewijs van het bestaan van een belasting op marginaliteit. Well played government!

Gepersonaliseerde nummerplaten kosten 2.000 euro

Die mensen geven wel lachtherapie, dus die nummerplaten zijn gewoon reclame

Is er dan echt niemand die even 5 seconden nadenkt voor ze zo'n campagne lanceren?

Is er dan echt niemand die even 5 seconden nadenkt voor ze zo'n campagne lanceren?
Er wordt wel over gesproken 🤓

tjah, zet er 3 witte kinderen op, en 't is discriminatie, want enkel witte kinderen mogen zich amuseren of zo? in deze moderne tijden kunt ge nooit goed doen.

Onze nieuwe elektrische postfietsen zijn eindelijk geleverd op het werk.
Net nu de drukke weken voorbij zijn, maar ze staan klaar voor de aankomende opdrachten.

Ik bied mijn 40 flesjes leeggoed aan bij Colruyt, krijg commentaar dat dat wel moet nageteld worden, orders van de baas ... blijkt dat ik me misteld hebt... 't waren er 50 :biglaugh:

Het Nederlandstalige woord donjon gelezen en moeten opzoeken hoe ik dat moet uitspreken. Grappig dat dat toch nog kan voorkomen na al zoveel verschillende woorden te hebben gelezen in mijn leven! Ergens wel leuk dat ik met zo iets geconfronteerd kan worden.

Altijd leuke uitdrukkingen in Duolingo. :laugh:

duolingo.jpg
Op een bepaald moment kreeg mijn vrouw geregeld de zin "zij zijn zijn zoons" voorgeschoteld in het NL. Ik zou zonen zeggen, maar gewoon een vreemde zin om te leren.

Beetje een soft-versie van "de groene worm gaat naar een glas toe" in het Frans.

Terug
Bovenaan