Je glimlach van vandaag

Jongste is fan van Object Shows (zoals Battle for Dream Island) en maakt ook zijn eigen OS. Hij bedenkt ook graag nieuwe personages. In het origineel heb je een ventilator genaamd ‘Fanny’. Nu heeft hij eentje gemaakt die het omgekeerde doet, ventilator maar met warme lucht (kinderlogica) met de naam … Hot Fanny … Ik voel een Youtube infractie aankomen.

Jongste is fan van Object Shows (zoals Battle for Dream Island) en maakt ook zijn eigen OS. Hij bedenkt ook graag nieuwe personages. In het origineel heb je een ventilator genaamd ‘Fanny’. Nu heeft hij eentje gemaakt die het omgekeerde doet, ventilator maar met warme lucht (kinderlogica) met de naam … Hot Fanny … Ik voel een Youtube infractie aankomen.
Nu inderdaad nog zeggen dat omgekeerde ventilators zuigen ipv blazen, en met "hot Fanny sucking" kan hij clicks farmen.

Laatst bewerkt:
Mijn vriend slaapt daar eigenlijk heel graag mee. Thank God want zonder snurkt die aan het volume van een Boeing 747
Na twee nachten met dat ding: Ca va, valt best mee qua ambetantigheid. Die luchtstroom is een beetje wennen. Het meest ambetante is nog het gevoel van dat masker dat op u drukt en dat goed passend krijgen zodat het niet te hard drukt en er niet teveel lucht ontsnapt..

Ik merk nog geen verschil qua vermoeidheid 's morgens maar daar is het waarschijnlijk nog veel te vroeg voor. Volgens dat machien doe ik nu nog een drietal apneus per nacht i.p.v. 45 per uur daarvoor. In september moet ik nog eens een slaaponderzoek doen om het effect te meten. Deze keer kan dat blijkbaar wel thuis, materiaal gaan afhalen in het ziekenhuis en thuis alles zelf aansluiten. Benieuwd wat dat gaat geven.

Online reviews van vakantieverblijven. Altijd lachen. Van lovende 5 sterren reviews tot totaal in de vernieling rijdende 1 sterrenreviews omdat 0 niet kan. Gelukkig ligt het gemiddelde meestal boven de 4 zodat je je toch een globaal beeld kan vormen. Sommige mensen zijn op deze wereld gezet om te klagen.

Voor de sport zoek ik dan ook es de logementen op waar wij een topvakantie hadden en ook daar heb je een massa klagers.

Online reviews van vakantieverblijven. Altijd lachen. Van lovende 5 sterren reviews tot totaal in de vernieling rijdende 1 sterrenreviews omdat 0 niet kan. Gelukkig ligt het gemiddelde meestal boven de 4 zodat je je toch een globaal beeld kan vormen. Sommige mensen zijn op deze wereld gezet om te klagen.

Voor de sport zoek ik dan ook es de logementen op waar wij een topvakantie hadden en ook daar heb je een massa klagers.
Dat is zowat het probleem met online reviews. Je mag daar niet altijd op voortgaan. Natuurlijk wel als ze overdadig negatief zijn. Al komt mijn partner dan af met een film en een tomato/imdb-score van 15% met de melding dat ik die reviews niet moet lezen en mijn eigen mening moet vormen :unsure:

Ik probeer die reviews ook wat te filteren; bij sommige sites kunt ge filteren op welk type gezelschap (koppel en eventueel leeftijd, gezin met (jonge) kinderen, vriendengroep,..). Dat helpt al om de reviews van verzuurde bejaarden er uit te halen over “lawaai van kinderen” of “geen even aantal rozijnenkoeken in het mandje”.

Er was een pakje via bpost naar een pakjesautomaat verzonden, maar ik had nooit een tracking ontvangen. Hierdoor kon ik de automaat niet openen. Dan maar een kort telefoongesprek met de helpdesk van bpost (waar ze na 2 minuten al opnamen) en ik kreeg meteen een code om de automaat te openen.

Naast alle problemen met koerierdiensten zijn er soms toch ook momenten waarop het vlot en vriendelijk kan :smile:.

Flashback naar 20 jaar geleden en bovenaan de Europese clanladder te staan :unsure:
Net opgezocht dat volgende games ook in 2002 werden gereleased

- Medal Of Honour Allied Assault
- Soldier of Fortune 2
- GTA Vice City

HIerbij verklaar ik 2002 als beste gamejaar ooit :love2::p

Counterstrike is ook van 2000, dacht echt dat da spel veel ouder was :eek:

CS 1.6 op een CRT. Wat een tijden.
Wie herinnert er zich nog de beta toen de M4 een scope had?

CJrKrfIVEAAVF0D.png

Daarstraks naar het radio2 parkies concert geweest in Sint-Truiden.
Eerst was het Karen Damen, maar dat heb ik niet volledig gezien door de regen.
Daarna Top Guns met Sean Dhondt, niet zoveel volk, waarschijnlijk door het slechte weer eerst, maar wat een sfeer, gewoon zalig.
Vorige week was het Gers Pardoel, drie keer zoveel volk, maar de sfeer was toen heel wat minder.

Ik probeer die reviews ook wat te filteren; bij sommige sites kunt ge filteren op welk type gezelschap (koppel en eventueel leeftijd, gezin met (jonge) kinderen, vriendengroep,..). Dat helpt al om de reviews van verzuurde bejaarden er uit te halen over “lawaai van kinderen” of “geen even aantal rozijnenkoeken in het mandje”.
Ik doe dat ook vaak reviews lezen van adressen waar ik vaak kom. Is soms gewoon hilarisch.

Terug
Bovenaan