Je glimlach van vandaag

Gisteren uitstap met trein naar Brussel. In de terugreis naar Limburg een vrouwelijke treinbegeleider.

Het eerste waar ik aan denk is of het niet onze BG-collega is. Had al subtiel mijn gsm met de BG-app open gezet, maar geen reactie.

BG zit echt te veel in mijn hoofd.

Na al die jaren ontdekken dat de poster die in de keuken van Sheldon en Leonard (The Big Bang Theory) hangt eentje is van een brouwerij uit Oudenaarde begot:

petre_devos.jpg

Gisteren uitstap met trein naar Brussel. In de terugreis naar Limburg een vrouwelijke treinbegeleider.

Het eerste waar ik aan denk is of het niet onze BG-collega is. Had al subtiel mijn gsm met de BG-app open gezet, maar geen reactie.

BG zit echt te veel in mijn hoofd.
Als het namiddag/avond is dan is de kans heel klein dat ik het ben want ik werk met de vaste vroege.

Maar ik stel me wel dezelfde vraag telkens ik een gezin tegen kom met veel kinderen. 😆

Als het namiddag/avond is dan is de kans heel klein dat ik het ben want ik werk met de vaste vroege.

Maar ik stel me wel dezelfde vraag telkens ik een gezin tegen kom met veel kinderen. 😆
Was tegen 18h. In de voormiddag tussen Bilzen en Hasselt, een vrouw alleen met 4 kinderen gaat de kans groot zijn dat het die van mij zijn.

Boris en Frances probeerden gisteren incognito door Gent te lopen.
Showbizz Bart zat aan het tafeltje naast ons, enkel de barman herkende hem.

ik denk eigenlijk niet dat Boris en Frances incognito door Gent kùnnen lopen. ze zijn al van hier, dus de meesten Gentenaars herkennen die sowieso al, en Boris heeft het redelijk goed gedaan in The Masked Singer (was ook in Arcadia, maar daar gaat niemand hem van kennen), en Frances speelt in Fuck you very, very much, wat blijkbaar populair is onder de dames.

ik denk eigenlijk niet dat Boris en Frances incognito door Gent kùnnen lopen. ze zijn al van hier, dus de meesten Gentenaars herkennen die sowieso al, en Boris heeft het redelijk goed gedaan in The Masked Singer (was ook in Arcadia, maar daar gaat niemand hem van kennen), en Frances speelt in Fuck you very, very much, wat blijkbaar populair is onder de dames.
Wie?
Wie?

Werkelijk nog nooit van gehoord of die hun gezicht gezien en het mentaal opgeslagen.
en dan spreekt gij van een gat in míjn cultuur :p
doet er ook niet echt toe, bij de mindere elite (niet-bg'ers) zullen dat wel echte BV's zijn, en dus gemakkelijk herkend op straat.

Dit weekend opruimactie van de brol die m’n pa over de jaren heen verzameld had in de kelders, kruipkelders en verspreid over de tuin. Maar echt veel brol; bijvoorbeeld een volledige container gevuld met enkel maar metaalafval. Waarschijnlijk nog eens evenveel steenafval en papier.
Net nadat we in een van de kelders een houten bak vol chemische stoffen waren tegengekomen (allemaal kleine potjes “pro analyse” kwaliteit, waaronder ook kaliumcyanide :unsure: ), stoot m’n broer een aantal glazen flessen om en zien we een vloeistof dichterbij lopen terwijl er een sissend geluid klonk. Dat bleek een oude fles champagne die leegliep 😅.

en dan spreekt gij van een gat in míjn cultuur :p
Touché :laugh::laugh:

doet er ook niet echt toe, bij de mindere elite (niet-bg'ers) zullen dat wel echte BV's zijn, en dus gemakkelijk herkend op straat.
Misschien is het BG elitarisme ... maar ik heb vaak, zowel hier als in de maatschappij tout court, de indruk dat mensen van mening zijn "dat er weer iets schandaligs / groots / impactvols / ..." gebeurt is.
Maar vaak blijkt dat vooral in hun hoofd of kleinere niche te zitten, terwijl het overgrote deel van het publiek denkt van "wat?", "wie?", of "who cares?".
Zie bvb ook elke scheet die op Twitter gelaten wordt.

En voor de duidelijkheid: Ik denk niet dat jullie denken dat die 2 mensen in Gent "iets schandaligs / groots / impactvols is", noch dat het van dezelfde categorie als de volgende twitter-woke-antiwoke-trump-whatever rel.

Goh, op zich zijn dat geen onbekenden, zeker Frances niet. Die is toch enkele jaren geleden bejubeld geweest toen ze nog Hotel Romantiek presenteerde op Play4.

De dochter die half ziek is en gewoon zelf vanmorgen zei: "Wat gaan we doen vandaag mama? Ik wil eigenlijk vandaag thuis blijven." en behalve het blokje rond met de hond is dat ook exact wat we gedaan hebben. Geluierd, chillekes, en allebei ervan genoten! (Hopelijk volgt er nu wel een betere nachtrust dan de vorige!)
Plannen voor morgen ook geannuleerd, meer van dat geluier! 😁

Terug
Bovenaan