Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En maak nu eens een zin met een werkwoord in, Tommeke. Of heb je daarvoor al te veel gezopen?Uw dochter ervaring met alcoholverslaving dan?
![]()

Onderweg naar school met de dochter hoor ik de begintonen van Elton John's "I'm still standing" en plots klinkt achter mij op het juiste moment "Yeah, yeah, yeah!"
Beat that, Camille!
Ik gok dat ze vooral de film Sing gezien heeft:Uw dochter ervaring met alcoholverslaving dan?
![]()
In België gelden toch ook dezelfde grenzen voor alcohol ongeacht je voertuig?Blijkbaar geldt een e-scooter in Duitsland als voertuig, vergelijkbaar met een auto... ergo dezelfde promille waarden.
euh, het is een tuig waarop je personen (jezelf) vervoert. wat zou het zijn als het geen voertuig is?Blijkbaar geldt een e-scooter in Duitsland als voertuig, vergelijkbaar met een auto... ergo dezelfde promille waarden.
En in dezelfde categorie..
euh, het is een tuig waarop je personen (jezelf) vervoert. wat zou het zijn als het geen voertuig is?
en de waarden gelden voor elke bestuurder van een voertuig.
Als je niet met de auto mag rijden mag je ook niet fietsen.er gelden (in Duitsland) andere waarden voor fietsers.
Hij heeft gelijk hoor, in duitsland ligt de limiet voor automobilisten op 0,5 promille, voor fietsers op 1,6.Als je niet met de auto mag rijden mag je ook niet fietsen.
En maak nu eens een zin met een werkwoord in, Tommeke. Of heb je daarvoor al te veel gezopen?![]()
Mannekes, lounge is een stukje verderop!![]()
Aangezien alle weetjes helpen bij een quiz: Het plot van aflevering 152 blijkt op het einde van de aflevering te berusten op een groot misverstand omdat Carmen iets verkeerd verstaan heeft.Snel genoeg ingeschreven voor de derde grote kampioenenquiz, deze keer in het one and only Kuipke te Westerlo, veertig deelnemende ploegen na een paar minuten paar honderd ploegen ingeschreven maar den deze was dus snel genoeg.
16 december hoogdag
Hier lopen ze gebouwen met automatische deuren binnen terwijl ze de imperial march nadoen en met een vingerbeweging zogezegd met the force de deuren openen.
Gisterenavond in een donkere living lichtzwaardgevecht gedaan met de kinders.
Het is een weinig gekend feit, maar printers kunnen jarenlang het zwartste zwart blijven geven, alleen maar al terend op de gal die ze (terecht) opwekken bij hun gebruikers.Mijn Samsung Xpress M2022 dat na 3 jaar zagen achter nieuwe toner, nog steeds probleemloos print.
Dat ding blijft maar geven.