Je glimlach van vandaag

Eindelijk terug op Android na een week dutsen op een iPhone. Geen idee waarom maar ik kan niet overweg met een iPhone.
Hier is het andersom, als sinds mensenheugenis op iOS en in recente jaren al een aantal keer een overstap geprobeerd naar Android, maar ik geraak er echt niet aan gewoon, voelt altijd als een zootje ongeregeld aan.

Altijd weer wittebroodsweken als ik terug op iOS zit met die fantastisch geïntegreerde en afgelikte Airpods, Watch en Mac.

Hopelijk leest @RidderBauknecht wel deze verdoken humblebrag niet 😬

Heerlijk :laugh:
Sinds ik een Cambio-sticker op mijn wagen heb geplakt heb ik ook geen probleem meer met parking betalen en parkeerplaats zoeken

Laatst bewerkt:
Hier is het andersom, als sinds mensenheugenis op iOS en in recente jaren al een aantal keer een overstap geprobeerd naar Android, maar ik geraak er echt niet aan gewoon, voelt altijd als een zootje ongeregeld aan.

Altijd weer wittebroodsweken als ik terug op iOS zit met die fantastisch geïntegreerde en afgelikte Airpods, Watch en Mac.

Hopelijk leest @RidderBauknecht wel deze verdoken humblebrag niet 😬
Ik weet dat Multitasking moeilijk is voor sommige mensen...

Gedaan met het homobos van Waasmunster. Ik ga nooit niet lachen als ik die benaming hoor.

Vandaag na lang nog eens Lidl gedaan met het idee van te zien of het al weer interessanter was qua prijzen (voor ons persoonlijk was er een tijd te weinig verschil om echt de moeite te zijn).
Had Jim Jones daar op die moment moeten binnenkomen met zijn vat Kool-Aid, iedereen van de eerste klant tot de laatste kassierster dronk een volle beker. Er hing een erg vreemde sfeer, zelfs voor een Lidl.
**was geen ergernis, ik begreep de impuls dus ook wtf, dan maar glimlach gekozen.

Vandaag na lang nog eens Lidl gedaan met het idee van te zien of het al weer interessanter was qua prijzen (voor ons persoonlijk was er een tijd te weinig verschil om echt de moeite te zijn).
Had Jim Jones daar op die moment moeten binnenkomen met zijn vat Kool-Aid, iedereen van de eerste klant tot de laatste kassierster dronk een volle beker. Er hing een erg vreemde sfeer, zelfs voor een Lidl.
**was geen ergernis, ik begreep de impuls dus ook wtf, dan maar glimlach gekozen.
Ligt waarschijnlijk aan mij maar ik mis het punt van het verhaal :unsure:

Jones proposed "revolutionary suicide" by way of ingesting a powdered drink mix made from Flavor Aid (later misidentified as Kool-Aid) that was lethally laced with cyanide and other drugs.[1][2]
Er hing een erg vreemde sfeer, zelfs voor een Lidl.
ik vermoed dat iedereen er bij liep alsof ze liever dood dan levend waren en er geen greintje levensvreugde in de winkel te bespeuren was: een doodse sfeer?

Een beetje ulp

The term "don't drink the Kool-Aid" was coined after the tragic massacre of hundreds of Americans at the hands of Jim Jones. He and his goons put poison in their Kool-Aid and made them drink it. Hundreds of lives lost.

Terug
Bovenaan