Je glimlach van vandaag

Vandaag is mijn glimlach het einde van de verfwerken in mijn gang.
Ik begin daar altijd met plezier en overgave aan maar ben ook tevreden als dat klaar is.
Nuja na 7jaar in een nieuwbouw opnieuw een likje verf geven is wellicht zot. Maar de kleur chalk white en kids waren niet echt een gezegende combinatie :unsure:

Ik begin daar altijd met plezier en overgave aan maar ben ook tevreden als dat klaar is.
Nuja na 7jaar in een nieuwbouw opnieuw een likje verf geven is wellicht zot. Maar de kleur chalk white en kids waren niet echt een gezegende combinatie :unsure:
Pffff, stoefer. Ik moet na 5 jaar de helft van de woning nog een eerste likje verf geven...

Echt hé. Alles was zo schoon bij ons. De kinderen helpen den boel rapper om zeep dan dat ik het terug kan opbouwen.

De amerikaanse politiek thread in p&a
Als Trump post wordt de meute plots wakker en leeft die thread. :biglaugh:

Echt hé. Alles was zo schoon bij ons. De kinderen helpen den boel rapper om zeep dan dat ik het terug kan opbouwen.
Is jarenlang mijn argument geweest tegen verhuurders die een verbod op huisdieren wouden afdwingen. Met daarbij de vermelding of ze ook gaan eisen om de kleine weg te doen als er geluidsoverlast was.

Is jarenlang mijn argument geweest tegen verhuurders die een verbod op huisdieren wouden afdwingen. Met daarbij de vermelding of ze ook gaan eisen om de kleine weg te doen als er geluidsoverlast was.
Nooit geen antwoord gehad :

Wij verhuren enkel aan alleenstaanden of koppels zonder kinderen om die reden?
Daarom dat we enkel appartementen verhuren met max 2 kamers.

No stress noemen ze da!
In alle eerlijkheid, ze had 2 examens waar ze telkens 2 kansen voor kreeg. Die examens vallen wel op dezelfde dag, eind vorige maand was ze er door voor examen 1 maar niet voor examen 2.

Gisteren was dus de tweede en laatste poging voor examen 2. Het was een leuke maand 😅

Wij hebben daar gezeten he @kinxton en wie hier nog allemaal :help:
Jup, en er ook als intern vaak de lift moeten nemen waarbij de opvoeder ons dan in groepjes naar boven liet gaan met de 2 liften van de toren zelf, of waren het er 4? Want ja, het 3de en 4de verdiep was toch wel al de moeite in die toren...
1ste met de refter en keuken, 2de met de speelzaal van het internaat en een
studieruimte. Enkel het afdalen met de trap was best wel leuk. De meisjes zaten op het 5de en 6de.

Ah man, ik ruik nu precies 'nostalgie', de geur van dat gebouw.

Ik heb er nog gewerkt! 🤣
Als?

Gisteren op oudercontact een vader, het strenge type waarvan elk weldenkend mens zegt 'leg eens wat Taylor Swift op, you need to calm down'. Vader boos op dochter wegens ergens een nota voor een niet ingediende taak, maar vader verder erg tevreden en trots omdat zijn dochter wel 'nooit de never jamais dit' en 'van haar leven niet never jamais dat' terwijl zijn dochter zowel 'dit' als 'dat' met volle overgave doet. Glimlach omdat ze zich toch niet volledig laat breken door zo een vader. Ik kreeg echt de heebie-jeebies van die man 😖

Terug
Bovenaan