Je glimlach van vandaag

Jeukende onderarmen, zeurende knieën en een geblutste schrobber, maar op de volledige zoldervloer ligt nu 22 cm isolatie.
Blij dat dat achter de rug is...respect voor mensen die dit elke dag als broodwinning doen....

En schrobber is Limburgs voor welk lichaamsdeel?

Clipboard01.jpg

Blijkbaar is het van oorsprong een Antwerpse uitdrukking.:biglaugh:

Kindle Unlimited. Zooooo veeeeeeel boeken! $9.95 per maand (eerste maand gratis), dip een teen in wat mij aanspreekt en is het iets of niets, niks verloren! (Ja, ik ben mij bekend met het concept ‘bibliotheek’ maar ew, mensen)

Ik ben eindelijk goed en wel thuis van gisteren. Toch wel 1 van de meer pittige ziekenhuisbezoekjes die ik al gehad heb, met 7 dagen ziekenhuis waarvan 5 met hoge koorts (steeds boven 39 soms boven 40).
Nu nog 2 weken revalideren volgens de dokter, maar ik denk toch dat het zo lang niet zal duren.
Voorlopig nog op tramadol.
Voordeel: 0 pijn en goed slapen.​
Nadeel: Ik moet mijn films elke 20min terugdraaien omdat ik het niet meer snap of in slaap ben gevallen :angry:.​

Verlof goedgekeurd zodat ik elke maandag van december vrij heb en het gros van de kerstvakantie :woohoo:

Tevens tickets gekocht voor nieuwe Ghibli-film in cinema te kunnen zien. "Indertijd" men kans gemist bij the wind rises, dus zeer blij om er eindelijk eens eentje op het grote scherm te zien. :love:

LibreOffice.

Toch handig een gratis versie, zeker als je maar excel en word , zeer basic gebruikt.
al die jaren een office 365 jaar abonnement gekocht (ok weliswaar het werk die dit betaalt) maar als het niet nodig is, is het niet nodig natuurlijk.

Ik kan het eigenlijk iedereen aanraden.

Gisteren met die Fledermaus alweer een leuke opera-avond beleefd. Deze operette is zeer toegankelijk en de uitwerking van Tom Goossens bevatte goede humor en de muziek wordt weer magistraal gebracht door het huisorkest.

Terug
Bovenaan