Je glimlach van vandaag

We zijn er vet mee als de jeugd Andrew Tate als rolmodel heeft.

In onzen tijd was 't allemaal veel beter. Ik krijg nog altijd een spontane glimlach als ik een winkelkar zie.
IMG_2439.jpeg

“Mijn leven is verwoest”: hoofdrolspeelster van seksschandaal in Waalse gevangenis reageert op beschuldigingen
"Ik ben voor het leven besmet". Zal dan toch niet door het 'uitlekken' van haar nymfomanistische bezigheden zijn. :oi22:

https://www.defi.be/les-elus/davin-sarah/
Heeft er dan ook nog eens goede quote op staan. "The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing”. Idd, goede mannen die niks doen, daar moet ze idd niet van weten. 😂

Conseillère communale à Ans

daar hebben ze een a als een u geschreven.

Op de achtergrond stond de intrede van de sint hier op tv. En ik zat hier wel de hele tijd met een subtiele glimlach op m´n gezicht.

Die acteurs moeten zich toch rot amuseren denk ik. Kunnen ook maar wat improviseren zoals ze zelf willen.

We zijn er vet mee als de jeugd Andrew Tate als rolmodel heeft.

In onzen tijd was 't allemaal veel beter. Ik krijg nog altijd een spontane glimlach als ik een winkelkar zie.

"De jeugd". Buiten een aantal edgelords en incels heeft die toch niet veel aanhang. Dat soort mannelijkheid is ook nooit de norm geweest, noch in Victoriaans 1800 en noch in het Talibaans Aghanistan.

Loop rond in Nederland en overal spreken ze u aan in de stad om op hun partij te stemmen.

"Dag meneer mag ik deze flyer geven?"
" Ik ben van België"
" Oh ja, dan houd het op natuurlijk"

Werkt elke keer :unsure:

Terug
Bovenaan