Je glimlach van vandaag

Wel zot hoe ze in het artikel de man toch door een groot deel van de stad kunnen volgen via camerabeelden. Besefte eigenlijk niet dat het zelfs hier zo hard werd gebruikt.

Wel zot hoe ze in het artikel de man toch door een groot deel van de stad kunnen volgen via camerabeelden. Besefte eigenlijk niet dat het zelfs hier zo hard werd gebruikt.
Ik heb vandaag securail gebeld omdat een dakloze man lastig gevallen werd en uitgemaakt werd dat als er geen camera's hadden gehangen ze hem bij elkaar gingen slaan. Securail kon mij via de camera's exacte met mijn beschrijving meteen de daders live volgen. 5min later telefoon terug dat Politie de verdachten heeft kunnen identificeren.

Tevens mijn goede daad had het niet willen weten dat een uur later die persoon bij elkaar geslagen was.

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag securail gebeld omdat een dakloze man lastig gevallen werd en uitgemaakt werd dat als er geen camera's hadden gehangen ze hem bij elkaar gingen slaan. Securail kon mij via de camera's exacte met mijn beschrijving meteen de daders live volgen. 5min later telefoon terug dat Politie de verdachten heeft kunnen identificeren.

Tevens mijn goede daad had het niet willen weten dat een uur later die persoon bij elkaar geslagen was.
En dat maakt nu eens mijn glimlach van de dag zie, dat mensen toch nog begaan zijn met de zwakkeren der maatschappij.

Vooral in een stad ga je niet veel meer uitsteken zonder dat het op film staat. We hebben op het werk een overzicht van alle camera's (ook bij mensen thuis) en de eerste keer dat ik dat zag trok ik toch ook nogal ogen.

Vooral in een stad ga je niet veel meer uitsteken zonder dat het op film staat. We hebben op het werk een overzicht van alle camera's (ook bij mensen thuis) en de eerste keer dat ik dat zag trok ik toch ook nogal ogen.
Idd. Toen ik een tijdje terug permanente bij een evenement moest doen stond het drone team vd politie opgesteld langs mij.
Echt wel verbaasd hoe duidelijk die beelden eigenlijk zijn.
Toen ook een blik kunnen werpen op het dashboard, overzicht vd veiligheidscamera´s op een 17" dus details zag ik wel niet maar niettemin indrukwekkend. In de controlekamer wordt dat allemaal op deftige schermen gemonitord natuurlijk.

Screenshot-20231119-143433.jpg

Gerald was nooit meer hetzelfde na de stopzetting van Hey, Arnold!

IMG-6484.jpg

Naast mij is het al maanden een bouwwerf waar we enorm veel overlast en stof van ontvangen. In de zomer laat ik de auto steeds op de oprit staan zodat ik makkelijk met de motor binnen en buiten kan. Maar dus auto al maanden heel vuil want toch niet de moeite.

Ruwbouw is eindelijk gedaan, en de ruiten waren zo vuil dat het gevaarlijk begon te worden. Dus ik daarnet al m´n productjes boven gehaald, auto gewassen, ook langs binnen en specifiek de ruiten. Als laatste de twee meest grondige, de voor en achterruit.

Ik spuit product op voorruit (langs binnen) en laat het even intrekken. Ik stap uit de auto en doe hetzelfde bij de achterruit. Ik stap terug in vanvoor en blink de voorruit op, en zie in mijn achteruitkijkspiegel de meest zuivere achterruit die ik ooit had gezien. Moest er spontaan van glimlachen, wat een goed product!

Blijkt dat m´n koffer gewoon nog open stond 👌

Toen ik iets aan het lezen was, kreeg ik het ineens in mij om minister als mini - ster te lezen. Ik heb 3 keer dat woord opnieuw gelezen voordat ik het effectief als minister had gelezen...

jaja.

Terug
Bovenaan