Je glimlach van vandaag

Jammer genoeg niet, dat geld is al gegaan naar de indexering van de lonen. :S
Pfft. Bij dat teamevent van ons was alles betaald. Ook vooral boefen en zuipen op kosten van belastingbetalers.

In december 3 festiviteiteneventjes maar liefst met normaal vanalles voorzien. Op zich beslaan die geen hele dag zogenaamd. Maar de productiviteit zal niet hoog liggen.

ah bon. bij ons is zo'n teambuilding 35€ pp dat voorgeschoten wordt. als ge met de trein komt wordt dat ook nog terugbetaald (maar géén km-vergoeding voor de auto).
wij leggen meestal op voor 't eten. en den drank erna is volledig op ons eigen kosten.

Sinds 2 jaar is ons personeelsfeest een festival met optredens, DJ,s foodtrucks enz...
Wij betalen 5 EUR om van 12h tot 17h u vol te steken met eten en drinken. Na 17h is het betalend.

Daarbuiten zijn er ook dingen die verschillende vriendengroepen van werknemers organiseren (per afdeling een vriendengroep) waar er de eigen bijdrage iets hoger is. Laatst bijvoorbeeld een galabal voor 19Eur dacht ik met hapjes en 2 drankjes inbegrepen.

Ons personeelsfeest is dat we elk jaar ne bon krijgen voor ne koffie en ne koek in Panos van station. XD

En sommige zullen wss denken dat is al meer dan jullie verdienen!

Laatst bewerkt:
Kerel langs mij aan de toog is binnengekomen met de gevleugelde woorden " ik ga het niet laat maken, eentje en dan ben ik naar huis"...
Zit intussen al aan z´n 3de "nog eentje dan ma dit is de laatste"

Been there, done that, got the t-shirt 🤣

Dat men bij Leuven actueel met de regelmaat van de klok deze foto van hun burgemeester bovenhaalt.

leuven%20kermis%20ridouani%20vandevoort%20bang%20kind.jpg
Wel een mooie foto ook, net als de legendarische fb pagina "Elke dag dezelfde foto van Kris & Dany"
Wat ben ik benieuwd naar de vele verhalen die achter deze nieuwe foto schuilen!

Alles wit buiten, de kerstboom staat net, 4k youtube haardvuur aant streamen naar de tv, spotify kerstplaylist staat op en de katten liggen tegen mij geplakt in de zetel.

Fuck sinterklaas! DEES is gezelligheid! :love:

Terug
Bovenaan