Bij mij kan je dan ook wit per kilo kopen.Dan staan er geen ramen in uw kot als nu alles wit binnen is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij kan je dan ook wit per kilo kopen.Dan staan er geen ramen in uw kot als nu alles wit binnen is.
en maar zagen op mij als ik mijn stoof eens aansteek....Wat een geweldige sfeermaker toch, inclusief de knettergeluiden.
Ik wist niet dat mijn vrouw zo lekker kon koken.Alles wit buiten, de kerstboom staat net, 4k youtube haardvuur aant streamen naar de tv, spotify kerstplaylist staat op en de katten liggen tegen mij geplakt in de zetel.
Fuck sinterklaas! DEES is gezelligheid!![]()
Ik wist niet dat mijn vrouw zo lekker kon koken.
Ja, maar gevorderde. Zij heeft een youtube ding opstaan met haardvuur die ook 12u kerstliedjes afspeelt. Alles in 1 stream om mij buiten te krijgen dus.Is dat ook zo een gezelligheidsfreak?
Ik zou het toch ook leuk vinden, kerstliedjes en een hoop geknetter op de achtergrond. Hopelijk breekt er dit jaar wel eens brand uit bij joe fm.Ja, maar gevorderde. Zij heeft een youtube ding opstaan met haardvuur die ook 12u kerstliedjes afspeelt. Alles in 1 stream om mij buiten te krijgen dus.
Bij mij kan je dan ook wit per kilo kopen.

Ik kreeg plots een flashback naar de lagere school en hoe ik de Tippex van mijn moeder zo intrigerend vond en dat ook wou. Dan vaak die druppels er zo dik opleggen dat die nooit op tijd opdroogden, maar dat was niks want dat rook goed.Is er nog zo'n grote markt voor Tippex dan?![]()
The organic solvent 1,1,1-trichloroethane was originally used as a thinner in the product. This solvent is readily absorbed by the lungs via inhalation. It passes readily through the blood–brain barrier and may be lethal following acute exposure.[6] 1,1,1-trichloroethane is also an 'ozone depleter', being one of the substances responsible for causing damage to the Earth's ozone layer.[7] For both reasons, it has not been added to Tipp-Ex since 2000, and it has been replaced by aliphatic hydrocarbons.[8]

Hierdoor krijg ik dan weer een flashback naar de lagere school waarbij ik eens stevig rook aan een alcohol stift. Aaaaaaargh, fuck yeah.Ik kreeg plots een flashback naar de lagere school en hoe ik de Tippex van mijn moeder zo intrigerend vond en dat ook wou. Dan vaak die druppels er zo dik opleggen dat die nooit op tijd opdroogden, maar dat was niks want dat rook goed.
Ja, andere tijden:
Dat was hier zo wat hetzelfde, maar dan met een echte houtkachel en hondenAlles wit buiten, de kerstboom staat net, 4k youtube haardvuur aant streamen naar de tv, spotify kerstplaylist staat op en de katten liggen tegen mij geplakt in de zetel.
Fuck sinterklaas! DEES is gezelligheid!![]()
.Dat was hier zo wat hetzelfde, maar dan met een echte houtkachel en honden.

Terug snuiven aan tipp-ex en alcohol stiften.Hierdoor krijg ik dan weer een flashback naar de lagere school waarbij ik eens stevig rook aan een alcohol stift. Aaaaaaargh, fuck yeah.