Je glimlach van vandaag

Gisteren nog eens een trein genomen.

Uiteraard de overstap gemist omdat de eerste weer vertraging had.

6 keren dit jaar een trein genomen, 5 keren de overstap gemist.

En in het station roept men maar spoorverleggingen en vertragingen af.
Zotte boel.
Mensen die dagelijks de trein zo moeten nemen. Ocharme.

beste reiziger. De trein naar leuven heeft geen 6min vertraging maar is 54 min te vroeg.

Ik hoop dat het stemmen voor de naam dan ook gewoon voor de schijn was en dat het resultaat van tevoren al vast lag. Een beetje zoals de rest van de verkiezingen in België. :unsure:
Soms denkte toch dat dieje lokale politiek gerund wordt door dwazen. Zoals van het jaar dat ze int centrum 1 van de uitwegen geblokkeerd hadden met bloembakken.. Reden was om meer auto's uit het centrum te weren/de fiets aan te moedigen. Gevolg: Nen hoop miserie met files tot gevolg.

Ale die bloembakskes waren ook terug rap weg :lol:

Vandaag kwamen ze papier ophalen. Nogal sterke wind vandaag en dan heb je nog altijd pipo's zoals overbuur 1 die dat gewoon maar buitenzet zonder daar iets rond te binden of zo. Toevallig kijk ik vanochtend buiten en zie ik overbuur 2 ernaast het papier buitenzetten. Steekt er juist een windvlaag op en vliegt er van bij overbuur 1 een foldertje recht in overbuur 2 zijn gezicht. Die trekt het van zijn gezicht en gooit dat uit colère terug maar met de sterke wind vliegt dat nog eens in zijn gezicht :laugh:. Dan heeft hij het maar gewoon in de brievenbus gaan steken.

Gisteren nog eens een trein genomen.

Uiteraard de overstap gemist omdat de eerste weer vertraging had.

6 keren dit jaar een trein genomen, 5 keren de overstap gemist.

En in het station roept men maar spoorverleggingen en vertragingen af.
Zotte boel.
Mensen die dagelijks de trein zo moeten nemen. Ocharme.
oei de trein, begint de inflatie erin te hakken? Eerst het stoofvlees te duur, nu de naft, volgend weekend kebab ipv te liggen snijden op het restaurant? :s

Je kan de kerstman volgen op Flightradar.

IMG_2871.jpeg

oei de trein, begint de inflatie erin te hakken? Eerst het stoofvlees te duur, nu de naft, volgend weekend kebab ipv te liggen snijden op het restaurant? :S
Volgend weekend 6gangen diner (in Duitsland.)
Straks buffet à volonté.

Uw humor kan precies ook wel een indexaanpassing gebruiken met momenten.

Terug
Bovenaan