Je glimlach van vandaag

Alle dat is toch echt leuk. Hier komen er meestal ergens rond de 80 (woon vrij dicht bij dorpskern)
Plezant vind ik dat niet nee. De hele dag gestoord worden in mijn huis (vorig huis dan toch).
Niet dat ik de zure aap ga uithangen hé. Als er kindjes aanbellen ga ik mooi open doen en snoep uitdelen. Maar als ik kon kiezen, zou dat toch gewoon niet bestaan.

Had 3 (1)en 4 januari (2) sollicitatiegesprekken
3 januari had ik meeste mn zinnen op gezet
Nu is er 2 januari nog iets uit de bus gekomen waar mn passie voor autos toch wat bij past.
Geen idee van het loon daarvan dat hoor ik wel.Denk minder maar hey als het iets is wat je heel graag zou doen

m4gemwS.jpg

🤣🤣🤣

En nog een glimlach van een andere soort: 2de factuur ontvangen van mijn nieuwe garagist. Ook deze keer +- 30% goedkoper dan bij de opelgarage. ❤️

'Maar' 80 😉, bij ons zijn er zo'n 150 gepasseerd. En hier zingen ze in de namiddag spijtig genoeg. Dus veel volk dat van buiten het dorp komt.
Dacht al, is toch niet oudejaar (gisteren)...
Maar als oudejaar op een zondag valt, zingt men op zaterdag.
 Juist🦧

Is blijkbaar toch afhankelijk van gemeente ook, hoe strikt men dat toepast.

Laatst bewerkt:
de persverantwoordelijke die deze druppel op een hete plaat naar de pers stuurt:

ik hoor het hier al een uur overal knallen, en daarvóór zat ik op de trein.
maar bij het persteam van politie gent zijn ze fier dat ze die 3 jongens gepakt hebben.

Schoonouders bij ons gehad voor oudejaar. Beiden geen drinkers dus kheb me wat moeten inhouden.
Om 23:30 waren ze al weg. (Hondjes van schoonbroer zaten daar en ze wouden thuis zijn vóór evt vuurwerk)

Erna op YouTube verzeild geraakt met vrouw en kindjes,. Guess the song, finish the lyrics,...

De schoonmoeder was op bezoek voor 3 weken.
Daarnet op de luchthaven afgezet en nu een pintje drinken om het nieuwe jaar in te luiden. :p
Op zich niet veel problemen met haar he, maar zo 3 weken in huis is wel andere koek :unsure: Toch wel blij om wat meer rust in huis te hebben en dat het weer wat rommeliger mag zijn

De schoonmoeder was op bezoek voor 3 weken.
Daarnet op de luchthaven afgezet en nu een pintje drinken om het nieuwe jaar in te luiden. :p
Op zich niet veel problemen met haar he, maar zo 3 weken in huis is wel andere koek :unsure: Toch wel blij om wat meer rust in huis te hebben en dat het weer wat rommeliger mag zijn
Ik heb nog een schoobroer en schoonzus+man die hier logeren tot de 2de en 3de. Een dikke week geleden was daar nog een andere schoonzus bij met man en twee kinderen. Allemaal gearriveerd tussen de 13de en 18de.

Wisselen? :unsure:

Herkeuring omwille v de exhaust manifold dan ??
Herkeuring op drie punten, waarvan 1 ernstig:

- ruitenwissers werkten niet (na uitrijden keuring wel)
- spoorverbreders achteraan (modeljaar na mijn wagen heeft dat standaard)
- CO uitstoot te hoog -> had lek(ken) in uitlaatsysteem, dus heb crossover pipe vervangen, nieuwe en extra seals, lambda sensor, en nu dus ook het uitlaatspruitstuk.

Terug
Bovenaan