Je glimlach van vandaag

Mijn youtubeverslaving op supersimpele wijze opgelost door mijn volledige kijkgeschiedenis te wissen. Als ik nu op de homepage kom zie ik gewoon een droog wit scherm zonder suggesties. Voor mij genoeg om mijn automatisme te doorbreken.
Misschien zal het wel als resultaat hebben dat ik gewoon meer hier kom posten als uitstelgedrag. :unsure:
Heb ik ook een paar maanden geleden gedaan, kan ik iedereen aanraden

Behalve dan dat je dezelfde suggesties als voordien kan krijgen, en youtube nu niet meer aangeeft of het al bekeken is?
Je krijgt geen suggesties meer en het geeft indd niet aan of je al dan niet een video hebt bekeken. Op de homepagina staat er enkel een banner met 'Je kijkgeschiedenis staat uit....'.
Ikzelf wil mijn smartphone gebruik zoveel mogelijk naar beneden halen. Dan is dit een goede oplossing om de drempel te verhogen om youtube te gebruiken.

😍 de sympathie van den boerenbuiten!😍

Ik stopte bij een lokale planten/dierenzaak in de hoop strooizout te kunnen kopen.
"Aaah, mor we zin der juust om, edde 25kg nodig of is wa minder ook goe?"
Waarna hij naar het magazijn gaat, mij een halve zak toont waarmee ze zelf de parking hebben ingestrooid, dat nog in mijn auto zet voor mij en mij nog geen 4 euro aanrekent.

Zie ik toch precies niet rap gebeuren in de Gamma of Brico... 😇

Op 11 januari rubberen automatten besteld, website kreeg heel dodgy reviews (achteraf pas gezien uiteraard), en als een donderslag bij heldere hemel stonden ze vandaag plots voor mijn deur. Ik dacht effe 89 euro kwijt te zijn (onder andere 18 eur shipping dat het gekost had)

Mega happy, en het is nog goeie kwaliteit ook, ik had de hoop al opgegeven

Op 11 januari rubberen automatten besteld, website kreeg heel dodgy reviews (achteraf pas gezien uiteraard), en als een donderslag bij heldere hemel stonden ze vandaag plots voor mijn deur. Ik dacht effe 89 euro kwijt te zijn (onder andere 18 eur shipping dat het gekost had)

Mega happy, en het is nog goeie kwaliteit ook, ik had de hoop al opgegeven
welke site? Wil er misschien ook aanschafffen voor de koffer

Het algoritme onthoudt niets meer dan?
Ongetwijfeld zal hij achter de schermen nog vanalles onthouden om advertenties te kunnen personaliseren, maar het algoritme om video's persoonlijk suggereren is volledig uitgeschakeld. Je krijgt alleen nog suggesties in de zijbalk, maar dat zijn nu altijd algemene suggesties op basis van de huidige video.

Een besneeuwde tuin en besneeuwd veld hierachter, de zon die schijnt, volkorenbrood met serranoham en een appelsien...
Oh het lijkt zo gewoon, maar toch is het een wonder.

Hij kan direct als slechterik meespelen in de nieuwe James Bond film.
De nieuwssites hebben er de mond van vol.
Hoe poets je zoiets? Metal Polish?

Hij kan direct als slechterik meespelen in de nieuwe James Bond film.
De nieuwssites hebben er de mond van vol.
Hoe poets je zoiets? Metal Polish?
:unsure:

Gouden, zilveren en titanium sieraden blijven mooi door ze af en toe voorzichtig schoon te borstelen in een sopje van bijvoorbeeld zachte groene zeep. Je kunt hiervoor een zachte tandenborstel gebruiken. Spoel de sieraden vervolgens goed af met lauw water en droog deze zorgvuldig met een doek die geen pluizen afgeeft.
:rofl:

Ook die zaak bij het vredegerecht over die boom, weer typische gepensioneerde zagevent die niks beter te doen heeft dan zagen over een boom.
En maar blijven zagen over een paal die ooit naar boven geduwd zal worden door de groeiende wortels, man tegen die tijd lig je al zelf tussen de wortels, waar maak je u druk om.

Ergste van al is dan ik mijn ouders ook stilaan zie veranderen in van die zageventen.

Toen ik dit las was mijn eerste gedachte dat binnen dit en 40 jaar ga je uw eigen ook zien veranderen in van die zageventen.
The circle of life

mijn glimlach van vandaag ;p.

De sketch in De Ideale Wereld om gans het media-circus en onze betuttelende overheden rond die 3 vlokjes sneeuw in het belachelijke te trekken. Goud waard.

Maandag werden mijn digitale meters geplaatst, zodra het kon vroeg ik dus inzage in het verbruik bij Fluvius.

Ik kreeg melding dat wegens GDPR mogelijks goedkeuring nodig was van de persoon op wiens naam het energiecontract staat.

Vandaag 2 brieven in de bus:

“Beste Silent Spring, wij ontvingen een aanvraag om inzage in jouw verbruik te krijgen door SilentSpring”

Daar is dus nergens iemand die opmerkt dat die spatie er teveel staat en dat ‘beide personen’ op hetzelfde adres wonen :laugh:

Mijn naam staat nochtans correct bij de energieleverancier, ook mail-adres enzo is correct gekend…

Terug
Bovenaan