Je glimlach van vandaag

Oh you sweet summer child. He, @Wilcao?
Mijn 4 maand oude Britse korthaarkitten die mijn bord spinaziepuree aan het uiteten is terwijl ik even niet kijk. Spinazie begot! Welke kat eet dat nu? Ik lig hier strijk.
Ik ken het gevoel dat gij nu hebt @Dewdrop Dazzle . In het begin is het "welke kat eet nu spinaziepuree"? Eens ge dat gewoon zijt, verandert het al snel naar "welke kat eet nu kaas, rauwe spaghetti, tomatensaus, pizza, cake of een lucifer"?

Gisteren ook weer zo'n moment en tevens ook een kleine glimlach. Er lach een gom op tafel en we waren aan het eten. Onze Brit zat al in aanvalspositie, met grote ogen, die gericht waren op de worst die mijn vrouw aan het eten was. Uiteindelijk gaf mijn vrouw hem een stukje, maar door zijn enthousiasme beet hij in de gom ipv de worst :laugh: . Erna heeft hij nog een keer of 2 gekeken of hij die gom echt niet kon eten, maar heb ik het maar weggelegd, want als er zelfs maar een kleine kans is dat hij het zou kunnen eten, zal hij die niet laten liggen.

Laatst bewerkt:
Carnaval oilsjt is toch 'het' hoogtepunt van spot en satire :D Ik lig hier strijk.

534

Krijgt ge die daar of moet ge die meehebben of hoe werkt dat?
Op de website van dat complex zie ik ne - 120 sauna trouwens niet staan precies?
Krijgt ge daar.

De prijs is het ergste gedeelte, moet je apart betalen :cautious:

Terug
Bovenaan