Je glimlach van vandaag

Diene Chouffe 0,0 is toch echt niet te drinken?

Mijn mama heeft die onlangs in huis gehaald, we hebben er beiden enen gedronken en ook allebei die na een paar slokken gewoon weggegoten.

Ik heb er onlangs enkele gedronken op een trouwfeest (vrouw zat met gebroken been, ik was dus Bob). Dat waren er enkele van de Proefbrouwerij in Lochristi (trouwfeest was van hun dochter). Daar zaten er echt wel lekkere bij. (Ik denk dat ik dit wel al eens vermeld heb hier in het biertopic)

Smaken verschillen zeker? Ik drink gewone Chouffe wel heel graag, en ik herken de geuren en smaken wel.

Mr S is ziekjes. Zware hoest, opkomende koorts, blah gevoel, … maar als ik dan in alle vriendelijkheid zeg dat mijn insuline in de zijdeur van de koelkast ligt en dat twee spuitjes dat makkelijk kunnen verhelpen dan krijg ik een dodelijke blik terug… #JustWantToHelp
Gij zijt echt de real-life Wednesday van The Adams Family hé.

Nja, ik vind de Brugse Zot zo al een zeer flauw bier. Dus als de de Sportzot hetzelfde is van smaak, zal die voor mij ook niet veel beter zijn.

Vorige week eens een Sportzot geprobeerd, nadat ik op dit forum goeie dingen had gelezen. Maar dat viel me toch wat tegen. Het is niet slecht, maar mist vooral diepgang (moeilijk te omschrijven)...

Die diepgang wordt overal wel door de alcohol aangeleverd vrees ik :lol:

Die diepgang wordt overal wel door de alcohol aangeleverd vrees ik :laugh:
In t bier zelf é, niet in de daaruit voortkomende conversaties en oplossingen van wereldproblemen. Alcohol geeft blijkbaar toch een soort complexiteit in smaak die moeilijk te benaderen is.

Mocht ik nu gedronken hebben, had ik het vast beter kunnen uitleggen.

Welke zou je aanraden?

Smaakt écht gelijk een gewoon bier. Voor de rest heb ik nog geen deftig NA bier gedronken. Carlsberg, Sportzot, Chouffe, La Trappe Nihilis, ... vond ik niet lekker.

Eerder van gisteren: vrouw heeft brief ontvangen dat ze sinds 07/02/2024 Belg is :cheer:🥳 Een dezer haar eID en Belgisch passpoort aanvragen zodat we allemaal tezamen als Belgen naar Zuid-Amerika kunnen reizen op familiebezoek.
Nu kunnen we eindelijk zonder zorgen naar de VS om andere familie te bezoeken, ook een reis naar Korea en Japan zit er in. Daarnaast kan ze meteen stemmen dit jaar.

:lol: Mijn dagelijke Calvin & Hobbes.

428321533_780270710798003_6647607901578260118_n.jpg

Ik wandel met een serieus grote doos richting de deur van zo'n afhaalpunt. Een klant die binnen staat, is zo vriendelijk van speciaal de deur open te doen. Zo'n kleine positieve dingen zorgen bij mij toch voor een glimlach :)
De wereld is nog niet helemaal om zeep blijkbaar!

Als je op Google Street View aan het kijken bent op bv. een viaduct en bij de volgende klik kijk je ineens op de straat onder het viaduct? Wel: 👆.

De eerste keer in m’n leven dat ik er aan dacht de herbruikbare zakken voor fruit en groenten mee te nemen voor de boodschappen. Ondertussen wel een voorraad van +- 200 stuks aangelegd.

De eerste keer in m’n leven dat ik er aan dacht de herbruikbare zakken voor fruit en groenten mee te nemen voor de boodschappen. Ondertussen wel een voorraad van +- 200 stuks aangelegd.

Echt he, ik heb ook al een hele voorraad van die ondingen. En ook al leg ik ze klaar in de auto... een fuck momentje is er altijd weer bij als ik in de winkel sta. :lol:

Echt he, ik heb ook al een hele voorraad van die ondingen. En ook al leg ik ze klaar in de auto... een fuck momentje is er altijd weer bij als ik in de winkel sta. :laugh:
Dat is toch klassiek. Hoeveel keer mijn vrouw niet thuiskomt: ik heb een extra draagtas gekocht, ik was ze vergeten in de auto.... Ja en dan? Laat alles in de kar liggen en steek dat aan de auto in de tas? We hebben er hier in huis nog zo 500 liggen.

Koop jij dan nieuwe? Ik gooi het gewoon zo in de kar because thug life! Maar ik zie de humble-groentenzakjes-brag.

Dan krijg ik wel altijd de opmerking aan de kassa: "heb je je zakjes vergeten jongen?"

Dat helpt ook niet, want doordat hij dan jongen zegt voel ik me weer 16.

Terug
Bovenaan