Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staat een rode cirkel rond.Hoe kunt ge dat zien?
Zeker van dat dit ook niet na enkele jaren gewoon vanzelf verdwijnt? Zoals een politierechtbank boete ivm verkeersovertreding?Oppermong Acid veroordeeld en heeft dus officieel een strafblad en is een officiële crimineel.
Today is a good day.
Moet wel acid zijn voor hem.Oppermong Acid veroordeeld en heeft dus officieel een strafblad en is een officiële crimineel.
Today is a good day.
Moet wel acid zijn voor hem.
Is volgens mij een mythe dat politierechtbank dingen verdwijnen na x aantal jaar.Zeker van dat dit ook niet na enkele jaren gewoon vanzelf verdwijnt? Zoals een politierechtbank boete ivm verkeersovertreding?
FtfyMoet wel acide zijn voor hem.
Al geband?Zeker van dat dit ook niet na enkele jaren gewoon vanzelf verdwijnt? Zoals een politierechtbank boete ivm verkeersovertreding?
Was blijkbaar dubbelaccount van Trump, want nu staat hij als Trump ipv MeekusAl geband?
![]()
Was blijkbaar dubbelaccount van Trump, want nu staat hij als Trump ipv Meekus

Zal voor justitie nooit uitgewist worden, maar voor het "gewoon strafregister" (dus waar bvb werkgevers hun blanco strafuittreksel van vragen) verdwijnt dat wel naar X tijdIs volgens mij een mythe dat politierechtbank dingen verdwijnen na x aantal jaar.
Ben is curieus sommige reeksen denk ik perfect of nagenoeg perfect en ook volledig ingevuld sommige 7 v/D 20 ingevuld voor de tijd om wasToch maar is ingeschreven voor een IQ test bij Mensa eind februari.
. Maar je kon blijkbaar zelfs slagen met niks in te vullen op een reeks. Zou vrij snel moeten geweten zijn het resultaat.mensa van de kermis.. altijd prijs?Ben is curieus sommige reeksen denk ik perfect of nagenoeg perfect en ook volledig ingevuld sommige 7 v/D 20 ingevuld voor de tijd om was. Maar je kon blijkbaar zelfs slagen met niks in te vullen op een reeks. Zou vrij snel moeten geweten zijn het resultaat.
Zal voor justitie nooit uitgewist worden, maar voor het "gewoon strafregister" (dus waar bvb werkgevers hun blanco strafuittreksel van vragen) verdwijnt dat wel naar X tijd
Toen ik mijn test deed werd er gezegd dat de meeste mensen maar 1 of 2 reeksen echt goed kunnen en de andere echt moeilijk vinden. Als het nog steeds dezelfde test is had ik het moeilijk op reeks 4 en 6.Ben is curieus sommige reeksen denk ik perfect of nagenoeg perfect en ook volledig ingevuld sommige 7 v/D 20 ingevuld voor de tijd om was. Maar je kon blijkbaar zelfs slagen met niks in te vullen op een reeks. Zou vrij snel moeten geweten zijn het resultaat.