Je glimlach van vandaag

jawadde, vorige eigenaar had hier een kluis met wat juwelen in achtergelaten. wou het niet meer hebben.
ik dacht, dit is niks meer waard en laat het zo liggen tot nu; 2 jaar later. was toch benieuwd.
bijna 3000 euro rijker nu :frikandel::frikandel::frikandel:

Kudo's voor het foto-onderschrift! (bron: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240821_96858641).

Bart De Wever hoopt op een fiat van Vooruit.

Bart De Wever hoopt op een fiat van Vooruit. — © BELGA

De toekomstige meter van onze dochter verwacht eveneens een meisje. En de dees wordt daardoor niet enkel mama maar ook meter :love:. Zo fijn dat onze 2 kleintjes samen gaan kunnen opgroeien. We gaan meestal samen op vakantie/weekend. De familietafel wordt een gezellige boel met 2 extra stoelen!

boslandtrail? ik hem ‘m gelopen, véél te warm idd!!!!
Ja. Erg he al die irritante wandelaars die je moet voorbij steken als loper. :sneaky:
De lopers hebben wel de ergste regen gemist.
Viel met bakken uit de lucht vrijdagavond, nog maar net vertrokken. Helemaal doordrenkt.

Mijn voeten zijn een kerkhof door het vocht.
Te weinig reservesokken meegenomen.

Was best wel een pittige.
De laatste 6km nog heuveltjes en losse zand.
En die van de 50 kwamen ook aan met nog meer energie, die steeds voorbij laten.

Pak de volgende keer toch gewoon de auto tf
Ik heb geen 4×4.

Laatst bewerkt:
Ja. Erg he al die irritante wandelaars die je moet voorbij steken als loper. :sneaky:
De lopers hebben wel de ergste regen gemist.
Viel met bakken uit de lucht vrijdagavond, nog maar net vertrokken. Helemaal doordrenkt.

Mijn voeten zijn een kerkhof door het vocht.
Te weinig reservesokken meegenomen.

Was best wel een pittige.
De laatste 6km nog heuveltjes en losse zand.
En die van de 50 kwamen ook aan met nog meer energie, die steeds voorbij laten.

Ik heb geen 4×4.
99% vd wandelaars waren zeer hoffelijk dus dat was geen enkel probleem als loper… de hitte, zand en modder daarentegen…

Allereerste schooldag hier (franstalig systeem). Gelukkig herkende ze enkelen van de kribbe en is ze met een grote glimlach naar het klasje gegaan. Ook de juf zag er zeer hands-on uit. Dochter blij, ouders blij :)

Terug
Bovenaan