Je glimlach van vandaag

Mijn vrouw die terug naar school gaat, op dinsdag avond. Toch een straffe madam. Op haar 46e nog willen full time werken, en op haar éne avond dat ze vroeger stopt met werken, nog es 3 uur wil haar Nederlands niveau bij schaven.

Ik ga haar eens verrassen met een weekendje Frankrijk volgende maand.

Achter de kassa's.
Medewerker snotneus gesignaleerd .
Medewerker oma gesignaleerd.

Dus ik met mijn kar naar de oma. Oma heeft immers deftig onderwijs nog genoten.

Toch komt de snotneus naar de oma toe: "kan jij me helpen met rekenen, 13,94 delen door 2?"

Werkelijk. Dat bedrag verschijnt toch gewoon voor uw ogen zonder dat je daarbij moet nadenken? 🥹

Laatst bewerkt:
Mijn vrouw die terug naar school gaat, op dinsdag avond. Toch een straffe madam. Op haar 46e nog willen full time werken, en op haar éne avond dat ze vroeger stopt met werken, nog es 3 uur wil haar Nederlands niveau bij schaven.

Misschien is ze niet graag thuis :unsure:

Als het is om NL bij te schaven zou ik naar Nederland gaan ipv Frankrijk
Of Limburg 😊Wij praten traag genoeg

Eindelijk de knoop doorgehakt over onze oprit. Die ligt er al sinds 1968 en is in een rampzalige staat. 40 meter opnieuw aan te leggen en ook de paadjes naar het huis worden onder handen genomen. Dat zal er helemaal anders uitzien als de aanleg is gebeurd. Dat zal zowat de duurste ingreep zijn die we nog aan ons huis & tuin moeten uitvoeren, al gaan we op termijn nieuwe ramen met hoogrendementsglas moeten steken. Maar toch ... het is fijn dat deze grote horde eindelijk wordt genomen. Weer een spaardoel dat we kunnen afvinken.

zo'n stoere motorbiker die aan de rode lichten wou "om ter eerst" spelen bij groen...

Wijselijk genegeerd. Deed me meteen denken aan enkele jaren terug; ook motor dude die dit wou doen bij me.
Stak nog snel sigaretje aan voor het rode licht. Bij vertrek , volle gas, en zijn scherm van z'n helm klapte dicht. Enkele meters verder stond hij daar, snel die sigaret verwijderen uit z'n helm.... :laugh:

mijn garmin geeft ook nog steeds rust aan... sebiet voor de eerste keer wel eens terug met de hond gaan wandelen sé, hopelijk morgen terug eerste keer lopen!
Hier zijn de blaren al wat platter.
Ik had 1 joekel die 1/4de van mijn voet omvatte. Die doorprikt gehad.

Mijn knie scharniert al beter.
Ik had die thuis wat verrekt door eens slecht recht te staan. Echt stom.
Op zich weinig last van gehad zolang het rechtdoor was. Maar de laatste 20 km toch stijf geworden, nog met een hitlerbeen gewandeld.

Wandeling aan het doen in de Beierse Alpen en de Bundeswehr heeft hier vlakbij een schietterrein om te oefenen. Al uren zijn ze hier de mittrailleurs aan het laten knallen. Ik dacht in de krant gelezen te hebben dat het Duitse leger maar 200 kogels meer had? Die zijn er hier al lang door zenne :lol:

Wandeling aan het doen in de Beierse Alpen en de Bundeswehr heeft hier vlakbij een schietterrein om te oefenen. Al uren zijn ze hier de mittrailleurs aan het laten knallen. Ik dacht in de krant gelezen te hebben dat het Duitse leger maar 200 kogels meer had? Die zijn er hier al lang door zenne :laugh:
Deze krant?
Fabeltjeskrant.png

Wandeling aan het doen in de Beierse Alpen en de Bundeswehr heeft hier vlakbij een schietterrein om te oefenen. Al uren zijn ze hier de mittrailleurs aan het laten knallen. Ik dacht in de krant gelezen te hebben dat het Duitse leger maar 200 kogels meer had? Die zijn er hier al lang door zenne :laugh:
De problemen van ons Belgisch leger niet op een ander projecteren he. :rofl:

Zeker dat het trouwens geen Amerikanen zijn? Die zitten daar in het zuiden ook nog wijd verspreid. Als ik vorige maand de bedrijvigheid zag op de wegen tussen Rammstein en Spangdahlem dan zou ge toch ook gaan denken dat die een oorlogske aan het inplannen zijn. Reed daar vol vrachtwagens, jeeps, pantserwagens, tanks met rupsbanden op opleggers. Serieuze manoeuvres zenne

De problemen van ons Belgisch leger niet op een ander projecteren he. :rofl:

Zeker dat het trouwens geen Amerikanen zijn? Die zitten daar in het zuiden ook nog wijd verspreid. Als ik vorige maand de bedrijvigheid zag op de wegen tussen Rammstein en Spangdahlem dan zou ge toch ook gaan denken dat die een oorlogske aan het inplannen zijn. Reed daar vol vrachtwagens, jeeps, pantserwagens, tanks met rupsbanden op opleggers. Serieuze manoeuvres zenne

Het zijn de Duitsers deze keer, ligt hier een kazerne in het dorp. De amerikanen zitten in Garmisch P.

Dus... Als syndicus krijg ik ne mail van de poetsfirma.

Er is in het gebouw waar zij komen een vaste poetsvrouw in dat gebouw, maar die was in verlof dus kwam er een nieuwe én het was een buitenlandse.
Nu is dat bij een bewoner niet in goede aarde gevallen en die ging die poetsvrouw dus in het oog houden de hele tijd.
Krijg ik deze foto door.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan