Je glimlach van vandaag

Gaan wandelen in de Voeren en nooit doorgehad hoe mooi het daar kan zijn. Een halfuur tot langer geen mens of auto tegenkomen in Vlaanderen - oké cheatcode wel - kan dus.

Gaan wandelen in de Voeren en nooit doorgehad hoe mooi het daar kan zijn. Een halfuur tot langer geen mens of auto tegenkomen in Vlaanderen - oké cheatcode wel - kan dus.
Voeren is echt top! Gaan we vaker wandelen of met de fiets vanuit Emael hier. Heb er vroeger, in mijn jeugd, nog gevoetbald, dus kom er wel graag.

Geef deze BV een BG account!! Horrorvakantie door een fake huis te kopen van 100k :lol: niet huren he, direct kuupe!

Deze BV’s beleefden horrorvakantie: “Vakantiehuis van 100.000 euro gekocht en er stond gewoon een tent”

Vandaag eerste afspraak bij nieuwe tandarts. Wat een verschijning :love:
Gelukkig heb ik nog een gatje die ze binnenkort eens mag vullen :coolbrows:
Vandaag vervolg afspraak gehad, gewoon een klein nazicht. Na een goed kwartiertje was alles al gedaan en stond ik recht om te vertrekken, tot ze over weet ik veel wat begon te babbelen. Uiteindelijk nog een kwartier blijven plakken en wat smalltalk gedaan. Wat een verschijning :love:

Gelukkig nog een gaatje gevonden, volgende maand terug. Thank god voor mijn slecht gebit.

Geef deze BV een BG account!! Horrorvakantie door een fake huis te kopen van 100k :laugh: niet huren he, direct kuupe!

Deze BV’s beleefden horrorvakantie: “Vakantiehuis van 100.000 euro gekocht en er stond gewoon een tent”

Man die verhalen... Sergio laat zich pakken door een super obvious scam, en de volgende leest niet wat hij tekent :lol:

dat ge ook denkt de slag van uw leven te doen met een camera en een recorder voor 1500 euro (of toen 60.000 frank), toont echt dat ge geen besef hebt van geld.

en Lesley-Anne Poppe gaat niet meer naar Dubai, want ze verkiest een vakantie met garantie op geen regen boven een vakantie in de woestijn waar ze er eens pech mee gehad heeft.

volgens mij zijn BV's echt gemakkelijk op te lichten

Groot onderhoud van de Honda laten doen vandaag.

Relatief goedkoop voor een goede merkgarage te zijn.
Prijs voor de Mazda viel onlangs harder tegen.

Wil lesfiche invullen met ‘exercise to check the English levels’ waarop spell-check Nederlands vraagt ‘bedoelt u ‘exorcisme’?
Hmm… I’ll get back to you on that one…

allez de vakantie 2025 is ook al geregeld ten huize kay-gell :oi22:

Laat al maar :D

De notaris stuurt mij op 28/8 ne dag voor de 4 maanden na compromis dat ze net terug uit vakantie is en alles van de bank heeft ontvangen.

(7 augustus heb ik goedkeuring krediet gehad).
En of ik niet 5 september om 15u kon komen tekenen, wat niet ging dus het werd 11 september.
Krijg ik nu ne mail dat de verkoper recht wil doen op de schadevergoeding wegens overschrijding van de ultieme aktedatum met 13 dagen, wat neerkomt op 1400 euro.
Als tegenvoorstel wil ze er anders nog 3 maand langer in blijven mits ze 1000 euro huur betaald.
Maar in de compromis mocht ze er al tot maximum juli in blijven, ik heb geen zin om dat te verlegen tot oktober.

Terwijl mijn lening meer dan 3 weken op voorhand rond was. Heb nu de bank gevraagd wanneer alles naar de notaris is gestuurd, want als zij dat voor de 20ste ofzo gedaan hebben lijkt het wel echt de fout van de notaris.

Laat al maar :D

De notaris stuurt mij op 28/8 ne dag voor de 4 maanden na compromis dat ze net terug uit vakantie is en alles van de bank heeft ontvangen.

(7 augustus heb ik goedkeuring krediet gehad).
En of ik niet 5 september om 15u kon komen tekenen, wat niet ging dus het werd 11 september.
Krijg ik nu ne mail dat de verkoper recht wil doen op de schadevergoeding wegens overschrijding van de ultieme aktedatum met 13 dagen, wat neerkomt op 1400 euro.
Als tegenvoorstel wil ze er anders nog 3 maand langer in blijven mits ze 1000 euro huur betaald.
Maar in de compromis mocht ze er al tot maximum juli in blijven, ik heb geen zin om dat te verlegen tot oktober.

Terwijl mijn lening meer dan 3 weken op voorhand rond was. Heb nu de bank gevraagd wanneer alles naar de notaris is gestuurd, want als zij dat voor de 20ste ofzo gedaan hebben lijkt het wel echt de fout van de notaris.

Wat is dat voor chantage. En vanwaar halen ze die 1400 euro ?

Terug
Bovenaan