Je glimlach van vandaag

Screenshot_20240906_074928_WhatsApp.jpg

:unsure:

Wat is dat voor chantage. En vanwaar halen ze die 1400 euro ?

Dat zijn 13 dagen vermenigvuldigd met een bepaald percentage van de aankoop dat blijkbaar vast ligt.
Echt zuur want eerst had de verkoper blijkbaar gezegd dat het allemaal geen probleem was dat het wat later zou zijn en komt dan nu op haar woord terug.
Het is ook niet dat haar dat eigenlijk een verschil maakt of ik nu een paar dagen later teken of niet, ze kan er in blijven tot 1 juli (worst case) terwijl haar bouw normaal april klaar zou zijn. Maar vermits dat allemaal wat kan uitlopen hebben we ze dus 3 maand extra gegeven.

Al helemaal kak omdat de dag dat we eerst de compromis gingen tekenen we aankomen bij de makelaar en die ons neerzet om dan te zeggen dat we nog geen compromis konden tekenen omdat er problemen waren met de bank bij de verkoper voor de aankoop van haar nieuwbouw.
De details weet ik niet meer maar soit, we zouden dan een belofte tekenen de week erop ergens.
Wij daar heel chill over, gezegd dat dat geen probleem was. En de week erop konden we dan toch wel de compromis tekenen en geen belofte omdat ze toch nog iets had kunnen regelen, dus eind goed al goed.
Allee, wij zijn heel flexibel. Dan zegt ze dat haar die overschrijding niets uitmaakt en nu komt ze af met die 1400 euro ofwel nog 3 maand langer erin, dat ziet ge van hier dat ik nog tot 1 oktober ga wachten om daarin te trekken.

Enfin nu gaat de notaris toch nog eens horen of ze daar niet op wil terugkomen.

Gisteren bij het zappen héél toevallig uitgekomen (en blijven hangen) bij Ter Land Ter Zee En In De Lucht. Vond dat vroeger altijd wel tof om te kijken.
Daarna beetje in een Youtube-rabbithole gedoken om vervolgens uit te komen bij kampioenschappen achteruitrijden en caravanracen. Pure waanzin. Mogen ze van mij per direct terug invoeren, maar nu zou dat ab-so-luut niet meer kunnen omwille van de veiligheid. Dat hier geen doden bij vielen... In onderstaand filmpje zie je elke minuut wel iemand op een haar na aan een gevaarlijke aanrijding ontkomen. :crazy:

Gisteren bij het zappen héél toevallig uitgekomen (en blijven hangen) bij Ter Land Ter Zee En In De Lucht. Vond dat vroeger altijd wel tof om te kijken.
Daarna beetje in een Youtube-rabbithole gedoken om vervolgens uit te komen bij kampioenschappen achteruitrijden en caravanracen. Pure waanzin. Mogen ze van mij per direct terug invoeren, maar nu zou dat ab-so-luut niet meer kunnen omwille van de veiligheid. Dat hier geen doden bij vielen... In onderstaand filmpje zie je elke minuut wel iemand op een haar na aan een gevaarlijke aanrijding ontkomen. :crazy:

Fimpjes over touristenfahrten op Nürburgring in jaren 70 zijn ook de moeite

Dat zijn 13 dagen vermenigvuldigd met een bepaald percentage van de aankoop dat blijkbaar vast ligt.
Echt zuur want eerst had de verkoper blijkbaar gezegd dat het allemaal geen probleem was dat het wat later zou zijn en komt dan nu op haar woord terug.
Het is ook niet dat haar dat eigenlijk een verschil maakt of ik nu een paar dagen later teken of niet, ze kan er in blijven tot 1 juli (worst case) terwijl haar bouw normaal april klaar zou zijn. Maar vermits dat allemaal wat kan uitlopen hebben we ze dus 3 maand extra gegeven.

Al helemaal kak omdat de dag dat we eerst de compromis gingen tekenen we aankomen bij de makelaar en die ons neerzet om dan te zeggen dat we nog geen compromis konden tekenen omdat er problemen waren met de bank bij de verkoper voor de aankoop van haar nieuwbouw.
De details weet ik niet meer maar soit, we zouden dan een belofte tekenen de week erop ergens.
Wij daar heel chill over, gezegd dat dat geen probleem was. En de week erop konden we dan toch wel de compromis tekenen en geen belofte omdat ze toch nog iets had kunnen regelen, dus eind goed al goed.
Allee, wij zijn heel flexibel. Dan zegt ze dat haar die overschrijding niets uitmaakt en nu komt ze af met die 1400 euro ofwel nog 3 maand langer erin, dat ziet ge van hier dat ik nog tot 1 oktober ga wachten om daarin te trekken.

Enfin nu gaat de notaris toch nog eens horen of ze daar niet op wil terugkomen.

Ja ik zou zoiezo niet toegeven op die intrek datum, al is het maar omwille van die chantage.

De 1400 euro dan ook via de notaris challengen. Als ze niet akkoord gaan, eventueel zeggen dat je het dan de dag van de ondertekening wilt bespreken bij de notaris indien dat kan ?

Ja ik zou zoiezo niet toegeven op die intrek datum, al is het maar omwille van die chantage.

De 1400 euro dan ook via de notaris challengen. Als ze niet akkoord gaan, eventueel zeggen dat je het dan de dag van de ondertekening wilt bespreken bij de notaris indien dat kan ?

Ja de makelaar heeft nu ook met de notaris van ons gebeld en gaat ook bellen met haar notaris.
Ze gaat dat ook aanhalen dat wij ook heel flexibel zijn geweest. En onze notaris gaat ook nog wat proberen fiksen.
Fingers crossed

Een beetje een wtf/glimlach moment van in de week.

Aan het wandelen met madame en de hondjes.
Horen we een vrouw op een kleine 50m vanuit een appartement :

"Gvd als ge nog 1 keer die deur dicht slaat slaag ik tegen uw bakkes "

2 sec later klets een deur dicht die door de geluidsmuur ging ...:laugh:

Eigenlijk triest dat mensen zo opvliegend zijn :unsure:

you're not gonna believe this:

trouwens, dat soort banger races zijn nog steeds redelijk populair, vooral in Holland en de VS.

Huis naast dat van mijn ouders is verkocht, de nieuwe eigenaars willen absoluut geen houtkachel meer en de verkoper (dochter van eigenares die gemachtigde is door eigenares haar mentale toestand) ziet het niet zitten om het brandhout weg te doen. Dus 150 euro geboden voor de hele hoop te gaan halen, ligt ergens tussen 3 en 5 stère (moeilijk te schatten hoe diep dat kot is) aan gedroogde eik. Schoon koopje. :cheer:

Het bevrijdingsdorp op de Antwerpse kaaien. Al die oude (en nieuwe...) militaire voertuigen, hoe gaaf is dat om te zien!
Zelfs de enige overgebleven rijdende Tiger 2 tank van de Duitsers stond er. Top gedaan.

Laatst bewerkt:
Toch nog tijd gevonden om eens in de tuin te werken. Heel wat snoeiwerk gedaan en padje weer wat vrij gemaakt.

:) :) kom het maar tegen....

ben nu wel benieuwd naar dat filmpje, nog niet tegen gekomen :headshake:

:) :) kom het maar tegen....

ben nu wel benieuwd naar dat filmpje, nog niet tegen gekomen :headshake:

Ow zekers, van een p magazine model dan nog :love:

Terug
Bovenaan