Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dat voor chantage. En vanwaar halen ze die 1400 euro ?

Fimpjes over touristenfahrten op Nürburgring in jaren 70 zijn ook de moeiteGisteren bij het zappen héél toevallig uitgekomen (en blijven hangen) bij Ter Land Ter Zee En In De Lucht. Vond dat vroeger altijd wel tof om te kijken.
Daarna beetje in een Youtube-rabbithole gedoken om vervolgens uit te komen bij kampioenschappen achteruitrijden en caravanracen. Pure waanzin. Mogen ze van mij per direct terug invoeren, maar nu zou dat ab-so-luut niet meer kunnen omwille van de veiligheid. Dat hier geen doden bij vielen... In onderstaand filmpje zie je elke minuut wel iemand op een haar na aan een gevaarlijke aanrijding ontkomen.
Dat zijn 13 dagen vermenigvuldigd met een bepaald percentage van de aankoop dat blijkbaar vast ligt.
Echt zuur want eerst had de verkoper blijkbaar gezegd dat het allemaal geen probleem was dat het wat later zou zijn en komt dan nu op haar woord terug.
Het is ook niet dat haar dat eigenlijk een verschil maakt of ik nu een paar dagen later teken of niet, ze kan er in blijven tot 1 juli (worst case) terwijl haar bouw normaal april klaar zou zijn. Maar vermits dat allemaal wat kan uitlopen hebben we ze dus 3 maand extra gegeven.
Al helemaal kak omdat de dag dat we eerst de compromis gingen tekenen we aankomen bij de makelaar en die ons neerzet om dan te zeggen dat we nog geen compromis konden tekenen omdat er problemen waren met de bank bij de verkoper voor de aankoop van haar nieuwbouw.
De details weet ik niet meer maar soit, we zouden dan een belofte tekenen de week erop ergens.
Wij daar heel chill over, gezegd dat dat geen probleem was. En de week erop konden we dan toch wel de compromis tekenen en geen belofte omdat ze toch nog iets had kunnen regelen, dus eind goed al goed.
Allee, wij zijn heel flexibel. Dan zegt ze dat haar die overschrijding niets uitmaakt en nu komt ze af met die 1400 euro ofwel nog 3 maand langer erin, dat ziet ge van hier dat ik nog tot 1 oktober ga wachten om daarin te trekken.
Enfin nu gaat de notaris toch nog eens horen of ze daar niet op wil terugkomen.
Ja ik zou zoiezo niet toegeven op die intrek datum, al is het maar omwille van die chantage.
De 1400 euro dan ook via de notaris challengen. Als ze niet akkoord gaan, eventueel zeggen dat je het dan de dag van de ondertekening wilt bespreken bij de notaris indien dat kan ?

you're not gonna believe this:Gisteren bij het zappen héél toevallig uitgekomen (en blijven hangen) bij Ter Land Ter Zee En In De Lucht. Vond dat vroeger altijd wel tof om te kijken.
Daarna beetje in een Youtube-rabbithole gedoken om vervolgens uit te komen bij kampioenschappen achteruitrijden en caravanracen. Pure waanzin. Mogen ze van mij per direct terug invoeren, maar nu zou dat ab-so-luut niet meer kunnen omwille van de veiligheid. Dat hier geen doden bij vielen... In onderstaand filmpje zie je elke minuut wel iemand op een haar na aan een gevaarlijke aanrijding ontkomen.

kom het maar tegen....
![]()
“Met dat seksfilmpje willen ze haar kunnen raken”: Truiens burgemeester Ingrid Kempeneers (CD&V) vervangt kandidate op kieslijst
Burgemeester van Sint-Truiden Ingrid Kempeneers (CD&V) heeft besloten om in onderling overleg een van de kandidaten, die donderdag nog werden voorgesteld voor de Team Ingrid-lijst, van de lijst te halen en te vervangen. De aanleiding is een oud seksfilmpje dat recent opnieuw is opgedoken. “Dit...www.hln.be
![]()
kom het maar tegen....
ben nu wel benieuwd naar dat filmpje, nog niet tegen gekomen![]()

Naast de vallende bladeren, vooral de vallende regen.Pompoensoep, Imperial Black Stout en gloomy black metal uit Finland.
Zin in de herfst!![]()
Liever een regendruppel dan een zweetdruppel!Naast de vallende bladeren, vooral de vallende regen.

Moet ik onthouden, voor als ik nog eens straten onder water zie staan.Liever een regendruppel dan een zweetdruppel!![]()