Je glimlach van vandaag

Ik dacht heel even dat het een parodie was.

Zwarte man wil bewijzen dat Vlaams Belang niet racistisch is, maar mag "naar horen zeggen" niet op de lijst vanwege zijn huidskleur.

Volgens de uitleg in de video was zijn kandidatuur op tijd ingediend.
Vlaams Belang ontkent dat de afwijzing iets met huidskleur te maken heeft. “Dit heeft nooit iets met huidskleur te maken gehad en het is erg jammer dat dit nu zo geframed wordt. Odilon werd pas voorgedragen door onze voormalige lijsttrekker Marijke De Graef toen onze lijst al vol was. We zouden iemand anders die al toegezegd had dan van de lijst moeten halen en dat vonden we niet correct. Odilon werd wel meteen op de reservelijst gezet en staat daar zelfs nog steeds. Hij is ook nog steeds lid en onze deur staat altijd open”, zegt de lokale afdelingsvoorzitter en lijsttrekker Jamie Kerremans.

(bron)

:) :) kom het maar tegen....

ben nu wel benieuwd naar dat filmpje, nog niet tegen gekomen :headshake:
Ze heeft er geen probleem mee maar die vrouw moet wel direct van de lijst :lol:

Huis naast dat van mijn ouders is verkocht, de nieuwe eigenaars willen absoluut geen houtkachel meer en de verkoper (dochter van eigenares die gemachtigde is door eigenares haar mentale toestand) ziet het niet zitten om het brandhout weg te doen. Dus 150 euro geboden voor de hele hoop te gaan halen, ligt ergens tussen 3 en 5 stère (moeilijk te schatten hoe diep dat kot is) aan gedroogde eik. Schoon koopje. :cheer:
Gelukzak. Het is u gegund, maar met de huidige houtprijzen ben ik toch jaloers.

da's dan ook weer bizar. je verwijt de partij waarvan je lid bent, dat ze je racistisch behandelen, maar je blijft wel lid?
Ik ken hem en Odilon is een toffe jongen maar ook nogal naïef. 9 vd 10 is die aangesproken geweest om mee te doen door iemand als publiciteitsstunt en hebben ze daarna beseft dat het eerder kiezers gaat wegjagen dan dat het er extra gaat lokken.
Gezien de gemiddelde VB stemmer hier in Beveren toch vooral op hun stemt omwille van de meer aangebrande puntjes dan omwille van pakweg hun sociaal beleid ben ik wel geneigd om hem te geloven.

Huis naast dat van mijn ouders is verkocht, de nieuwe eigenaars willen absoluut geen houtkachel meer en de verkoper (dochter van eigenares die gemachtigde is door eigenares haar mentale toestand) ziet het niet zitten om het brandhout weg te doen. Dus 150 euro geboden voor de hele hoop te gaan halen, ligt ergens tussen 3 en 5 stère (moeilijk te schatten hoe diep dat kot is) aan gedroogde eik. Schoon koopje. :cheer:
Zo heb ik hier na het overlijden van haar man ook een 2a3m³ gedroogde eik en beuk van de achterbuurvrouw gekregen in ruil voor de kelder leeg te halen en wat klein herstellingskes aan de afvoeren.Een halve dag werk, 2 ritten naar het comntmainerpark en bovenop het hout ook nog wat (hand)gereedschap aan overgehouden. Geen slechte deal vond ik

Loopt hier vol met ‘positive vibes’, ‘sunshine smiles’ en ‘beautiful thoughts’ en dan is er Squidward met ‘Drink water so you are hydrated whilst you suffer’. Ik vind mijn vibe realistischer…

Allez jom, zone anti-roker gelijk gij die er blijkbaar zijn hand nie voor omdraait om zijn buren vol fijn stof te pompen. Tof 🧐

Allez jom, zone anti-roker gelijk gij die er blijkbaar zijn hand nie voor omdraait om zijn buren vol fijn stof te pompen. Tof 🧐
Welke buren? De eerste mens die van mijn rook mag genieten rijdt zo'n 3.5km verder op de N8 tussen de camions.

Daarnaast gooi ik ook de plastiek verpakking en de peuken van mijn brandhout niet op straat en steek ik ook mijn houtstoof niet aan terwijl er iemand naast mij zit te eten of wanneer ik in auto rij.

Terug
Bovenaan