Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen aan openluchtzwembad gaan chillen. Zou ik vroeger niet gedurfd hebben en gaan zwelgen in zelfmedelijden met bijbehorende emo-muziek.

Met iemand erbij is natuurlijk leuker maar als ik echt zin heb, dan ga ik alleen. Thank God voor internet, e-reader en draadloze oortjes.Ik zou het nog altijd niet durven![]()
Een BG'er lost dat op door gewoon zelf een zwembad te zettenIk zou het nog altijd niet durven![]()

Een BG'er lost dat op door gewoon zelf een zwembad te zetten![]()
Which I did.
Openbare zedenschennis ook?Alles met openbaar is sws te mijden :
Openbaar vervoer, openbaar zwembad , openbaar sanitair,…
Openbare aanklachtOpenbare zedenschennis ook?

Openbare aanklacht![]()
Welkom, Dr. aredré!Enkele uren geleden is Dré geboren, mijn zoon en die van mijn vriendin. Ondanks de 27,5 week bij de geboorte stellen moeder en kind het goed.![]()
Zijn anthem ligt ook al vast.Enkele uren geleden is Dré geboren, mijn zoon en die van mijn vriendin. Ondanks de 27,5 week bij de geboorte stellen moeder en kind het goed.![]()
Eigen schuld he, als je zijn naam ziet weet je toch wel welke kant het opgaat?m'n tiramisu-cremeke smaakte me juist zo goed en dan las ik vorige post![]()
Pushen richting geneeskunde aubEnkele uren geleden is Dré geboren, mijn zoon en die van mijn vriendin. Ondanks de 27,5 week bij de geboorte stellen moeder en kind het goed.![]()
Al goed dat je hem niet hebt ondergescheten terwijl hij die spuit in je bil aan het zetten was.Die van mij had donderdag zware buikgriep. Kon niks binnen houden, zelfs water niet.
Ik werd gisteren ochtend met diaree wakker en voelde de bui al hangen. Direct een afspraak met de dokter van wacht gemaakt en m'n vriendin me naar daar gebracht.
Terwijl ik aan de bureau van de dokter zat drie keer met m'n emmerke naar 't toilet moeten lopen.
De laatste keer was toen em een spuit in mn bil zette.
Ik vroeg nog of em een voorkeur voor de linker- of rechterbil had maar hij snapte mn humor niet zo.
Soit, hij zet die spuit en wil een plakkerke erop doen. Maar ik redde het niet meer dus met m'n broek half af door die gang voor de derde keer.
Na die spuit ging t wel beter. En vandaag, buiten t feit dat ik moe ben en nog niet veel kan eten gaat 't pak beter.
Al goed dat je hem niet hebt ondergescheten terwijl hij die spuit in je bil aan het zetten was.