Je glimlach van vandaag

Die van mij had donderdag zware buikgriep. Kon niks binnen houden, zelfs water niet.

Ik werd gisteren ochtend met diaree wakker en voelde de bui al hangen. Direct een afspraak met de dokter van wacht gemaakt en m'n vriendin me naar daar gebracht.
Terwijl ik aan de bureau van de dokter zat drie keer met m'n emmerke naar 't toilet moeten lopen.
De laatste keer was toen em een spuit in mn bil zette.
Ik vroeg nog of em een voorkeur voor de linker- of rechterbil had maar hij snapte mn humor niet zo.
Soit, hij zet die spuit en wil een plakkerke erop doen. Maar ik redde het niet meer dus met m'n broek half af door die gang voor de derde keer.

Na die spuit ging t wel beter. En vandaag, buiten t feit dat ik moe ben en nog niet veel kan eten gaat 't pak beter.
Heb jij overal een emmerke mee om in te schijten? Anders is een stoma mss een betere oplossing.

Heb jij overal een emmerke mee om in te schijten? Anders is een stoma mss een betere oplossing.

Het was helaas voor de de andere kant en en ewa hoger 😢

Wel blij dak maar ene keer overgegeven heb.
Snap ook niet dat mensen zich kunnen doen overgeven. Enfin, mentaal snap ik dat ge u erna beter voelt maar ik vecht daar altijd zo lang tegen.

Mijn vrouw heeft vroeger een gastric bypass ondergaan en nadien verdroeg ze slecht suiker, lactose en gluten (laat in het midden of dit door de ingreep kwam of gewoon in haar hoofd zit). Omdat deze dingen al weg vielen uit haar leven vroeg ze mij om het vegetarisch eten te beperken, maar hiermee zou ik een mooi evenwicht kunnen vinden.
Ook blij dat dit hybride vlees goedkoper is dan het gewone vlees, lijkt mij een win-win.
Al vele jaren de hoop opgeborgen dat een meerderheid vegetarisch zou eten, maar met dit soort producten zouden we de vleesconsumptie wel drastisch kunnen verlagen.

vandaag ontdekt dat Coolblue ook ecocheques aanvaard voor hogedrukreinigers. Daar was ik al even over aan het denken om een te kopen, dus ideaal. Nu moet ik niks bestellen om dan terug te sturen. En ook net op op tijd, want morgen vervallen ze (ge kunt ze blijkbaar nog wel eens heractiveren voor 3 maand).
Wel raar hoe dat Coolblue wel ecocheques aanvaard voor hogedrukreinigers, maar de Brico hier niet, terwijl ze toch voor andere producten wel ecocheques aanvaarden. Dat is echt zo'n raar systeem.

vandaag ontdekt dat Coolblue ook ecocheques aanvaard voor hogedrukreinigers. Daar was ik al even over aan het denken om een te kopen, dus ideaal. Nu moet ik niks bestellen om dan terug te sturen. En ook net op op tijd, want morgen vervallen ze (ge kunt ze blijkbaar nog wel eens heractiveren voor 3 maand).
Wel raar hoe dat Coolblue wel ecocheques aanvaard voor hogedrukreinigers, maar de Brico hier niet, terwijl ze toch voor andere producten wel ecocheques aanvaarden. Dat is echt zo'n raar systeem.

Hoe gaat dat terugsturen in zijn werk? Koop iets op Coolblue met ecocheques > retourneer > ontvang cash?

Was deze ochtend bij de kine voor behandeling van mijn knie. Moest even op de tafel gaan liggen en ze begon te trekken en sleuren aan mij been waarbij ze mijn been stevig tegen haar borsten drukte. En toen vroeg ze: "hoe voelt dat?". Laten we zeggen dat ik met gemengde gevoelens geantwoord heb :cool:

Was deze ochtend bij de kine voor behandeling van mijn knie. Moest even op de tafel gaan liggen en ze begon te trekken en sleuren aan mij been waarbij ze mijn been stevig tegen haar borsten drukte. En toen vroeg ze: "hoe voelt dat?". Laten we zeggen dat ik met gemengde gevoelens geantwoord heb :cool:
Inbefore naughty America :ROFLMAO:

Omdat we soms vergeten op wat een geweldig continent we leven, ondanks de problemen.
Sinds ik zo eens een video heb bekeken over een Amerikaan die naar Valencia/een of ander Nederlands dorp is verhuisd krijg ik zo veel suggesties. De bottomline is toch altijd hoe veel Amerikanen uit de lucht vallen dat het hier niet een of ander ontwikkelingsgebied of communistisch dystopia is, en hoe er daar van jongsaf toch heel hard wordt ingepompt dat zij in het beste land ter wereld wonen.

Richtlijn
Er is wat opgekuist geweest met goeie reden. Het is nog steeds niet toegestaan om na verwijdering van een post hierover verder te gaan.
Deze posts werden dan ook (opnieuw) verwijderd. Indien er nog mensen zich geroepen voelen er toch op door te gaan, zullen de regels wat strakker toegepast worden.

die steeds blijvende reclame op hln van LIBERPEE

een soort plastuit voor vrouwen, om dus in de natuur te kunnen gaan plassen als mannen :biglaugh:

Dju, weer al de actie gemist precies. Dan zullen we het maar over een veilige boeg gooien. Sorry 😬

giphy.gif

Terug
Bovenaan