Je glimlach van vandaag

Ik mis het (ijs)schaatsen wel eens. Ik heb dat 18 jaar lang gedaan.
Soms deed ik dat wel 5-6 keer per week. Mijn moeder werkte op de ijsbaan in Heist dus dat was gratis voor mij.

Daarom dat ik nog altijd dikke sterk ontwikkelde bovenbenen heb.

Ik kijk met ne glimlach terug naar die goeie ouwe tijd :tongue:
Schaatsen deden 1 keer op een jaar of zo. Keek er altijd naar uit omdat de meisjes met mij hand in hand kwamen schaatsen omdat ik het niet kon

62 lopende meter aan beukenhaagplantjes in de grond geplant, samen met 1 kerselaar (prunus serrulata "Kanzan") en drie krentenboompjes (amelanchier lamarckii). Het was koud en vandaag ook nog eens nat, maar de tuin ziet er weer helemaal anders uit.

Nog wel een hoop opruimwerk en wat ritjes naar het containerpark, maar het doet wel deugd dat dit afgevinkt kan worden van de tuinplanning.

Ik loop nu al sinds gisterennamiddag met een goed gevoel rond. Simpel door dat random momentje.
Om dit even terug op te rakelen:

Ik ook, altijd van die discreet gapende vrouwen sinds ik hier terug ben in 't Oostblok, alsof ge een blanken zijt in Afrika, echt zo'n gevoel van 'wat is er nu mis met mij? Waarom bekijken die me zo?’ Op de koop toe eens gestopt aan een vitrine om te checken of er wat vreemds was met m’n kledij... Neen.

Dan de glimlach van mijn vriendin wetende dat we eigenlijk gewoon een mooi verliefd hand in hand wandelend koppel zijn en die andere knappe deernes daar voorlopig alleen maar van kunnen dagdromen en dit dus schattig vinden. Vandaar dat gaapeffect. (Maar ook als ik alleen ben, help!).

Single mannen, haast u naar hier...

Dan de glimlach van mijn vriendin wetende dat we eigenlijk gewoon een mooi verliefd hand in hand wandelend koppel zijn en die andere knappe deernes daar voorlopig alleen maar van kunnen dagdromen en dit dus schattig vinden. Vandaar dat gaapeffect. (Maar ook als ik alleen ben, help!).
Wat hebben ze in je kvas gedraaid dan je dergelijke onzin begint uit te kramen? :s

62 lopende meter aan beukenhaagplantjes in de grond geplant, samen met 1 kerselaar (prunus serrulata "Kanzan") en drie krentenboompjes (amelanchier lamarckii). Het was koud en vandaag ook nog eens nat, maar de tuin ziet er weer helemaal anders uit.

Nog wel een hoop opruimwerk en wat ritjes naar het containerpark, maar het doet wel deugd dat dit afgevinkt kan worden van de tuinplanning.
Krijg je nog spijt van, tenzij je er ooit een tuinman bijneemt.

Om dit even terug op te rakelen:

Ik ook, altijd van die discreet gapende vrouwen sinds ik hier terug ben in 't Oostblok, alsof ge een blanken zijt in Afrika, echt zo'n gevoel van 'wat is er nu mis met mij? Waarom bekijken die me zo?’ Op de koop toe eens gestopt aan een vitrine om te checken of er wat vreemds was met m’n kledij... Neen.

Single mannen, haast u naar hier...
Breng er anders een paar mee voor het friet-event binnenkort :laugh:

misschien een idee om een volgende forum meeting, een (mini)bus in leggen en allen daarheen.
Zwaanst na ni hé.

Zoals Matroesjkas, maar dan in de andere richting? :rolleyes:

Als ge maar voor ne fiat wilt betalen, moet ge gene Mercedes verwachten.
want vliegtuigen toch niemeer betrouwbaar dag van vandaag (luchthaven vilnius ook weer gesloten gisteren wegens "balonnen" ) ....
En ze deden nog maar net de grenzen weer open...

Die compleet andere perceptie rond het weer in vergelijking met de mensen uit mijn vrouw haar streek.

Mijn vrouw houdt allerhande familie op de hoogte van het dagelijks leven van onze dochter, het jongste kind en als meisje zowat de algemene chouchou. Vorige week een foto wanneer ze thuiskwam van school: rode wangen en goed ingepakt want ja het was eens koud.
Reactie van een tante van mijn vrouw: "Amai ocharme, de scholen worden dan toch gesloten als het zo koud is?" Extreme koude is daar dus 15 °C.

Mijne kerstbingo 2025 een beetje geactualiseerd.

kerstbingo-2025.png

Terug
Bovenaan