Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na een hele tijd dieet mij ne keer laten gaan op de kerstmarkt hier in Duitsland.
Langos, frieten, pretzels, churros en apfelwein
Moesten ze hier nog jenevers hebben dan was het compleet.
De enige echte Beyond Quiz! Met al die November Rain :music: en komende Sinterklaasinkopen :baard: op Black Friday :hakkuh:is er niks zo rustgevend als deelnemen aan onze tweede quiz van het laatste trimester van 2025! Doe hier mee met de quiz! Wanneer? Elke 15e van de maand komt de quiz online...
Expert van verzekeringsmaatschappij is net langsgekomen voor een expertise n.a.v. een waterlek - geen euro verworpen, alles aanvaard en vergoed + complimentje voor verslag en meer dan aanvaardbare (lees te goedkoop) facturen/offertes.
Ben te braaf geweest maar goed, de kosten zijn gedekt
Goed opletten met zulke zaken, kunnen oplichters zijn die je rekening aan het gebruiken zijn op wit te wassen en ook al doe je zelf geen handelingen, dan nog ben je verdachte. Krijgen we veel aangiftes van, wel nog nooit via banksys, maar je mag in niks verschieten op dat vlak.
De enige echte Beyond Quiz! Met al die November Rain :music: en komende Sinterklaasinkopen :baard: op Black Friday :hakkuh:is er niks zo rustgevend als deelnemen aan onze tweede quiz van het laatste trimester van 2025! Doe hier mee met de quiz! Wanneer? Elke 15e van de maand komt de quiz online...
ik heb moeten gokken bij vraag 8, want de foto laadde niet. img sharing websites worden hier automatisch geblokkeerd (net zoals online storage etc), misschien daarmee?
We zijn weer te eerlijk.
Bpost stond hier net met een megadoos van Bol. We hadden niks besteld maar het was wel onze naam op de doos. Toch maar opengedaan, onze postbode had tijd om effe te wachten. Vincent van gogh doos en 2 sets van die planten. Toch +300 euro waard.
Hij heeft ze terug mee.
Een scam via bol.com zou ik nu niet meteen denken van valse naam en onbetaald en een stroman die ze zogezegd straks zou komen afhalen want verkeerd geleverd.
Denk dat ze gezien de periode van het jaar niet meer weten waar hun kop staat in de magazijnen van Bol. Hier was het deze week een switch spel besteld voor een van de kinderen hun Sint, maar een waterfilter voor een koffiemachine geleverd gekregen.
't is precies overal zo. Ik heb hier een grote doos van Thomann staan. Keyboard, versterker, drummateriaal, effectenpedaal, ... ergens zit er iemand nu te vloeken op Thomann, want dit heb ik nooit besteld. heb het ook laten weten en ondertussen hebben ze me wel al een ups label gestuurd, maar momenteel geen printer, dus is pas tegen maandag dat ik het kan printen, dan ups bellen om het te komen halen, dus dan zit die koper al bijna 3 weken te wachten op zijn bestelling.
Op één zege van promotie naar het hoogste niveau: de Belgische curlingploeg bij de mannen is nog ongeslagen op het EK in de B-divisie en mag dromen van een stap hogerop. "De baan in Zemst is een groot voordeel in vergelijking met de ons omringende landen."
sporza.be
Random avond op café: "Wat zou de snelste manier zijn om naar de Olympische Spelen te geraken?" "Curling!"
We zijn weer te eerlijk.
Bpost stond hier net met een megadoos van Bol. We hadden niks besteld maar het was wel onze naam op de doos. Toch maar opengedaan, onze postbode had tijd om effe te wachten. Vincent van gogh doos en 2 sets van die planten. Toch +300 euro waard.
Hij heeft ze terug mee.
Een scam via bol.com zou ik nu niet meteen denken van valse naam en onbetaald en een stroman die ze zogezegd straks zou komen afhalen want verkeerd geleverd.
Op de Sinterklaas circus show, een segment met Afrikaanse acrobaten is net afgelopen.
Zwarte Piet: "Amai, ik zou nog wat met die Afrika show willen meedoen"
Sinterklaas: (korte stilte, zucht en dan kurkdroog) "Neeje, ik denk dat Afrika terug is gegaan naar Afrika"
We zijn weer te eerlijk.
Hij heeft ze terug mee.
Denk dat ze gezien de periode van het jaar niet meer weten waar hun kop staat in de magazijnen van Bol. Hier was het deze week een switch spel besteld voor een van de kinderen hun Sint, maar een waterfilter voor een koffiemachine geleverd gekregen.
maar je had tenminste iets besteld. dan is het gewoon een verkeerde bestelling voor het juiste adres.
het is nog wat anders als je niks besteld, en het toch op jouw naam op jouw adres toe komt.
vroeger was het zo dat als je niks bestelde, je de dingen mocht houden als ze toch kwamen leveren (om dat soort scams tegen te gaan), maar dat is dus blijkbaar veranderd?
dat is wat mij geleerd is in de lessen economie, indertijd. mogelijk is dat aangepast omdat dat in tijden van e-commerce een vaker voorkomende fout is
maar je had tenminste iets besteld. dan is het gewoon een verkeerde bestelling voor het juiste adres.
het is nog wat anders als je niks besteld, en het toch op jouw naam op jouw adres toe komt.
vroeger was het zo dat als je niks bestelde, je de dingen mocht houden als ze toch kwamen leveren (om dat soort scams tegen te gaan), maar dat is dus blijkbaar veranderd?
dat is wat mij geleerd is in de lessen economie, indertijd. mogelijk is dat aangepast omdat dat in tijden van e-commerce een vaker voorkomende fout is
volgens mij is dat nog steeds zo, maar het is ethisch natuurlijk niet echt okay, als je weet dat het gewoon een fout is van het bedrijf en het geen agressieve verkoopstruc is. Je hebt het recht om te doen alsof je van niets weet, maar dat is dus een gewetenszaak. Er zullen wel genoeg mensen zijn die vinden dat het bedrijf maar geen fout had moeten begaan of bij een grote dozenschuiver minder last van hun geweten gaan hebben.