Je glimlach van vandaag

We zijn weer te eerlijk.
Bpost stond hier net met een megadoos van Bol. We hadden niks besteld maar het was wel onze naam op de doos. Toch maar opengedaan, onze postbode had tijd om effe te wachten. Vincent van gogh doos en 2 sets van die planten. Toch +300 euro waard.

Hij heeft ze terug mee.

Een scam via bol.com zou ik nu niet meteen denken van valse naam en onbetaald en een stroman die ze zogezegd straks zou komen afhalen want verkeerd geleverd.

Andere facteur, zelfde levering :lol:

ze stonden hier net weer met die 3 dozen.

Ligt dat nu aan mij of die Manu Van Acker (heb hem moeten opzoeken) zowat Hagrid? Even breed als twee mensen.

vandaag 2x 48 euro gestort gekregen van Banksys. Ik heb geen betaalterminal.

(hopelijk is iemand zijn betaalterminal met mijn rekeningnummer gelinkt :oi22:)
Ik deze morgen ook maar heb gisteren van iemand een betaling ontvangen via bancontact-app en die stond er deze morgen op als betaling van banksys. Ik vermoed dat het dus ook zoiets zal zijn.

Ligt dat nu aan mij of die Manu Van Acker (heb hem moeten opzoeken) zowat Hagrid? Even breed als twee mensen.
Qua bodyshaming kan dit wel tellen...

De Mygov app van de overheid om je ebox en burgerprofiel te kunnen raadplegen! :thumb:

Als het goed is mag het ook es gezegd worden.

Nee ik vroeg me eigenlijk af of dat slechte Photoshop is, tenzij die kerel het postuur heeft van Brian Shaw ofzo. En op andere foto's lijkt die nu zo imposant niet.
Ik vind het behoorlijk grappig dat je nog nooit gehoord hebt van een acteur die alomtegenwoordig is op de vlaamse tv (ik heb niet eens een kabelaansluiting en zelfs ik ken de man) , terwijl je dan tegelijk de naam van een of andere Amerikaansegewichtheffer op pensioen dropt zonder context.

Ik vind het behoorlijk grappig dat je nog nooit gehoord hebt van een acteur die alomtegenwoordig is op de vlaamse tv (ik heb niet eens een kabelaansluiting en zelfs ik ken de man) , terwijl je dan tegelijk de naam van een of andere Amerikaansegewichtheffer op pensioen dropt zonder context.
Tja, ik heb niets met het hele Vlaamse medialandschap, en mijn vrouw ook niet, dus programma's waarin die persoon aan bod komt bekijk ik niet. Het laaste halfjaar heb ik op de Belgische tv bekeken: wat docu's, het journaal, en blind getrouwd. :unsure:
Ik heb anderzijds nu wel een achtergrond en dus ook enige interesse in krachtsport, dus een van de meest beroemde deelnemers van strongman (wat een heel andere sport dan gewichtheffen is, jij ketter) ken ik uiteraard wel.

Ik heb anderzijds nu wel een achtergrond en dus ook enige interesse in krachtsport, dus een van de meest beroemde deelnemers van strongman (wat een heel andere sport dan gewichtheffen is, jij ketter) ken ik uiteraard wel.
Als je sport niet sterk genoeg verschilt van gewichtheffen om een aparte naam in het Nederlands te hebben, dan zeg ik gewoon gewichtheffen. Ook, als de enige twee foto's op het wikipedia artikel van de sport letterlijk twee kerels zijn die gewichten heffen, dan vind ik gewichtheffen een goeie omschrijving. Gewichtheffen is volgens mij een goeie benaming is voor de activiteit van het gewichten heffen. :p

Als je sport niet sterk genoeg verschilt van gewichtheffen om een aparte naam in het Nederlands te hebben, dan zeg ik gewoon gewichtheffen. Ook, als de enige twee foto's op het wikipedia artikel van de sport letterlijk twee kerels zijn die gewichten heffen, dan vind ik gewichtheffen een goeie omschrijving. Gewichtheffen is volgens mij een goeie benaming is voor de activiteit van het gewichten heffen. :p
In het Nederlands spreek men van Sterk(st)e Man. Uiteraard bekt Strongman beter, net zoals velen liever over weightlifting spreken dan gewichtheffen. De verschillen niet erkennen is een beetje zoals voor alles tussen 100 m sprint en marathon over "lopen" spreken.

Gewichtheffen is de Olympische sport waar men trekken (snatch) en stoten (clean & jerk) in gaat beoordelen.
Strongman is niet Olympisch en heeft ook een variabel aantal en types van onderdelen.
Powerlifting is niet Olympisch en de sport waar men kniebuigen (squat), bankdrukken (bench press), en deadlift gaat beoordelen.
Crossfit is een Amerikaanse uitvinding met als doel vooral veel geld te verdienen :unsure:

Sommigen zetten bodybuilding daar nog tussen maar vermits dat zuiver om uiterlijk gaat...meh. En eigenlijk, feitelijk, is powerlifting een betere naam voor weightlifting en omgekeerd, aangezien er in weightlifting meer vermogen nodig is om snel en explosief in de beweging te slagen en er in powerlifting meer gewicht wordt gebruikt.

Zo, een educatief intermezzo.

Laatst bewerkt:
Komt heel bekend over dit jaar. Rituals-boxen en bongo-bonnen :rofl:
"Koop ze niet": ombudsman waarschuwt voor belevenisbonnen van Bongo, Vivabox en Wonderbox
"Bonnen die je bij verdelers als Bongo, Wonderbox of Vivabox koopt, zijn echt vergiftigde geschenken", vindt de consumentenombudsman. "Juist omwille van de vele problemen die ze met zich meebrengen." "Mijn tip is vooral: geef geen belevenisbon cadeau met kerst"

Iemand op 2ehands die de Saints Row reboot(ps5) voor 2euro te koop zet. Met als extra info: "ik wil er vanaf"

Alvast een bodje gedaan.
"wa zegde van nen halve euro?"

Terug
Bovenaan