Oldskooler
Well-known member
Come a casa?Een fantastische pasta carbonara klaargemaakt. Comfort food.![]()
Of van de Aldi?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Come a casa?Een fantastische pasta carbonara klaargemaakt. Comfort food.![]()
Met die carbonara saus uit de Delhaize.Come a casa?
Of van de Aldi?
We zijn weer te eerlijk.
Bpost stond hier net met een megadoos van Bol. We hadden niks besteld maar het was wel onze naam op de doos. Toch maar opengedaan, onze postbode had tijd om effe te wachten. Vincent van gogh doos en 2 sets van die planten. Toch +300 euro waard.
Hij heeft ze terug mee.
Een scam via bol.com zou ik nu niet meteen denken van valse naam en onbetaald en een stroman die ze zogezegd straks zou komen afhalen want verkeerd geleverd.

Ik deze morgen ook maar heb gisteren van iemand een betaling ontvangen via bancontact-app en die stond er deze morgen op als betaling van banksys. Ik vermoed dat het dus ook zoiets zal zijn.vandaag 2x 48 euro gestort gekregen van Banksys. Ik heb geen betaalterminal.
(hopelijk is iemand zijn betaalterminal met mijn rekeningnummer gelinkt)
Qua bodyshaming kan dit wel tellen...![]()
Dit zijn de 4 presentatoren van De Warmste Week 2025 | VRT NWS Nieuws
Eva De Roo, Manu Van Acker, Dries Lenaerts en Kawtar Ehlalouch zijn de presentatoren van De Warmste Week 2025. Van 18 tot en met 24 december zullen ze vanuit het Warmste Huis in het Cosmogolempark in Genk non-stop radio en televisie maken. Ze luisteren naar iedereen die iets te vertellen heeft...www.vrt.be
Ligt dat nu aan mij of die Manu Van Acker (heb hem moeten opzoeken) zowat Hagrid? Even breed als twee mensen.
Nee ik vroeg me eigenlijk af of dat slechte Photoshop is, tenzij die kerel het postuur heeft van Brian Shaw ofzo. En op andere foto's lijkt die nu zo imposant niet.Qua bodyshaming kan dit wel tellen...
Hier ben ik jaloers op. Ik doe dat altijd last minute (tesamen met de rest van Vlaanderen) en koop dan de meest ondoordachte kutcadeaus ooit.Alle kerstaankopen al gedaan, een nieuw record![]()
Is gewoon nen dikken.Nee ik vroeg me eigenlijk af of dat slechte Photoshop is, tenzij die kerel het postuur heeft van Brian Shaw ofzo. En op andere foto's lijkt die nu zo imposant niet.
Ik vind het behoorlijk grappig dat je nog nooit gehoord hebt van een acteur die alomtegenwoordig is op de vlaamse tv (ik heb niet eens een kabelaansluiting en zelfs ik ken de man) , terwijl je dan tegelijk de naam van een of andere Amerikaansegewichtheffer op pensioen dropt zonder context.Nee ik vroeg me eigenlijk af of dat slechte Photoshop is, tenzij die kerel het postuur heeft van Brian Shaw ofzo. En op andere foto's lijkt die nu zo imposant niet.
Tja, ik heb niets met het hele Vlaamse medialandschap, en mijn vrouw ook niet, dus programma's waarin die persoon aan bod komt bekijk ik niet. Het laaste halfjaar heb ik op de Belgische tv bekeken: wat docu's, het journaal, en blind getrouwd.Ik vind het behoorlijk grappig dat je nog nooit gehoord hebt van een acteur die alomtegenwoordig is op de vlaamse tv (ik heb niet eens een kabelaansluiting en zelfs ik ken de man) , terwijl je dan tegelijk de naam van een of andere Amerikaansegewichtheffer op pensioen dropt zonder context.

Als je sport niet sterk genoeg verschilt van gewichtheffen om een aparte naam in het Nederlands te hebben, dan zeg ik gewoon gewichtheffen. Ook, als de enige twee foto's op het wikipedia artikel van de sport letterlijk twee kerels zijn die gewichten heffen, dan vind ik gewichtheffen een goeie omschrijving. Gewichtheffen is volgens mij een goeie benaming is voor de activiteit van het gewichten heffen.Ik heb anderzijds nu wel een achtergrond en dus ook enige interesse in krachtsport, dus een van de meest beroemde deelnemers van strongman (wat een heel andere sport dan gewichtheffen is, jij ketter) ken ik uiteraard wel.

In het Nederlands spreek men van Sterk(st)e Man. Uiteraard bekt Strongman beter, net zoals velen liever over weightlifting spreken dan gewichtheffen. De verschillen niet erkennen is een beetje zoals voor alles tussen 100 m sprint en marathon over "lopen" spreken.Als je sport niet sterk genoeg verschilt van gewichtheffen om een aparte naam in het Nederlands te hebben, dan zeg ik gewoon gewichtheffen. Ook, als de enige twee foto's op het wikipedia artikel van de sport letterlijk twee kerels zijn die gewichten heffen, dan vind ik gewichtheffen een goeie omschrijving. Gewichtheffen is volgens mij een goeie benaming is voor de activiteit van het gewichten heffen.![]()

Komt heel bekend voor dit jaar. Rituals-boxen en bongo-bonnenHier ben ik jaloers op. Ik doe dat altijd last minute (tesamen met de rest van Vlaanderen) en koop dan de meest ondoordachte kutcadeaus ooit.

"Koop ze niet": ombudsman waarschuwt voor belevenisbonnen van Bongo, Vivabox en WonderboxKomt heel bekend over dit jaar. Rituals-boxen en bongo-bonnen![]()
"Bonnen die je bij verdelers als Bongo, Wonderbox of Vivabox koopt, zijn echt vergiftigde geschenken", vindt de consumentenombudsman. "Juist omwille van de vele problemen die ze met zich meebrengen." "Mijn tip is vooral: geef geen belevenisbon cadeau met kerst"