Je glimlach van vandaag

Ik dacht dat dit een wat overdreven cliché van een 1940 Duitser was uit een film, maar het blijkt echt de huidige minister van defensie te zijn 😄

christian-freuding

https://www.hln.be/buitenland/duits...e-nog-altijd-contact-met-amerikanen~a964cd75/
Kom, een snorretje kribbelen.

als dat nu het uniform is dat ze in Duitsland nog steeds aan hun officieren geven? die mens kan zijn officiele persbabbels nu eenmaal niet in lederhosen gaan doen he. zouden ze in de Duitse versie van Knokke niet mee lachen.

Opstaan.

Ik ga een 25 min. douchen nu.

De revolutie begint hier in de badkamer.
En op BG. (De status opkrikken tegen de volle 200 actieve leden.)

Laatst bewerkt:
hartverwarmend toch wel, not all heroes wear capes . moest bijna traantje wegpinken.
Kunnen we focussen op het feit dat een man die toen 73 was zijn huis moest verkopen omdat hij zijn pensioen kwijt is geraakt? Dat hij is moeten gaan werken op een leeftijd waarop hij van zijn pensioen moest genieten en hij nu al ouder is dan gemiddeld en NOG ALTIJD UIT ARMOE FULL-TIME MOET WERKEN?

Kunnen we focussen op het feit dat een man die toen 73 was zijn huis moest verkopen omdat hij zijn pensioen kwijt is geraakt? Dat hij is moeten gaan werken op een leeftijd waarop hij van zijn pensioen moest genieten en hij nu al ouder is dan gemiddeld en NOG ALTIJD UIT ARMOE FULL-TIME MOET WERKEN?
Jamaar, ze kunnen de sociale zekerheid toch niet uitbreiden zeker? Dat is wel 'the land of the free' hé, dat hij moet gaan werken is allemaal omwille van zijn eigen keuzes. En verder, het systeem wordt al overbelast door al die illegalen die naar Amerika trekken om te profiteren van hun wereldberoemde uitstekende sociale zekerheid. Die trekken niet naar Europa hoor, neen Amerika! Daar waar je nog echt kan profiteren van het systeem.

Helaas echt geen uitzonderlijke situatie. Het aantal +65-ers die je nog ziet werken in Amerika in supermarkten is echt niet te onderschatten. Dikwijls ook in de meest nutteloze jobs zoals de walmart 'greeter' die bij de ingang tegen iedereen goededag moet zeggen :help:. Wat zoiets doet voor de mentale gezondheid van die mensen, ik wil het niet weten ...

Dikwijls ook in de meest nutteloze jobs zoals de walmart 'greeter' die bij de ingang tegen iedereen goededag moet zeggen :help:. Wat zoiets doet voor de mentale gezondheid van die mensen, ik wil het niet weten ...
Ik geef dat ook altijd als voorbeeld voor het soort nutteloze 'jobs' dat ze graag creëren in de USA :lol:

Terug
Bovenaan