Je glimlach van vandaag

Ik krijg op mijn IG feed constant celebrities die ‘boxbollen, promoten. Iemand deze in huis? De moeite?

Het lijkt me iets dat je snel beu wordt? Of zijn er verschillende dingen mee te doen?

Thank God for antibiotics!
Ik begon zo ooit na te sporten wat tandpijn te krijgen. Daarna moest ik 15-20 minuten met de wagen rijden en ik weet nog hoe ik aan dat laatste kruispunt voor mijn eigen straat me nog maar amper op de weg kon concentreren door de intense pijn. Thuis pijnstillers genomen en gelukkig nog de tandarts vastgekregen waar ik al vanaf ik een kind was bij ging en een afspraak gemaakt voor de volgende dag (zou nu wat anders zijn). Die nacht niets geslapen door de pijn en de volgende dag dan te horen gekregen dat ik een infectie had onder een wijsheidstand, maar ze niets kon doen tot ik enkele dagen antibiotica had geslikt en de acute infectie was gaan liggen.

En effectief, al een of twee pillen later was die pijn terug doenbaar. Ik hoop dat ik dat nooit meer meemaak alleszins.

Spot on. :rofl:

597795203_2077801146407091_3199226636879223752_n.jpg

Ik begon zo ooit na te sporten wat tandpijn te krijgen. Daarna moest ik 15-20 minuten met de wagen rijden en ik weet nog hoe ik aan dat laatste kruispunt voor mijn eigen straat me nog maar amper op de weg kon concentreren door de intense pijn. Thuis pijnstillers genomen en gelukkig nog de tandarts vastgekregen waar ik al vanaf ik een kind was bij ging en een afspraak gemaakt voor de volgende dag (zou nu wat anders zijn). Die nacht niets geslapen door de pijn en de volgende dag dan te horen gekregen dat ik een infectie had onder een wijsheidstand, maar ze niets kon doen tot ik enkele dagen antibiotica had geslikt en de acute infectie was gaan liggen.

En effectief, al een of twee pillen later was die pijn terug doenbaar. Ik hoop dat ik dat nooit meer meemaak alleszins.
Ooit eens een abces gehad en ik weet niet hoe, maar op een bepaald moment brak die open en viel daarmee ook meteen de pijn weg. Achteraf wel naar de tandarts moeten gaan voor een nieuwe ontzenuwing, want het is niet omdat het abces geleegd is op "natuurlijke wijze" dat het allemaal oké is.

Lap, berichtje naar de vrouw gestuurd die thuis zit en ook es graag quick'ed.

"Het spijt me"
"Ik ben je ontrouw"
"Foto van quick menu"

En door dat kutgsmnetwerk hier tegen charleroi geraakt die foto ni buiten. Nu heeft ze alleen die 2 eerste zinnekes!! :eviltongue:

Terug
Bovenaan