Je glimlach van vandaag

Blijft ook goed:

"Ik ben niet verslaafd aan de drank, ik heb het wel nodig."

"Drinkt u niet Paul?"

"Ze jaagt me op."

"3 keren getrouwd geweest, 3 keren gescheiden, 3 keren buitengevlogen."

Blijft ook goed:

"Ik ben niet verslaafd aan de drank, ik heb het wel nodig."

"Drinkt u niet Paul?"

"Ze jaagt me op."

"3 keren getrouwd geweest, 3 keren gescheiden, 3 keren buitengevlogen."
"Het was dr. Lösch in de Congo op de Mar Del Plata. En we naderen den equateur... Ge weet wel den evenaar. En die zegt: blijft van al die pillen af"

8 jaar nadat ik op de zolder van mijn ouderlijk huis de slee vond waarmee ik nog heb gespeeld als kind, is de dag eindelijk aangebroken dat mijn dochter daar eens mee kan sleeën.
Wij gebruiken ook steeds de oude slee van mijn vrouw. Alleen is onze dochter een angsthaas. Vrijdagavond een hoop drama, want mevrouw wou in de sneeuw, maar het was al donker. Dan zaterdag maar gegaan om na 5 minuten al angstig te zijn en terug naar huis te willen gaan. Eerst omdat er geen andere wandelaars waren, dan omdat Huubke (onze kat) er niet bij was en tenslotte omdat de Boze wolf daar zou zijn. Dan zondag nog wat proberen te sleeën bij vrienden, maar na een klein bergje ging het toch te snel. De 2 jongens (jonger dan haar) gingen met hun tweeën eraf en zij durfde zelfs niet meer met mij erbij.

Tldr; onze dochter is een echte vrouw :unsure:

Wij gebruiken ook steeds de oude slee van mijn vrouw. Alleen is onze dochter een angsthaas. Vrijdagavond een hoop drama, want mevrouw wou in de sneeuw, maar het was al donker. Dan zaterdag maar gegaan om na 5 minuten al angstig te zijn en terug naar huis te willen gaan. Eerst omdat er geen andere wandelaars waren, dan omdat Huubke (onze kat) er niet bij was en tenslotte omdat de Boze wolf daar zou zijn. Dan zondag nog wat proberen te sleeën bij vrienden, maar na een klein bergje ging het toch te snel. De 2 jongens (jonger dan haar) gingen met hun tweeën eraf en zij durfde zelfs niet meer met mij erbij.

Tldr; onze dochter is een echte vrouw :unsure:
Ik heb ze gewoon van school afgehaald met de slee, nu is mijn vrouw ermee naar een veld want ik heb wel nog effectief werk te doen. Maar in het geval van mijn dochter ben ik soms bang van het omgekeerde, die vind het geweldig als ik optrek met de wagen en zegt dan dat ze sneller wil gaan :unsure:

Was confirmed by stallone, December 2025, for release 2027

Hmm, toch nog enige hoop voor de mensheid.

Was confirmed by stallone, December 2025, for release 2027

Hmm, toch nog enige hoop voor de mensheid.

Hmmm, sinds ik weet dat Stallone een hardcore maga is, is mijn fandom voorbij.

Dit nummer terug ontdekt.
Ik versta niet waarom dat eigenlijk niet meer gedraaid wordt?

Heerlijk tempo, leuk verhaaltje dat per couple wisselt met quasi dezelfde tekst wat het extra speels maakt, vrolijk deuntje,...

zonet een ingepakt stuk zalm gevonden op straat, je weet wel, zo in plastiek, zoals je het in de winkel koopt.

iemand moet dit verloren zijn onderweg..... Zal vanavond in de pan belanden, en de poeskes thuis zullen lekker smullen :)

Geen Jambers maar nog zo een tragisch figuur.
Gek he eigenlijk. Die had 30 jaar kunnen coasten in De Kampioenen en de rest van zijn leven goed kunnen zitten. Kijk naar Markske. Die treedt nu ook op als Markske, en ondertussen royalties scheppen van de 100'en heruitzendingen. En vroeger toch gecast als de sportieve knappe man van Doortje, maar nu een turbomarginaal.

Terug
Bovenaan