Nog steeds een frituurbezoek waard!Proficiat 6 jaar oudere jij. De tijd gaat snel. Die 30 euro is na inflatie nu nog maar 24 waard.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds een frituurbezoek waard!Proficiat 6 jaar oudere jij. De tijd gaat snel. Die 30 euro is na inflatie nu nog maar 24 waard.
Ge kunt wel best alleen gaan. Met @Tomski bent ge het vijfdubbele kwijt.Nog steeds een frituurbezoek waard!
Ge kunt wel best alleen gaan. Met @Tomski bent ge hetvijfzesdubbele kwijt.
En dan mag je nog content zijn dat het een goed jaar was voor de patatten. Anders was het 7-voudigInflatie beste vriend, inflatie.
En waarom zit daar vanboven een schroef door?![]()
Da ge zeker op de juiste van de 4 bellen duwt he!
Dit heeft alles. De gevelsteen, het afgebladderde houtwerk, dat gordijn, erg oude bel met veel kit rond, modernere bel die gigantisch groot geïnstalleerd is en dan die nieuwe met veel te lange schroef gemonteerd. Prachtig.![]()
Da ge zeker op de juiste van de 4 bellen duwt he!
Voor alle duidelijkheid, dit is AIWhat a time to be alive.

Wel goed voor de toekomstige geschiedenislessen.Ja echt, een bende debielen die aan de macht geraakt zijn en een bedreiging vormen voor de ganse maatschappij, echt een toptijd om dat allemaal mee te maken (sic)
meh, lees wat geschiedenisboeken en je ziet dat we niets leren. Het machtige romeinse rijk had zijn gekke keizers, maar ook hier hebben we best een paar leiders gehad die eigenlijk in de psychiatrie thuis hoorden.Wel goed voor de toekomstige geschiedenislessen.

De families van de slachtoffers worden gecontacteerd.Verder heb ik tijdens het opkuisen ergens verkeerd op geklikt, dus dat ben ik nu manueel post per post recht aan het zetten, excuses aan wie onterecht een melding kreeg dat hun post verdween.![]()
Zelfs de beste kan al eens missen. Ik trouwens ook.@Remake ik dacht al![]()
Het maakt me dan wel weer blij dat ik toch niks verkeerd blijk gedaan te hebben. Denk ik![]()