Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar anderzijds: moest ik groen nagels hebben, ik zou die verven!Hebben ze nu echt niks beters?
Dat is natuurlijk ook wel een manier om elke vorm van discours, niet eens discussie, in de kiem te smoren. Haar punt mag dan wel correct zijn, de wijze waarop ze het overbrengt zonder dan ook maar een mogelijke oplossing of oorzaak aan te duiden (behalve "het zijn altijd mannen, maar het heeft niks te maken met immigratie" - uiteraard, want zijzelf is een vrouw van allochtone afkomst dus alles wat slecht is, staat zo ver mogelijk van zichzelf af) en te blijven doordrammen zonder dat er een speld tussen te krijgen is, kan bij een groep tieners misschien wel op gejuich onthaald worden, maar wat hoopte ze hier nu mee te bereiken?Wist niet of dit een glimlach is of een ergernis, maar hoe Bart daar op het einde op zijn tafel hangt
Eerst efkes hem achterover zetten om het ne keer uit te leggen want hij kent wat vrouwen en die zeggen dat niet.
En dan daarna met een grijns die je gewoon van zijn gezicht wil vegen, om op het einde daar wa op de tafel te hangen als een lompe zak patatten.
Hebben ze nu echt niks beters?
Dat is natuurlijk ook wel een manier om elke vorm van discours, niet eens discussie, in de kiem te smoren. Haar punt mag dan wel correct zijn, de wijze waarop ze het overbrengt zonder dan ook maar een mogelijke oplossing of oorzaak aan te duiden (behalve "het zijn altijd mannen, maar het heeft niks te maken met immigratie" - uiteraard, want zijzelf is een vrouw van allochtone afkomst dus alles wat slecht is, staat zo ver mogelijk van zichzelf af) en te blijven doordrammen zonder dat er een speld tussen te krijgen is, kan bij een groep tieners misschien wel op gejuich onthaald worden, maar wat hoopte ze hier nu mee te bereiken?

Oh akkoord hoor, Schols zit er inderdaad maar raar bij.Goh, vind het een moeilijke want ik heb de volledige aflevering niet gezien, en als vrouw zijnde kijk ik er misschien op een andere manier naar, maar mijn glimlach en ergernis bij deze clip is toch echt wel Bart en zijn houding. Als dit als presentator/moderator de manier is om een discussie aan te gaan, hadden ze beter die zak patatten daar gezet![]()
Ik vind ook dat Soundos de discussie niet eerlijk voert door zo te roeptoeteren en Schols niet aan het woord te laten. Ook de tafelgenoten hadden hun mening mogen geven. Nu is het wel zo dat je als gekleurde vrouw veel meer risico loopt op seksueel overschrijdend gedrag dan als blanke vrouw. Hier bestaan statistieken van die stroken met de verhalen die ik regelmatig hoor van gekleurde vrouwen uit mijn omgeving. De daders zijn dan weer meestal mannen van niet-Europese afkomst, ook daar zijn statistieken van. Het is dus ook een cultureel probleem maar dat taboe aansnijden durft Soundos ondanks haar geroep niet. Een gemiste kans om het probleem eens diepgaander te bekijken!Oh akkoord hoor, Schols zit er inderdaad maar raar bij.
Ik kan mij trouwens heel goed inbeelden dat vrouwen zich helemaal niet op hun gemak voelen als ze 's avonds alleen over straat wandelen, en dat er een groot probleem is, staat zonder enige twijfel vast.
Of de oorzaak van dat probleem inherent bij "de man" ligt en dat een "witte" man daar geen vragen over zou mogen stellen, net omdat hij "wit" en "een man" is (hoezo zou het in deze context dan zelfs uitmaken dat hij "wit" is? Plegen niet-witte mannen geen geweld op vrouwen?), daar ga ik dan weer helemaal niet mee akkoord. Dat is als zeggen dat alles wat misgaat in de maatschappij de fout zou zijn van "de mannelijke immigranten", en dat bijvoorbeeld een mannelijke moslim daar helemaal geen weerwoord op zou mogen bieden, net omdat hij zogezegd juist het probleem is. Dat is geen eerlijke vorm van discussie voeren.
ga me daar helemaal in mijn element voelen denk ik :')
leuk dat @Oldskooler eindelijk een wandelvriendje heeft gevonden op zondag!Wat een weertje vandaag. Een kleine drie uurtjes gaan wandelen met de kleine aap. Ik te voet. Zij op de step.

Is goed.leuk dat @Oldskooler eindelijk een wandelvriendje heeft gevonden op zondag!![]()
Alles van Tarantino is dik de moeiteWaarom heb ik in hemelsnaam Inglorious Bastards nooit eerder gezien?
Landa is zowat de beste rol ooit in een film.
Fuck man.

Je gaat een glas melk en appelstrüdel toch wel anders bekijken nu hé?Waarom heb ik in hemelsnaam Inglorious Bastards nooit eerder gezien?
Landa is zowat de beste rol ooit in een film.
Fuck man.

Alst ne stotteraar was kwam em buiten en riep em na de succesvolle afhandeling waarschijnlijk 'hi hi hiep hiep hoer hoer aaaa'Een van de kinderen gaat naar een revalidatiecentrum. Nu heeft dat centrum een nieuw busje om de kinderen te gaan ophalen op school en dat staat dus elke vierkante centimeter vol met reclamestickers van plaatselijke handelaren. In de inkom hebben ze een grote foto opgehangen van dat busje (langs alle kanten om al die stickers te laten zien natuurlijk) en ook een overzicht van de handelaren die hebben bijgedragen voor de aankoop van dat busje.
Staat daar tussen de plaatselijke bakker, immo, bank, taverne, etc ook een bordeel
Ik zie die vent die moest de handelaren afgaan om bijdragen te vragen daar al binnen stappen... Om een kwartier later als eerste mens ooit een bordeel buiten te komen met meer geld op zak dan hem binnenging![]()